daarom juist! (schulden heeft ze ook)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Op een Tennis academy??? Nou waarom heeft zIjn moeder die 50.000 nodig als ze haar kneus van een zoon wel naar een tennisacademy kan sturen??
Het kan niet genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar wat haat ik Brian Fintelman-Kubatz. May he rot in hell.
Hier gaat het voor mij althans allemaal goed:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gigantisch veel mensen zitten dit hoopvol te volgen. Mijn nooit bufferende streams 3 en 4 bufferen nu.![]()
3 x al, en ze is achter geweest, maar niemand die der (mag) helpen/helptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef proh het volgende:
hey, ik zie en hoor nu voor het eerst een verstandige Amanda! hulde!
maar waarom belt ze gewoon niet even dat haar brief is afgepakt? of heeft ze dat al gedaan?
Heeft ze gedaan, maar de regel van prive-bezit is blijkbaar ook door de wc getrokken door DGK.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef proh het volgende:
hey, ik zie en hoor nu voor het eerst een verstandige Amanda! hulde!
maar waarom belt ze gewoon niet even dat haar brief is afgepakt? of heeft ze dat al gedaan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef carpediem23 het volgende:
En Amanda en Brian zijn weer goed, dat wordt vast weer neuken vanavond
De eerste taak voor een moeder is haar kind respect bijbrengen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Iedere moeder is trots op haar kinderen....Vergis je niet....Iedereen flipt uiteindelijk in zo'n kooi ...ook alle schrijvers hier....tis slechts een weerspiegeling van de maatschappij...dus jah we kunnen wel enorm kritisch zijn...zal ik ook zo wel weer zijn...maar hou altijd in mijn achterhoofd...hoe mensen zijn als ze gevangen zijn...ondanks de illusionele luxe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |