Monty Python.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Engelse humorMonty Pyton (of hoe schrijf je het) is altijd wel hylarisch (schijthekel eigenlijk aan het woord).
![]()
Cabaret?
Eens kijken of we het kunnen verbeteren? Een half uur moet goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:
in 2 uur en 18 minuten een topic volgeluld.
matig hoor.
Geen onzin, morgen kaakchirug en vanaf ik terug ben hard werken aan stageverslag etc. Daarom vakantie genomen zodat ik thuis het 1 en ander kan bijwerken.quote:
The Office (UK versie) roeleert!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Het is wel geweldig. Blackadder is ook erg goed. Net zoals The Office (UK versie) en Top Gear. Oh, en Terry Gilliam's Middle Ages is ook geweldig
Top Gear! Leuk ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Het is wel geweldig. Blackadder is ook erg goed. Net zoals The Office (UK versie) en Top Gear. Oh, en Terry Gilliam's Middle Ages is ook geweldig
En ook jij gaat van de lijstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Office (UK versie) roeleert!
[afbeelding]
Ik vond het al zo gek staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Oh. Okay. Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen onzin, morgen kaakchirug en vanaf ik terug ben hard werken aan stageverslag etc. Daarom vakantie genomen zodat ik thuis het 1 en ander kan bijwerken.![]()
Ik zou hier eigenlijk niet blij voor moeten zijn.![]()
Ik heb de Amerikaanse versie trouwens nog nooit gezien. Ik geloof wel dat Ricky Gervais er aan meegeschreven heeft, maar het lijkt mij een vervelende ripoff. Er zijn weinig Amerikaanse series die ik trek en dat is nog steeds Married With Childrenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Office (UK versie) roeleert!
[afbeelding]
Wees blij. Managers die hun eigen incompetentie proberen te verbergen door zoveel mogelijk anderen te kwetsen zijn nauwelijks een plezier om mee te werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Niet heel herkenbaar (voor mij in ieder geval).
Dat maakt veel indruk als dat door iemand wordt gezegd die vrijwillig kijkt naar films met Hugh Grant in één van de hoofdrollen...quote:
Nu niet meer, eerst wel, da's altijd een beetje hetzelfde...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb een dvd hier in de kast staan, maar vind The Office niet echt geweldig eerlijk gezegd. Meer keeping up appearances, met hyacinth enzo
Ik zal er geen DVD van kopen, maar het is wel leuk zo nu en dan om te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb een dvd hier in de kast staan, maar vind The Office niet echt geweldig eerlijk gezegd. Meer keeping up appearances, met hyacinth enzo
Bottom is ook geweldig ja... Daar moet ik nog es wat DVD'jes van scoren...quote:
Die zijn ook goed. Hoe lomper hoe beter. Dat kamperen in het park in Bottomquote:
Probeer Brass eye!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn weinig Amerikaanse series die ik trek en dat is nog steeds Married With Children.
Die moet je een keer zien. Of downloaden van mijn ftpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Young Ones zijn ook geweldig. Bottom ken ik dan weer niet.
Ehh, dat was voor mij denk ik om wat Family Guy afleveringen of om Hot Fuzz laatst in de bioscoopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef vencodark het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gehuild van het lachen?![]()
Ik heb je FTP niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je een keer zien. Of downloaden van mijn ftp
Dat ik me echt een voorval kan herinneren was toen mijn vriend voor het eerst zijn dekbedovertrek tevoorschijn haaldequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef vencodark het volgende:
Meest recente wat ik me herinner is bij Bruce Almighty, wanneer Jim Carrey die nieuwslezer gaat beinvloeden. Tranen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh, dat was voor mij denk ik om wat Family Guy afleveringen of om Hot Fuzz laatst in de bioscoop.
Guesthouse Paradisio, met dat kotsenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef vencodark het volgende:
Heb die film van Bottom weleens gezien. Die scene op het eind.![]()
Hot Fuzz... Ik voel een band!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh, dat was voor mij denk ik om wat Family Guy afleveringen of om Hot Fuzz laatst in de bioscoop.
Klein detailquote:
Ja, heb wel met een half oog gekeken want schijt en kotsscenes...tja daar ben ik een beetje gevoelig voor.quote:
Tijd geleden weer helaas.. Alhoewel ik Shaun The Sheep erg geweldig vindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef vencodark het volgende:
Dan was dat een heel erg foute film voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb wel met een half oog gekeken want schijt en kotsscenes...tja daar ben ik een beetje gevoelig voor.![]()
Goed punt, alhoewel er een verschil zit tussen voorspelbaar en tenenkrommend herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt veel indruk als dat door iemand wordt gezegd die vrijwillig kijkt naar films met Hugh Grant in één van de hoofdrollen...
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Die heb ik dan weer gemist. Maar die kans ga ik achteraf nog wel inhalen. Volgens mij is die net zo melig.
Het is idd niet echt DVDwaardig, wat ik bij (helaas) amerikaanse series wel sneller heb.. Maar om zo te kijken is 't geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal er geen DVD van kopen, maar het is wel leuk zo nu en dan om te zien.
Ja, einde he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan was dat een heel erg foute film voor je
Ik ben gestopt na het lezen van de eerste twee woorden... Een nuancering in deze is overbodig!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed punt, alhoewel er een verschil zit tussen voorspelbaar en tenenkrommend herkenbaar.
Nighy was beter als aan lager wal geraakte rockstar in Love Actually.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, einde he.![]()
Voor wie Davy Jones goed kent in Potc 2, hebben jullie heb gezien in Bottoms?![]()
Nee hoor. De ene doet fysiek pijn om te kijken en laat me een snoekduik maken naar de afstandsbediening, de andere niet. Ruime nuance lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na het lezen van de eerste twee woorden... Een nuancering in deze is overbodig!
Teh horror...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nighy was beter als aan lager wal geraakte rockstar in Love Actually.
Ja Air, dat is wederom een HG film.
*knap* weg band!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Love Actually was best vermakelijk.
Kijk naar de serie en ze doen niet anders. of een wedstrijd "wie kan er het meeste val in zijn onderbroek doen". Om maar niet te spreken wat ze doen met inbrekersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef vencodark het volgende:
Dat hoofd van Nighy, hij is eng.
Bottoms trok toevallig mijn aandacht toen ineens die 2 hoofdrolspelers mekaar gingen meppen enzo. Lekker melige film, is hersenloze humor, heerlijk.![]()
Slaan en kotsen was al oud toen ze nog The Dangerous Brothers waren, en is sindsdien even spannend (of saai, afhankelijk van je smaak) gebleven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef JamesBrowny het volgende:
Van mij mag humor best een beetje hersens hebben, alleen slaan en kotsen vind ik net iets TE.
Heb weleens een aflevering gezien. Rare jongens, die Britten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de serie en ze doen niet anders. of een wedstrijd "wie kan er het meeste val in zijn onderbroek doen". Om maar niet te spreken wat ze doen met inbrekers
Mwah.. ik vond er weinig aan maargoedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Love Actually was best vermakelijk.
Oldboy!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kijk mee met Anna. Ze houdt helaas niet van Aziatische films.
En toch kon deze film het wel hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaan en kotsen was al oud toen ze nog The Dangerous Brothers waren, en is sindsdien even spannend (of saai, afhankelijk van je smaak) gebleven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Burdie het volgende:
PIEMELS.
quote:
Ach, gaten genoeg.quote:
Ok, als je misklikt en ditquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog helemaal tot in je keeltje.
als antwoord leest is het wat verwarrendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef vencodark het volgende:
Ben het allang gewend maar ik mis soms wel een vasthoudertje.![]()
HEY!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog helemaal tot in je keeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |