We stonden zelf ook perplex! Maar na een week overtijd had ik wel zoiets, van... oeps, dan moet de eisprong flink later zijn geweest dan 'normaal' (want ik heb sinds de laatste zwangerschap een keurige 28dagencyclus). Nu ben ik dus net 4 weken en 2 dagen, ondanks dat ik een week overtijd ben.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:55 schreef piglet het volgende:
Tan
Wat leuk dat we weer samen zwanger zijn (en dat had ik niet verwacht![]()
)
Edit: ik heb het even nagezocht, maar de vorige keer waren we niet zo heel lang tegelijk zwangerMaar goed, het gaat om het idee
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:46 schreef Tan het volgende:
[..]
![]()
(11 jan. 08; maar ik hoef nog niet op de lijst, zolang ik nog niets openbaar heb bekendgemaakt op mijn web-log, dus degene die mij 'persoonlijk' kennen gelieve er ook niet over te posten op mijn weblog; ik haal de link dus ook even tijdelijk weg)
Een flinke regenbui met een straffe wind?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:53 schreef gr8w8 het volgende:
Feli Tan!
Woesj woesj woesj woesj woesj.
Drie keer raden wat ik net gehoord heb.
Hartje gehoord inderdaad, 12 weken en een paar dagen nu.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:31 schreef Nijna het volgende:
KP, geef maar aan dat je t zat bent! Misschien gaan ze niet gelijk tot actie over, maar benoem het maar! Ik hoop dat je flensjes zich gauw aandienen, zou het helpen om een pot stroop aan het voeteneind van je bed te zetten? Zodat ze weten welke kant ze op moeten. Sterkte KP!
Beaker succes bij de vk!
Gr8, hebben jullie t hartje gehoord of moet ik uit 5 woesjes opmaken dat er een 5 ling op komst is...
Dat soort antwoorden wil ik horen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Juist niet. Althans, bij een voorliggende placenta sluit de placenta de baarmoedermond af en kan je dusn iet vaginaal bevallen en mag je geloof ik ook geen sex meer hebben vanwege verhoogde kans op bloedingen etc. Dus in jouw geval geen complicatie daaromtrent.
Waar heb je dat nu weer vandaan. Mijn placenta lag voor maar daar heb ik nog nooit wat van gehoord hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Juist niet. Althans, bij een voorliggende placenta sluit de placenta de baarmoedermond af en kan je dusn iet vaginaal bevallen en mag je geloof ik ook geen sex meer hebben vanwege verhoogde kans op bloedingen etc. Dus in jouw geval geen complicatie daaromtrent.
Dat ligt aan de ligging. Hoog-voor is niet erg, laag-voor kan complicaties geven. Heb ik van de gyn. of VK (weet niet meer, was een keer bij een echo) gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar heb je dat nu weer vandaan. Mijn placenta lag voor maar daar heb ik nog nooit wat van gehoord hoor.
Klopt! Ik had mijn placenta aan de voorkant, ik voelde Sara ook pas echt duidelijk bij een week of 24.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef E.T. het volgende:
Er ontstaat veel verwarring door de naam die mensen er aan geven.
Een placenta aan de voorkant is geen voorliggende placenta.
Voorliggende placenta ligt voor de baarmoedermond en kan er voor zorgen dat het geboortekanaal niet vrijkomt.
Een placenta aan de voorkant kan er hooguit voor zorgen dat je je kindje minder sterk of later voelt schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |