Ik ben niet zo slim, lieve Stofje. Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sharp betekent scherp. Ik zeg dus eigenlijk: 13:00 scherp. Oftewel, 13:00 precies. Sharp is dus helemaal niemand, het is een woordje. Hihi, gekke jongen toch, dat snapte je toch wel?
Die heb ik van mijn skatje gekrijgt trouwensquote:
Weer een familielid (hihihi lid) van Sharp?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Stofje het volgende:
tvp
Zet dan neer: La valse d'Almelo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef SiemeN het volgende:
Alleen de 'é' pakt 'ie niet, die verdraaide TT.
Plaatje zelfsquote:
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.quote:
Ja, dat moeten we natuurlijk niet hebben. Ik heb niet voor niets VBL uit de AT gewist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Luistert één van jullie ook nog Ludovico Einaudi trouwens, of ga ik dan te ver?
7-0. The horror.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.
Prachtig liedjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk ik pats er nog even mee.
Als Ch het goed vindt vind ik het ook goed. Want Ch heeft een goede smaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.
OMG OMG OMG OMG!!!!! IK HOU VAN JE!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Luistert één van jullie ook nog Ludovico Einaudi trouwens, of ga ik dan te ver?
Oh. Wij moesten ook nog seks.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Als Ch het goed vindt vind ik het ook goed. Want Ch heeft een goede smaak.
Zeker weten. YouTube staat vol met imitaties, waaronder deze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |