abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48917440
Holy shit, dicht.

De reden spreekt voor zich lijkt me. Er zijn een aantal users die niet normaal een discussie kunnen voeren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:17:21 #202
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48936756
Op verzoek van crew!FP gaan we nog een poging wagen.
Nieuws berichten aangepast in de OP, wat rommel eruit zitten vissen.
Met terugwerkende kracht zal ik de notes alsnog zetten.
- Reageer normaal of niet. -
pi_48937089
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zij doodden in naam van Allah Weet je uberhaupt wat de werkelijke reden was?
vertel het eens
quote:
Dat klopt en ik heb de feiten aan mijn zijde.
noem eens wat feiten waar atheisten mensen af hebben geslacht, want die vind je niet (wellicht in jouw ogen wel)
quote:
Waarom reageer je dan op iemand die onzin uitkraamt?
mwoah doe ik ook regelmatig in de hoop ze wat bij te brengen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:38:47 #204
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48937518
dus al die aanslagen in irak door buitenlandse strijders komt door hun cultuur? vreemde cultuur
pi_48949519
offtopic.

[ Bericht 98% gewijzigd door Drugshond op 03-05-2007 00:33:44 ]
pi_48949717
offtopic

[ Bericht 94% gewijzigd door Drugshond op 03-05-2007 00:34:11 ]
pi_48949831
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef Netwerken het volgende:
offtopic.
- offtopic -

[ Bericht 17% gewijzigd door Mutant01 op 03-05-2007 09:08:01 ]
pi_48990532
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

doe mij is een linkje naar een bericht waar joden iemand stenigen ? ik heb het iig nog nooit ergens gelezen zal ongetwijfeld gebeurt zijn eeuwen geleden maar ja dat geld voor alle religies. de islam is de enige die ze NU nog steeds uitvoert

verder ben ik atheist, ik geloof dus niet in een god. de enige reden dat ik zo opkom voor de joden is omdat ze altijd in het verdom hoekje zijn gedrukt! ja voornamelijk door moslims en de joden hielden stand, taai volk dat moet zelfs jij toegeven al mag jij ze ook niet (je verbergt het wel beter dan meki maar ja die is dommer dan het paard van jezus en dat was een ezel )
eeuh, de joden voornamelijk door moslims in het verdomhoekje gedrukt .. hoe kom je daar nou bij ? Je gaat de geschiedenis even herschrijven omdat het jou beter uitkomt ? Je vergeet even voor het gemak dat het handjevol Joden dat sinds de verdrijving door de Romeinen in het MO bleef wonen als dhimmi meer rechten en bescherming had dan de Joden hier ?
Grootschalige jodenvervolging, pogroms, antisemitisme zijn typisch christelijke verschijnselen, door vele eeuwen heen, met als klapstuk de holocaust .. die paar dingetjes die de moslims hebben gedaan, in al die tijd tot en met nu vallen daarmee vergeleken nog steeds in het niet ..
maar ja, we hebben nu blijkbaar het licht gezien, we zijn niet meer antisemitisch, maar is dat omdat onze mentaliteit echt verandert is of is dat alleen maar omdat we het "probleem" hebben verplaatst naar het MO ?
Mijn gok is het tweede, want het afkraken van bevolkingsgroepen op basis van wat veronderstellingen zit er blijkbaar nog steeds in, de mentaliteit is nog steeds dezelfde ..
pleased to meet you
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:48:35 #209
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_48994083
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 01:54 schreef moussie het volgende:

[..]

eeuh, de joden voornamelijk door moslims in het verdomhoekje gedrukt .. hoe kom je daar nou bij ? Je gaat de geschiedenis even herschrijven omdat het jou beter uitkomt ? Je vergeet even voor het gemak dat het handjevol Joden dat sinds de verdrijving door de Romeinen in het MO bleef wonen als dhimmi meer rechten en bescherming had dan de Joden hier ?
In diverse rijken in het Midden-oosten hadden de joden inderdaad officieel een soort bescherming, maar op lokaal niveau mocht een jood gewoon door een moslim worden beroofd indien ie dat nodig achtte en als er ergens een stel joden werd vermoord, hadden ze het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. Ze waren daar dus ook onderhevig aan de goedwillendheid van hun buren om te kunnen overleven.

De moslims hadden de jood een legitieme 'untermensch'-status gegeven, net als dat hier in Europa het geval was.
quote:
Grootschalige jodenvervolging, pogroms, antisemitisme zijn typisch christelijke verschijnselen, door vele eeuwen heen, met als klapstuk de holocaust .. die paar dingetjes die de moslims hebben gedaan, in al die tijd tot en met nu vallen daarmee vergeleken nog steeds in het niet ..
Tuurlijk

Vergeet je ook niet dat die ene Profeet talloze joden over de kling joeg omdat zij hem niet wilden volgen in zijn zelf verzonnen geloof?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_48994233
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

In diverse rijken in het Midden-oosten hadden de joden inderdaad officieel een soort bescherming, maar op lokaal niveau mocht een jood gewoon door een moslim worden beroofd indien ie dat nodig achtte en als er ergens een stel joden werd vermoord, hadden ze het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. Ze waren daar dus ook onderhevig aan de goedwillendheid van hun buren om te kunnen overleven.
Bron?
quote:
Vergeet je ook niet dat die ene Profeet talloze joden over de kling joeg omdat zij hem niet wilden volgen in zijn zelf verzonnen geloof?
Bron?
pi_48994814
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

hehe, maar dat boek van de Joden puilt dus ook uit van goddelijke aanwijzingen over het afpakken van eigendommen van anders-gelovigen, dat wordt niet alleen niet gestraft maar zelfs aangemoedigd .. wat dat aangaat moet je niet de fout maken je hedendaagse westerse visie te projecteren op de situatie daar en toen .. dat je gewoon ging pakken wat je wou hebben is meer een algemene mentaliteit van die tijd en heeft mi niets te maken met de Islam
quote:
De moslims hadden de jood een legitieme 'untermensch'-status gegeven, net als dat hier in Europa het geval was.
nope .. volgens de Islam zijn zowel Christenen als ook Joden broeders van het boek, volgens Mohammed moet je die zelfs consulteren als je zijn verhalen niet geloofd
quote:
Tuurlijk

waar heb je het over .. over die Joden die zich na een verloren belegering overgaven en kozen voor berechting volgens hun eigen wetten, de mannen doden en de vrouwen onder de overwinnaars verdelen ?
pleased to meet you
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:17:09 #212
89730 Drugshond
pi_49000459
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

1. Ik veroordeel de daad inderdaad wel, maar ik begrijp wel waarom ze het doen
2. Het slachtoffer was zich bewust van de risico's en dus hoef ik daar niet voor op te draaien. Eigen verantwoordelijkheid enzo.
3. Ze is vrij om haar mening te uiten, maar dient te beseffen dat niet elke mening over vermeende vuile was beter intern geuit kan worden dan extern
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:49:22 #214
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_49002875
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:

[..]

met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.

het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
Meki heeft (voor de verandering) wel gelijk. Het zijn geen moslims omdat ze meerdere goden aanbidden en de profeet Mohammed niet volgen. De sji'ieten trouwens zijn in de ogen van de meeste soennieten ook geen echte moslims.

De Allah waar de moslims in geloven is trouwens niet dezelfde God als de joden en christenen die kennen, maar de pre-mohammedaanse reeds in dat gebied aanbeden maangod Hubal waar Mohammed zijn eigen geloofje rondom verzonnen heeft, waarbij hij veel uit de joodse en christelijke geloven heeft geplagieerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:29:06 #215
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_49008734
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Allah waar de moslims in geloven is trouwens niet dezelfde God als de joden en christenen die kennen, maar de pre-mohammedaanse reeds in dat gebied aanbeden maangod Hubal waar Mohammed zijn eigen geloofje rondom verzonnen heeft, waarbij hij veel uit de joodse en christelijke geloven heeft geplagieerd.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_49030130
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
Da's het mooie van de islam en soortgelijke sectes: je kan er als gelovige al je misdaden mee goedpraten.
Het vervelende voor hen is dat een rechtsstaat daar niet intrapt. Maar dat noemen ze dan gewoon discriminatie.
Jammer dat we in het westen van alles accepteren onder de valse noemer van "geloof"

"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:07:57 #217
89730 Drugshond
pi_49030361
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:52 schreef Masterix het volgende:

[..]

Da's het mooie van de islam en soortgelijke sectes: je kan er als gelovige al je misdaden mee goedpraten.
Het vervelende voor hen is dat een rechtsstaat daar niet intrapt. Maar dat noemen ze dan gewoon discriminatie.
Jammer dat we in het westen van alles accepteren onder de valse noemer van "geloof"

Idd ik wordt gek van die discussies over ID.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:42:05 #218
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49325617
quote:
De 17-jarige yezidi Du'a Khalil Aswad die onlangs in Koerdisch Noord-Irak werd gestenigd, is kort na haar dood opgegraven, zo werd afgelopen week bekend gemaakt. Dat gebeurde opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. Hiermee kon de man aantonen dat zijn dochter hem niet ten schande had gemaakt. Het meisje kon daardoor ook gewoon op een Yezidisch kerkhof worden begraven.

Het meisje werd gestenigd door zo'n duizend woedende Yezidi-mannen die niet konden verkroppen dat ze zich tot de islam had bekeerd om met een islamitische jongen te kunnen huwen. In Noord-Irak wonen circa een half miljoen yezidi’s. Het zijn Koerden die een van oorsprong oud-Perzische religie aanhangen en geloven in engelen. Erg engelachtig zijn ze overigens niet als het om familie-eer gaat.

De yezidi’s kennen een strenge hiėrarchie, zijn in kasten georganiseerd en trouwen altijd onderling. Vrijwel dagelijks gaan honderden vrouwen in Koerdistan de straat op om te protesteren tegen het geweld, en tegen de brute eerwraakmoord door yezidi's. Eerwraak is in Koerdisch gebied schering en inslag. De openbare eerwraak op Du’a Khalil is echter uitzonderlijk omdat er honderden mensen bij waren, zelfs politiemannen, en omdat de executie is gefilmd. De gruwelijke videobeelden circuleerden eerst alleen op Koerdische en islamitische websites. Later gingen ze de wereld over.

Geweld
De steniging van Du'a Khalil Aswad heeft overigens tot enorme spanningen geleid tussen radicale moslims en yezidi’s. De radicale islamieten zien de yezidi’s sowieso al als aanbidders van de duivel. Na de moord op het tot de islam bekeerde meisje is dat er niet beter op geworden.

De Ansar al-Sunna, islamitische extremisten uit de stad Mosul, heeft een fatwa uitgevaardigd waarin de uitroeiing van yezidi’s wordt bevolen. De heilige plaatsen van de yezidi’s in de stad Shaykan zijn in brand gestoken. De geestelijk leider is gemolesteerd. Tientallen yezidi’s zijn de afgelopen maand vermoord.

Hoewel de Koerdische overheid de gemoederen probeert te sussen, laaide het geweld afgelopen week weer op. Vorige week zondag werden in Mosul twee yezidi-politiemensen vermoord, een paar weken daarvoor hielden radicale moslims een bus aan en haalden er 23 yezidische arbeiders uit om ze neer te schieten.

De Opperste Raad van de Yezidi's heeft de steniging op het meisje overigens afgekeurd. De raad wijt deze aan stamtradities die niets te maken hebben met de religie.

bron
De wereld is opgelucht. Het onrecht is beperkt gebleven.
Haar vader en haar islamitische vriend kunnen rustig ademen.

Als ik een dochter van 17 heb wil ik haar maagdenvlies ook aan mijn vrienden, familie en dorpsgenoten kunnen tonen. Zodat iedereen kan zien wat een lieve meid het is.

Ik stel voor dat Albayrak ook een Nederlandse verblijfsvergunning regelt voor deze eensgezinde Irakezen, zodat wij de vruchten van hun rijke cultuur kunnen plukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gabry op 13-05-2007 12:03:12 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_49325787
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.

Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
  zondag 13 mei 2007 @ 11:54:20 #220
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_49325923
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als ik een dochter van 17 heb wil ik haar maagdenvlies ook aan mijn vrienden, familie en dorpsgenoten kunnen tonen. Zodat iedereen kan zien wat een lieve meid het is.
Jij leeft ook echt in Koerdstan met de voor jouw zo verstikkende moraal en normen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_49326663
oh my god...

het bewijs: het draait niet om maagd zijn, het draait niet om geloof, het draait niet om vriendschap
Het draait allemaal om de familie-eer! No matter what!

Dus als je geloof of al je vrienden verliest, das niet errug: de familie-eer is gered!
pi_49326681
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.
Half wilden, half intellectuele filosofen.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:27:45 #224
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49326724
Vreemd dat daar pas na de begrafenis naar gekeken wordt.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:29:16 #225
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49326772
Eer
Respect
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: