abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49350604
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
oh wow wat een vader
hij toonde het maagdenvlies aan de dorpsbewoners

djezus die lui zijn dommmmmmmmmmm
Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.
En welke vader gaat in de vagina van zijn overleden dochter friemelen (friemelen? benen opzij, mes ertussen en snijden maar) om te bewijzen dat ze in ieder geval geen relatie had?!?!?

Die gast heeft gewoon het velletje van een boerenmetworst laten zien en zijn dochter herbegraven.
  Donald Duck held maandag 14 mei 2007 @ 00:52:38 #252
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49350634
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49350637
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef Arjan het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.
En welke vader gaat in de vagina van zijn overleden dochter friemelen (friemelen? benen opzij, mes ertussen en snijden maar) om te bewijzen dat ze in ieder geval geen relatie had?!?!?

Die gast heeft gewoon het velletje van een boerenmetworst laten zien en zijn dochter herbegraven.
ja dat dacht ik dus ook, bedoel je gaat toch niet snijden in je dooie dochter?
oh my godddddd
brr wat een primitief verhaal is dit wel waar dan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49350651
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
ja zelfs nu nog anno 2007
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:49:42 #255
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49367640
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, toon eens wat respect voor hun cultuur, jij Westerse arrogante kruisvaarder!
Integratie moet van 2 kanten komen en wie zijn wij om hun normen en waarden af te zeiken?
Alsof in NL nooit meisjes vermoord en daarna opgegraven worden.
Niet om te checken of ze nog maagd is
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_49382407
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Precies. Laten we ze gaan bombarderen uit naam van de beschaving.

Misschien dat nog eens een paar honderdduizend doden ze eindelijk bijbrengt wat westerse normen zijn.
Oooooh, je bedoelt die normen van "alles moet zijn zoals wij vinden dat het moet zijn en desnoods dwingen we dat met bommen en granaten af." Joh, kijk eerst eens in de spiegel, voordat je andere mensen veroordeelt!
pi_49382431
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja zelfs nu nog anno 2007
So what? Wat heeft 2007 er nu weer mee te maken?
pi_49382452
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is ?
pi_49382622
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.

Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
Wat een barbaren zijn het
٩๏̯͡๏)۶
pi_49382682
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is ?
Vergeleken met die barbaren zijn we hier erg beschaafd (dat was vroeger ook best anders hoor, toen wij nog in de middeleeuwen leefden).
٩๏̯͡๏)۶
pi_49382901
Ah op dat filmpje zie ik dat ze toch nog wel enige vorm van respect hebben voor dat meisje. Zodra ze zo erg in elkaar getrapt is dat haar rokje omhoog is gewaaid, leggen ze dat nog wel even terug..want hey, ze hoeft niet belachelijk gemaakt te worden toch? En de rest maar filmen met hun telefoontjes.. wat een achterlijke halve zolen zeg.. een 17-jarig meisje, heel dat gezicht onder het bloed.. maar goed, in dit topic is dat maagdenvlies belangrijker lees ik zo
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.

Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
Durf je niet te kijken?

Een enorme menigte, wat rond dat meisje staat.. af en toe deelt er iemand een trap uit, een schop, of gooit een steen naar dr hoofd.. ik geloof ook dat ik hier en daar nog een stok zag je hoort dat meisje gillen en huilen.. en de rest maar joelen en filmen.. barbaren..
pi_49383667
Ach, Thrilled, zo gaat dat daar nu eenmaal. Het leven is niet altijd een feest.
pi_49384020
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Ach, Thrilled, zo gaat dat daar nu eenmaal. Het leven is niet altijd een feest.
Ik ben best blij dat ik hier woon inderdaad
pi_49386710
Hoe meer ik over die toestand hoor hoe minder ik ervan begrijp.
  Donald Duck held dinsdag 15 mei 2007 @ 00:16:17 #266
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49387251
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

1. Wat is beschaving?
1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkeling
2. Ook hier is lang niet alles perfect, maar we staan in ieder geval mijlenver boven die achterlijke idioten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49388219
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkeling
2. Ook hier is lang niet alles perfect, maar we staan in ieder geval mijlenver boven die achterlijke idioten
Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!
Domme mensen in grote groepen komen hier ook nog voor!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:15:01 #268
15869 gr8w8
Better by design.
pi_49391639
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Achterlijk volk
Gelovigen, inderdaad, Zowel die Yezidi als in reactie die moslims zetten zich weer mooi op de kaart.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_49391687
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!
Domme mensen in grote groepen komen hier ook nog voor!
Exact. Momenteel vertegenwoordigen ze die met 9 zetels in de Kamer.
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:05:22 #270
232872 moniqueen-
Bella Italia
pi_62705307
Rare gewoontes daarzo, ik vind het ook allemaal niets hoor .. Irak, Iran, Afghanistan.
Een pot nat daarzo.
Ze lopen daar zó achter!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:21:03 #271
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62705890
Speciaal geregistreerd om op een jaar oud topic te reageren
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62706139
er was al eens een topic geopend met de video waarop het hele gebeuren is vastgelegd, je krijgt het er koud van

vooral dat iemand het gewoon staat te filmen, ipv haar te helpen

hele discussie eromheen interesseert me verder niet
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62706250
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef Manono het volgende:
er was al eens een topic geopend met de video waarop het hele gebeuren is vastgelegd, je krijgt het er koud van

vooral dat iemand het gewoon staat te filmen, ipv haar te helpen

hele discussie eromheen interesseert me verder niet
Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...

Daarbij; haar helpen betekent dat de woede van de stenengooiers zich op jou richt. Lijkt me ook niet zo leuk (eufemisme).

De reden waarom is wel weer ziekelijk religieus. Waarom moeten religieuzen zo zijn in hun gedachten... Alsof je zo in een of andere hemel zou komen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62707428
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef moniqueen- het volgende:
Rare gewoontes daarzo, ik vind het ook allemaal niets hoor .. Irak, Iran, Afghanistan.
Een pot nat daarzo.
Ze lopen daar zó achter!
Inderdaad, dat topic was zó 2007!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_62707561
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...

Daarbij; haar helpen betekent dat de woede van de stenengooiers zich op jou richt. Lijkt me ook niet zo leuk (eufemisme).

jonge, ik snap wel dat het geen florence nightingale is die daar staat te filmen
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')