Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
oh wow wat een vader
hij toonde het maagdenvlies aan de dorpsbewoners
djezus die lui zijn dommmmmmmmmmm
ja dat dacht ik dus ook, bedoel je gaat toch niet snijden in je dooie dochter?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.
En welke vader gaat in de vagina van zijn overleden dochter friemelen (friemelen? benen opzij, mes ertussen en snijden maar) om te bewijzen dat ze in ieder geval geen relatie had?!?!?
Die gast heeft gewoon het velletje van een boerenmetworst laten zien en zijn dochter herbegraven.
ja zelfs nu nog anno 2007quote:Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
Niet om te checken of ze nog maagd isquote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, toon eens wat respect voor hun cultuur, jij Westerse arrogante kruisvaarder!
Integratie moet van 2 kanten komen en wie zijn wij om hun normen en waarden af te zeiken?
Alsof in NL nooit meisjes vermoord en daarna opgegraven worden.
Oooooh, je bedoelt die normen van "alles moet zijn zoals wij vinden dat het moet zijn en desnoods dwingen we dat met bommen en granaten af." Joh, kijk eerst eens in de spiegel, voordat je andere mensen veroordeelt!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Precies. Laten we ze gaan bombarderen uit naam van de beschaving.
Misschien dat nog eens een paar honderdduizend doden ze eindelijk bijbrengt wat westerse normen zijn.
1. Wat is beschaving?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
Wat een barbaren zijn hetquote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.
Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
Vergeleken met die barbaren zijn we hier erg beschaafd (dat was vroeger ook best anders hoor, toen wij nog in de middeleeuwen leefden).quote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is?
Durf je niet te kijken?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.
Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
Ik ben best blij dat ik hier woon inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Ach, Thrilled, zo gaat dat daar nu eenmaal. Het leven is niet altijd een feest.
1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkelingquote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is?
Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkeling
2. Ook hier is lang niet alles perfect, maar we staan in ieder geval mijlenver boven die achterlijke idioten
Gelovigen, inderdaad,quote:
Exact. Momenteel vertegenwoordigen ze die met 9 zetels in de Kamer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!
Domme mensen in grote groepen komen hier ook nog voor!
Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef Manono het volgende:
er was al eens een topic geopend met de video waarop het hele gebeuren is vastgelegd, je krijgt het er koud van
vooral dat iemand het gewoon staat te filmen, ipv haar te helpen
hele discussie eromheen interesseert me verder niet
Inderdaad, dat topic was zó 2007!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef moniqueen- het volgende:
Rare gewoontes daarzo, ik vind het ook allemaal niets hoor .. Irak, Iran, Afghanistan.
Een pot nat daarzo.
Ze lopen daar zó achter!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...
Daarbij; haar helpen betekent dat de woede van de stenengooiers zich op jou richt. Lijkt me ook niet zo leuk (eufemisme).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |