Zo he,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef Incolumis het volgende:
blabla
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:11 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Zo he,
dat is een intelligente TS
[edit]
Ow, het duurde even, maar jij wou graag degene zijn die het topic opende
[/edit]
Lees even goed dan..quote:
ehm......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:12 schreef Incolumis het volgende:
mja geen inspiratie
maken jullie er maar 1
HET IS GEEN SPEEEEEHEEEEEELquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Hey ik speel ook mee in SL
Ik ben Maikuuul Lachman
ja daarom reageerde ik ook zo, jij geeft me niet eens de tijd om de OP te kopieren van de vorige topic, lekker ongeduldig hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Lees even goed dan..
je had namelijk alleen nog maar "bla bla" ingevuld, daar reageerde ik op, maar je moest die shit nog kopieren en plakken.
Sorryquote:
Sorella, het moge me duidelijk zijn dat je niet zo maar willekeurig het huwewlijksbootje instapt, maar wat ik bedoelde was of de fotosessie en mss de aanwezigheid van een willekeurige bruiloft was of was het van een goede bekende?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Sorella het volgende:
Om even terug te komen op de post van edap inhet vorige topic als laatste geplaats.
Volgens mij zijn er geen willekeurige bruiloften in SL, er gaat toch nog aardig wat lindes inzitten en meestal kennen ze mekaar al een aantal maanden
P.s. de bruidegom is ook een paar keer gecrasht, net als sommige gasten (mijzelf uitgezonderd)
Kan je zelf toch ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Incolumis het volgende:
zou een modje effe de TT willen aanpassen?
Live it or leave it
erachter zetten
Het was de bruiloft van een goede sl bekende Edapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:16 schreef Edap het volgende:
[..]
Sorella, het moge me duidelijk zijn dat je niet zo maar willekeurig het huwewlijksbootje instapt, maar wat ik bedoelde was of de fotosessie en mss de aanwezigheid van een willekeurige bruiloft was of was het van een goede bekende?![]()
Waar en hoe heb jij je geregistreerd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef PoseidonVS het volgende:
Hmmm, mijn naam staat nog niet in het lijstje: PoseidonVS = Poseidon Dagostino.
incest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Sorella het volgende:
Over twee jaar babydraakjes ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je de software al gedownloaded? Stomme vraag misschien, maar je zou dan kunnen proberen om in te loggen (ben trouwens nogal blont in slquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef andre347 het volgende:
nog steeds geen mail van SL, ik denk dat mijn 2e leven niet doorgaat![]()
gaat moeilijk he, 't is down nuquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ben trouwens met twee SL vrienden begonnen met het bouwen op een stukje land wat we hebben via SIM 2-0.
Zou het leuk vinden als jullie eens kwamen kijken.
Het is te vinden in de Places Search onder Fire Beach.
I
Ja is goed, ik kom kijken (als we ooooooooooooooooit weer online komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ben trouwens met twee SL vrienden begonnen met het bouwen op een stukje land wat we hebben via SIM 2-0.
Zou het leuk vinden als jullie eens kwamen kijken.
Het is te vinden in de Places Search onder Fire Beach.
I
Ja dat dacht ik een kwartiertje geleden ook al, nou wie prikt er een datum en tijd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef Incolumis het volgende:
tijd voor een nieuwe groepsfoto zou ik zeggen
hmmmm ehm... sja.... derde leven proberen anders?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef andre347 het volgende:
nog geen mail, kan ook niet inloggen, als ik nog 1 op mijn mail adres doe, dat zegt ie dat dat adres er al is, maar ik krijg geen mail, ook niet in ongewenst
toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:01 schreef NaughtyMe het volgende:
NaughtyMe=Isaya Demina
Hmm, ga ik zo eerst even sporten.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef Incolumis het volgende:
[UPDATE 9:48am PDT - May 2, 2007]: The grid is currently down and we are on track with our server side update. Once the grid is reopened, there will be a rolling restart in progress so you may 1) be told to move to another region as the restart progresses through the grid and 2) script-generated email may not work in regions that have not yet been restarted. We anticipate that the rolling restart will be completed by 11:15am PDT.
valt me nog mee
Me tooquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
Hmm, ga ik zo eerst even sporten.....
Volgens mij was jij ook al in shutdown phase voordat SL echt down ging.quote:
was effe etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef Edap het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook al in shutdown phase voordat SL echt down ging.
[afbeelding]
Of je speelde voor slapende hangjonguh![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:13 schreef Maringo het volgende:
Te Veel Personen zijn Tegen Vandalisme Projecten in de Tilburgse van Pietersenstraat. De Tilburgse Vandalisme Projecten zijn bedacht door Tegenhangers van Particuliere instansties zoals het Team Voor Personen Tegen Vele Projecten. De Tilburgse Vandalisme Projecten worden wel gesteund door de Tilburgse "Veteranen die Paaldansen"-bond.
ik had een beetje blur gebruikt om die strakke lijnen wat te verminderenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef Edap het volgende:
Herinneringen:
[afbeelding]
Ik vond deze 'oude' foto in m'n schoenendoos...![]()
Zucht...
![]()
Hmm, Okay. Een beetje geblur'd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik had een beetje blur gebruikt om die strakke lijnen wat te verminderen
https://secure-web9.secondlife.com/join/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef andre347 het volgende:
kan iemand mij een goeie site geven waar ik mij kan registreren...
quote:10:57 PDT - Experiencing Network Issues
Friday, May 4th, 2007 at 11:01 AM PDT by: claudialinden
We are currently experiencing network issues. Some residents may have log-in difficulties. We are aware of the problem and we are working to solve it. We will post updates frequently until the problem is solved.
??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef EvilDucky het volgende:
Hehehe, ik ben maar wat gaan werken.. Er lag nog een werkje op me te wachten, he Don?
Online Now: 12,056quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Maringo het volgende:
mwah zie je iig meer dan mij....
heb ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef EvilDucky het volgende:
Check IM
yupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef Maringo het volgende:
hmmm ok, ik ben online... maar mn last location kon niet worden gesaved ofzo dus ik sta nu in een of ander welcome area.... ook zonder enig attachment... en tpen lukt niet.... met andere woorden: SL IS WEER FCKD UP!
Geef het effe ... dan kan je weer virtueel lopen meurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef EvilDucky het volgende:
Nu via PM hier.. het is een drama. Ik log in, knal er net zo hard weer af..
Wat hij zegt (wijs naar Maringo)
Ja zeg, jij bent er nog..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Maringo het volgende:
ik kan niet eens van de sim af...
ik ben gewoond gedoemd om tussen allemaal n00bs rond te hangen
met meer dan 6 miljoen spelers nu groeit SL harder dan WoWquote:Het is niet ongebruikelijk dat er bij de start van een MMORPG erg veel problemen zijn. Zo was WoW in het begin slachtoffer van zijn eigen succes. Er waren te veel spelers, wat de servers overbelastte. Dit probleem is vrijwel geheel opgelost. Iedere woensdagochtend worden de servers voor onderhoud 'down' gebracht.
quote:Second Life Offline for Database Maintenance or Update
In our continuing effort to improve your Second Life experience, we have taken Second Life temporarily offline for maintenance. This may also effect portions of our website. We are working to re-open our doors as quickly as possible and we appreciate your continued patience. For more details and further information on our system status, please visit our official blog at: blog.secondlife.com.
quote:[12.34 am] The network issues may now be affecting logins and teleports between approximately 2400 regions. The operations team are very aware of this and are working hard to resolve this issue.
Ik ook hoor .... blijf online voor de radio ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:53 schreef Maringo het volgende:
en gecrashed....
Ik zit in SL en kan helemaal niets behalve rondkijken ... maar de muziek speelt gewoon doorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Maringo het volgende:
je bent anders erg offline hierzo
denk et niet, t.o.v. de gestures zal het meevallen. sommige gestures zijn 128kbps, terwijl voip het meestal al doet met 5kbps. dus dat zal nog wel meevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:58 schreef Maringo het volgende:
hmmm Voice in SL.... denk dat dat alleen maar meer lag zal veroorzaken....
maar die sculpture prims
hmm moeten we dit geloven?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.
[achterdocht mode] die gegevens verwijderen ze echt niet na afloop, de Amerikaanse inlichtingendiensten zijn er maar al te blij mee [/achterdocht mode]
Je staat nog ingelogd op de SL server. Dat duurt ff om recht te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:35 schreef peer_boy het volgende:
what the F***** is this?
login failed
The system is logging you out right now.
Your account will not be available until
2007-05-06 23.37.42 pacific time
grr
edit, dit doet hij alleen als ik naar mijn home location wil -> fok! cafe.
last known place werkt wel alleen traaaaaag
Die Age verification hebben ze al gedaan vind ik bij het accepteren van m'n creditcard. Voor de rest hou ik er niet zo van geregisteerd te staan in de US bij de US authoriteiten als gebruiker van een Pono Site waar pedofilie voorkomt en er verkrachtignen plaatsvinden . ( Zo denken veel mensen over SL)quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.
Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanquote:
Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanmet Havoc twee is er al ene prim verdubbeling .. hmmmm 30K prims op een sim Yeah !!!
Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoor
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenhet aantal prims wat je nu per m2 hebt is gewoon te weinig. Wil je een beetje leuk bouwen moet je veel ggrond hebben waar je maar een klein gedeelte gebruikt om te bouwen.
Daar heb ik mijn vrouw voor die maakt de textures en ja de details kan je daar in kwijt tesamen met alpa layers kan je zeer mooie dingen doen. Maar voor zwaar gedetailieerd interieur is wat meer prims leuker. met textures krijg je toch het blokjes idee. al gaat sculptured prims misschien helpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Googolplexian het volgende:leer bouwen man!
![]()
Prim-efficiency is the key. Textures are the answer.
Yupquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.
weebee Metsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef Metsel het volgende:
* Metsel komt vanavond weer ff kijken in Second Life..
Ik ben weer terug op aarde.
Een van de geintjes is al bv om in een stoel een zit script te maken ipv een poseball. scheelt weer een primmeke. en goed ge detaillieerde textures. en met de prims zelf kan je ook heel veel figuren maken . zodat de leuning met stoelpoot één geheel wordt. Het leuke zie je vaak aan de prijzen , de hobbiesten vragen lage prijzen omdat ze het voor de Fun maken. Zaken als B@R voor kleding bv . erg lage prijzen. terwijl zaken als Blaze de hoofdprijs vragen. met meubels heb je dat ook .. Sky Design is wat duurder dan Woodshed en Relic is duurder dan Safira'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.
Weer een reden om er niet heen te gaan dus....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Sanne het volgende:
Date met Huub en Amanda uit De Gouden Kooi op Dropzone
*blah*
ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest benquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:30 schreef Metsel het volgende:
* Metsel is gisteren eindelijk weer eens op SL geweest![]()
Ik ben nog steeds wel erg brak en moe, maar dat hoort er een beetje bij na zo'n festival. Komt dit weekend wel weer goed
Jawel, nuken die handel daarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weer een reden om er niet heen te gaan dus....
Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef peer_boy het volgende:
[..]
ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest ben![]()
![]()
Delain toch? Had ik best wel van dichtbij mee willen maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:50 schreef Metsel het volgende:
[..]
Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.
0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.quote:-- Maart:
totaal: 11600
daarvan van SLX: 4252
uitbetaald aan ieder: 2320
*note: 3DG was niet meegerekend (stoned, vergeten)
-- April:
totale inkomsten: 12285
Daarvan van SLX: 5291
Uitbetaald aan ieder: 1755
naar de pot van 3DG: 3510
Pot van 3DG bedraagt: 3510 (<- gejat door Zinga)
- Maringo hheft 0 betaald voor Fok Cafe; Dat wilde jij niet, niet op mij afschuiven dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
*verhaal*
Ik quote:quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
Dit is trouwens alle administratie van 2.5 maanden ... BEDANKT MAR!
[..]
0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.
quote:Don Duke: Ik heb niet meer informatie nodig
Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij. Dat ik genoeg had aan die info wil niet zeggen dat je recht hebt op dat geld (zoals je zelf al toegaf).quote:
quote:[3:18] Roberto Pascale: je vertelde me al een paar weken geleden idd wat je ervan vond
[3:19] You: dit keer gooide ik 'm uit 3DG maar wilde ik hem het Fok Land laten houden als home ... voor dat ik dat kon aanbieden had hij alles al gedelete
knap ... hoe kom je aan die centen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Maringo het volgende:
oei nog een keer een plaatje posten:
[afbeelding]
Daarom ... het is nu een Fok!Sandbox. (kost ook geld maar zonder valse beloften)quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een verhaal zeg. hmmm dit zijn dus de tweekanten die behoorlijk van elkaar verschillen. Als buitenstaander kan ik het alleen maar jammer vinden voor het geheel.
Maringo stopt misschien met heel Sl ?
Wat gaat Googolplexian doen als nieuw project of voorzetting van een project. An sich kost iets als een FOK! Café alleen maar geld. Het levert niet veel op.
en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij.
Ook jij hebt nooit een cent betaald aan SL en de reden dat wij uit elkaar gingen is omdat jij te beroerd was om in SL te investeren. Toen ik land op "Info Payment Used" wilde gooien ging jij zeuren dat jouw graties land niet meer beschikbaar zou zijn ... Je hele SL zaak nu is gebaseerd op wat ik ooit voor jou verzonnen heb en de bouwsels die ik heb gemaakt (FedSex? Mijn naam, Logo? Mijn logo)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Tijd om me ook maar eens te melden. Ik was een van de eerste die me liet verleiden door al et lekkers, en me daardoor met een goude halsband liet meeslepen door deze gast..
Ten eerste ik ben dr niet uitgeknikkerd, ik ben zelf gaan lopen omdat ik meer dan genoeg had van je losgeslagen ideen waarbij je meestal ook nog es om de 2 dagen compleet et roer omgooide. (Precieze reden dat ik opgestapt ben: Je vond et nodig om mensen zonder creditcard gegevens niet meer toe te laten (weer zon geweldig idee..), dus had ik dr niks meer te zoeken)![]()
In et begin vond ik et ook ontzettend leuk, erg veel lol getrapt veel gelachen, maar uiteindelijk ging et snel achteruit en kon ik er op een gegeven moment ook geen touw meer aan vastknopen wat je nou eigenlijk van me wilde, wat weer tot een hoop gesodemieter en ruzie leidde.
Ik ben iig blij dat ik dat zinkende schip vroegtijdig heb kunnen verlaten en dat maffe hoofdstuk direct heb kunnen sluiten. Wel weer jammer dat andere mensen weer aanboord gestapt zijn inmiddels, maargoed.
Owja, Fedsex zou niks worden he Don? Bezoek Sumos playpen eens.Lekker druk joh, als de sim vol zit, gewoon blijven proberen.
Verwacht alleen niet dat ik je aanwezigheid zal erkennen..
In het kort samen gevat, Suiker oompje met wilde plannen, ontzettend hoge eisen en meestal een kort lontje.
Uit de buurt blijven dus..![]()
Gozer ... jij bent net als Sven 100% nepquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:
- case closed -
![]()
Tis simpel .. je hebt mensen met een creditcard en je hebt profiteursquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Flyga het volgende:
SL is echt te vaag voor woorden, heb paar maanden als proef gedaan, maar kreeg allemaal vreemde dingen aangeboden![]()
![]()
Ik zeg iig van tevoren hoe ik ben.... volgende post is van vrouwen waar jij misbruik van hebt gemaakt: complete lijst met quotes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Ik heb keurig mijn 52usd per maand betaald bij mijn nieuwe club, en die loopt nu WEL als een trein en betaald zichzelf dik terug. De sim trekt et nieteens meer en ik zit te denken aan uitbreiding naar een eigen estate.
En mijn hele SL zaak erop gebaseerd? Nee hoor kerel, das alleen n leuk shopje, "voor dr bij".
Naam? Logo?
Naam bestond al op parodie T-shirts en als je dr op googled kom je et ook al overal tegen dus dat heb je niet verzonnen.
En dat logo? Gewoon een woord in 2 kleuren, knap van je hoor, dat je dat kunt.
En er zit bovendien NIKS in mijn productlijn dat jij gebouwd hebt, dus schrap dat ook effe.
En je bent nu gewoon weer precies aant doen wat iedereen zegt he, zie je dat nou niet? Je overlaad eerst mensen met speeltjes, dan geef je n grote bek en schilder je ze af als uitvreters.
Hoe ist met je SL vrouw don? Nogsteeds gezellig gescheiden? Vond die je ook al zon geweldig persoon? Niemand moet je, omdat je zo sociaal bent als een baksteen..![]()
Het land waar jij mee loopt te patsen is ook niet van jou, dus wat wil je met die zin bereiken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Googolplexian het volgende:Zelfs het land waar je nu mee loopt te patsen is niet van jou.
Geeft niet Liz ... de echte wereld is nu eenmaalgevuld met mensen zonder geld en een mening.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:55 schreef lizzyames het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik hier best wel heel verdrietig van word allemaal.![]()
Je hebt geen idee hoeveel het over RL gaat =_=quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef bonke het volgende:
pompompom
gaat goed he jongens
ze kunnen beter dit hele topic ff opschonen vanaf het het begin
want het gaat over sl en niet over sl en fok
En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Je hebt van tevoren ECHT niet gezegt hoe je bent, je begon als de aardige sinterklaas maar je eindigde als n valse vrek die er alles aan doet om beter voor de dag te komen, zelfs als je daarmee dwars door n ander heen moest.
Dat land staat op iemand anders zn naam ja, omdat die et aan mij verhuurd omdat ik geen zin heb in premium gezeik. Lekker belangrijk?
en eigenlijk intereseert me dat ook geen ene reetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel het over RL gaat =_=
+ banquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef bonke het volgende:
[..]
en eigenlijk intereseert me dat ook geen ene reet
ik ben ook een profiteurquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgen
Ik betaal nog steeds even hard voor profiteurs als jij, hoor
Mijn hele punt : kijk uit voor profiteurs!
ahh een sl ban om fok niet meer op te komen, alleen maar omdat ik zeg dat het rl van degene waar jij ruzie mee hebt mij en een boel anderen geen reet aangaat ??quote:
Gratis? 90.000ld + maandelijkse kosten van 41usd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgen
Ben je echt gebanned Bonke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef bonke het volgende:
[..]
ahh een sl ban om fok niet meer op te komen, alleen maar omdat ik zeg dat het rl van degene waar jij ruzie mee hebt mij en een boel anderen geen reet aangaat ??
En ook met mensen met geld en zonder lol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geeft niet Liz ... de echte wereld is nu eenmaalgevuld met mensen zonder geld en een mening.
true, zelfs al bood ik het aan hoefde het nog niet.quote:Ik kan het Mar niet eenskwalijk nemen. Hij weet niet hie het is om geld te betalen voor SL.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Sven is een klootzak van de oude rangorde. De man heeft vrouwen gemanipuleerd on z'n zin te krijgen en Mar's huidige RL relatie is daar 1 van.
: jullie kennen me echt niet he :quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:36 schreef Maringo het volgende:
voor hunnie die het Cafe al missen:
[afbeelding]
En de gesprekken zijn gaande voor een nieuw plekje!![]()
Fout. ook zonder CC kan je veel investerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tis simpel .. je hebt mensen met een creditcard en je hebt profiteursDa's wel zon beetje de meest wijze les
Tuurlijk: ¤36,- in de maandquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]houd je ons ook op de hoogte van de investeringen dit keer
Wat flik jij nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp. Ik ga even de boel terug lezen.
Edit: Zo, klaar met lezen. Ik ga me verder niet tussen 'de ruzies' hier mengen, aangezien ik er geen sikkepit vanaf weer. Wel stel ik voor om de ruzies nu via een andere weg te bespreken/uit te praten/whatever. Niet via dit topic en niet via FOK! dus. (met uitzondering van de PM uiteraard)
Zo kan ik grenzen blijven trekken. Tevens was het toch maar voor één bepaald persoon bedoeld, dus kan je het diegene alsnog PM'enquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef Cygnus het volgende:
Beetje jammer dat als ik één keer iets wil posten na een lange tijd en tevens aan gegeven heb dat dit mijn eerst en laatste post ZOU zijn.. dat het dan meteen gedeleted wordt...
wat wel eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh please LD, jij weet dondersgoed dat persoonlijke vetes niet op het forum horen.
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dusquote:
pffff. die "persoonlijke vete" had nog drie posts geduurd en dan had iedereen zijn/haar zegje gedaan en dan was het klaar geweest. het is niet zo dat men topics lang door zou gaan. En Voor FOK! op SL is dit wel interessant. Modden doe je op gevoel en dat weet jij dondersgoed. of zijn de regels wederom veranderd dat er weer op de letter van de Faq gemod wordt ipv losser.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh please LD, jij weet dondersgoed dat persoonlijke vetes niet op het forum horen.
Eens. Respect a mod's decision. Wat gebeurd is gebeurd, voor mij is het klaar, ik heb een nieuw plekje en het hoeft niet teruggelezen te worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dus? Het uitvechten van ruzies in dit topic, doet de sfeer hier echt niet ten goede, vind je zelf niet?
Maar je weet wel waar het over gaat? Of mute je iemands mening puur op wat jij denkt dat gepast is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dus? Het uitvechten van ruzies in dit topic, doet de sfeer hier echt niet ten goede, vind je zelf niet?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eens. Respect a mod's decision. Wat gebeurd is gebeurd, voor mij is het klaar, ik heb een nieuw plekje en het hoeft niet teruggelezen te worden.
voor hunnie die het nieuwe plekje willen opzoeken: http://slurl.com/secondlife/Homeland/123/99/26/
See yall in our Homeland!!
sorry hoor maar wat heeft dat nou hiermee te maken? alsof de nieuwelingen hier op fok mindere mensen zijn.....quote:
Nope ... ik als TS zou beter moeten weten he ... FOEI GOOGOL.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat heeft dat nou hiermee te maken? alsof de nieuwelingen hier op fok mindere mensen zijn.....
Oh komop Googol, je weet heus wel dat ik geen kanten ga kiezen. Ik moet ergens een streep trekken en dat heb ik gedaan. Ik kan er dan verder ook niets aan doen dat er daarna een flink lange post komt na de streep die getrokken is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar het over gaat? Of mute je iemands mening puur op wat jij denkt dat gepast is?
Ja óf meer dan drie posts. Je bent immers geen waarzegger of wel? Als ik er eerder was geweest, had ik al eerder die grens getrokken, maar ik was er gewoon op dat moment niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pffff. die "persoonlijke vete" had nog drie posts geduurd en dan had iedereen zijn/haar zegje gedaan en dan was het klaar geweest. het is niet zo dat men topics lang door zou gaan. En Voor FOK! op SL is dit wel interessant. Modden doe je op gevoel en dat weet jij dondersgoed. of zijn de regels wederom veranderd dat er weer op de letter van de Faq gemod wordt ipv losser.
Nog steeds ben ik benieuwd naar de post van CygnusEn ook naar een eventuele doorstart waar dan ook.
Perfect juist dat je er NIET wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ja óf meer dan drie posts. Je bent immers geen waarzegger of wel? Als ik er eerder was geweest, had ik al eerder die grens getrokken, maar ik was er gewoon op dat moment niet.
Ik beantwoord vragen van users hier. Mijn excuses, ik wist niet dat dat niet mocht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Perfect juist dat je er NIET wasEn kap eens met dat offtopic gelul , doe dat in de PM of in FB. Je doet nu het zelfde waar je anderen van beticht. Jouw stuk heeft niets met SL te maken maar puur om je moderatie gelijk te halen.
ze had groot gelijk dat ze aan et modereren ging hier ( mede omdat ik het haar gevraagd had}quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Perfect juist dat je er NIET wasEn kap eens met dat offtopic gelul , doe dat in de PM of in FB. Je doet nu het zelfde waar je anderen van beticht. Jouw stuk heeft niets met SL te maken maar puur om je moderatie gelijk te halen.
Voor de SLlers, er staat een leuk stuk op blog.secondlife.com over "kinderporno" leeftijd verificatie en overdreven reacties van linden Lab.
quote:Further Clarification Regarding Age Verification
Thursday, May 10th, 2007 at 9:20 PM PDT by: Robin Linden
As I’ve been talking with people about the process and reasons for verifying Resident age, a few questions remain, so I’d like to call out a few key points:
- verifying age is completely voluntary
- you will need to verify age only if you want to enter parcels/estates flagged as containing adult content.
- adult content is that which is overtly, graphically, or explicitly sexual in nature or intensely violent.
- flagged parcels must be located within M-rated regions, but M-rated regions that aren’t flagged (i.e. they don’t contain adult content) can be accessed without age verification
- age verification will have a one time fee associated with it. For those with premium accounts Linden dollar fee will be nominal. Basic accounts will pay a higher, but still relatively small Linden dollar fee. These fees haven’t been set yet.
- everyone will be able to verify at least one account. We are still deciding how many alt accounts will also be able to be verified.
- payment information was never meant to be proof of age. In fact, credit cards are not restricted to people over the age of 18, nor are credit cards available in all countries. We’re looking for a way to verify age that reflects the way each country provides identification to its citizens. We have been recognizing accounts as verified when we have payment information because this means the account holder has given us enough information not to be fully anonymous. But it was never meant to be used as a proxy for age verification. Since we’re dealing with content and behaviors inappropriate for minors, we need to specifically verify age.
The timeline for implementation, the final processes for each country, and the associated fees are still being determined. We’ll continue to update you as we have more information. In the meantime, please continue to send us your feedback and ideas.
Wel logisch op zich! zeker naar al dat gezeik met kinderporno enzo. Maar het is geen waterdichte oplossing.. Avy's kunnen verkocht worden aan 'kinderen' nadat ze door de goedkeuring heen zijn. En voorlopig is het niet mogelijk om op sims te komen die te boek staan als mature als je geen verificatie hebt doorstaan. De sims die niet te boek staan als mature kunnen alsnog gewoon bezocht worden en daar zal ook vast het een en ander gebeuren!quote:
Op zich niet, misschien wel qua leeftijdsgrens omdat het al 18+ is, maar niet vanwege het feit dat er ook mensen rondlopen die geen zin hebben in sex, gescheld en alle ander mature dingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
ik vind de hele verdeling tussen PG / M en Adult onzin ..
200% mee eensquote:Daarnaast , maak eerst de zooi stabiel en ga dan dit soort onzin doen.
bedankt nogquote:Op zondag 13 mei 2007 11:20 schreef longinus het volgende:
Gisteren maar weer even wat contests gedaan om het zakgeld aan te vullen
Het ging mij en mijn wedstrijdpartner goed af, alleen die sploder die daar hangt![]()
Het was een tornado, de laatste die de inlegt (de inleg was een percentage van de pot) won de pot, het leuke daarvan is dat mensen blijven storten omdat ze er al zoveel hadden ingestort.
Laatste pot was 2600 L$ met een inleg van bijna 110 linden![]()
Alleen meegaan als je een groot kapitaal hebt en hopen dat er niet opeens een nieuwe speler meedoet
hmm, eigenlijk is dit een schot voor open doel he?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:16 schreef semyorka het volgende:
hoe kan het dat als roberto bij mij in de buurt is hij altijd crasht,heeft iemand een antwoord??????
Miss you xxxxxquote:Op zondag 13 mei 2007 15:50 schreef Edap het volgende:
Yo!
weer terug van een weekje Mercatale. Lekker bruin, veel wijn gedronken en gekocht, heel veel lekkers gegeten enz.. enz..ADSL lijn nog steeds down (al meer dan een week)
, zit op netwerk van buurman
![]()
Ik zie veel leesvoer op het forum maar ben na een kwartiertje gestopt met lezen en heb de nodige entries geskipped.![]()
Hoop jullie ALLEMAAL binnenkort weer te zien en te spreken, waar dan ook!
![]()
Ohja, tot donderdag, want dan zit ik weer voor een aantal dagen in Dublin, ZONDER SL....![]()
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef peer_boy het volgende:
[..]
hmm, eigenlijk is dit een schot voor open doel he?![]()
Sowieso is het systeem waardeloos en de verantwoording van de ouders dat een minor er achter zit. Ik voor zie een handel in geverifieerde accountsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Maringo het volgende:
dat is wel een goeie, maarja, als een guppie van 12 zn oudere broer/zus vraagt om te verifieren en vervolgens zelf erachter gaat zitten is dat hele susteem ook waardeloos.
Doet me goed dat te horen enuh, likewise natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef malon het volgende:
:p allemaal... Drop effe zo maar langs.. en ben weer weg.. Mjah ikkuh is snel :p
Laterzzz Enne Edap.. WB sweetsBlij je weer te zien
Yep, die indruk had ik gisterenavond ook al.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Incolumis het volgende:
zwmbad is wel het meest populair he?
[afbeelding]
ben het nu aan het downloadenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef Roberto9876 het volgende:
Zit op dit moment op het beta grid.
Grappig om stemmen bij avi's te zien en horen.
Als je beta grid download word je complete inventory gecopieerd (eenmalig) en krijg je voor alleen in het beta grid te gebruiken nog eens 5000L$ kado
Op mijn desktop staan nu ook 2 sl logo's. een van sl en een met de naam SL (aditi)
Zijn er al meer fokkers op dat beta grid aktief of aktief geweest?
moet je geen betaalde account hebben danquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef Roberto9876 het volgende:
[..]
Peer had het net ook al en ik werd er net uit geknikkerd en mag er ook ff nie meer oplol
Ik heb geen idee en heb er ook nergens over gelezen.quote:moet je geen betaalde account hebben dan
Waarom stop je je geld in sl nie op een spaarrekening ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:34 schreef bonke het volgende:
raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr traaagggggggg en ik hoop dat ik straks me geld weer terug heb op et andere gedeelte
de dingen die je in de betagrid doet hebben geen invloed op je normale loginquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:34 schreef Sorella het volgende:
Dus als je die betagrid download en er op gaat krijg je 5000 lindes, wat als je die er weer afgooit heb je dan nog steeds die 5000 ?
en je invent wat gebeurt daar dan mee ? komt dat ook gewoon weer terug ?
zit nu met peer en roberto te praten, geluid is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |