quote:10:57 PDT - Experiencing Network Issues
Friday, May 4th, 2007 at 11:01 AM PDT by: claudialinden
We are currently experiencing network issues. Some residents may have log-in difficulties. We are aware of the problem and we are working to solve it. We will post updates frequently until the problem is solved.

??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef EvilDucky het volgende:
Hehehe, ik ben maar wat gaan werken.. Er lag nog een werkje op me te wachten, he Don?

Online Now: 12,056quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Maringo het volgende:
mwah zie je iig meer dan mij....

heb ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef EvilDucky het volgende:
Check IM

yupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef Maringo het volgende:
hmmm ok, ik ben online... maar mn last location kon niet worden gesaved ofzo dus ik sta nu in een of ander welcome area.... ook zonder enig attachment... en tpen lukt niet.... met andere woorden: SL IS WEER FCKD UP!

Geef het effe ... dan kan je weer virtueel lopen meurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef EvilDucky het volgende:
Nu via PM hier.. het is een drama. Ik log in, knal er net zo hard weer af..
Wat hij zegt (wijs naar Maringo)

Ja zeg, jij bent er nog..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Maringo het volgende:
ik kan niet eens van de sim af...
ik ben gewoond gedoemd om tussen allemaal n00bs rond te hangen

met meer dan 6 miljoen spelers nu groeit SL harder dan WoWquote:Het is niet ongebruikelijk dat er bij de start van een MMORPG erg veel problemen zijn. Zo was WoW in het begin slachtoffer van zijn eigen succes. Er waren te veel spelers, wat de servers overbelastte. Dit probleem is vrijwel geheel opgelost. Iedere woensdagochtend worden de servers voor onderhoud 'down' gebracht.

quote:Second Life Offline for Database Maintenance or Update
In our continuing effort to improve your Second Life experience, we have taken Second Life temporarily offline for maintenance. This may also effect portions of our website. We are working to re-open our doors as quickly as possible and we appreciate your continued patience. For more details and further information on our system status, please visit our official blog at: blog.secondlife.com.

quote:[12.34 am] The network issues may now be affecting logins and teleports between approximately 2400 regions. The operations team are very aware of this and are working hard to resolve this issue.

Ik ook hoor .... blijf online voor de radio ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:53 schreef Maringo het volgende:
en gecrashed....

Ik zit in SL en kan helemaal niets behalve rondkijken ... maar de muziek speelt gewoon doorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Maringo het volgende:
je bent anders erg offline hierzo

denk et niet, t.o.v. de gestures zal het meevallen. sommige gestures zijn 128kbps, terwijl voip het meestal al doet met 5kbps. dus dat zal nog wel meevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:58 schreef Maringo het volgende:
hmmm Voice in SL.... denk dat dat alleen maar meer lag zal veroorzaken....
maar die sculpture prims

hmm moeten we dit geloven?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.
[achterdocht mode] die gegevens verwijderen ze echt niet na afloop, de Amerikaanse inlichtingendiensten zijn er maar al te blij mee [/achterdocht mode]

Je staat nog ingelogd op de SL server. Dat duurt ff om recht te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:35 schreef peer_boy het volgende:
what the F***** is this?
login failed
The system is logging you out right now.
Your account will not be available until
2007-05-06 23.37.42 pacific time
grr
edit, dit doet hij alleen als ik naar mijn home location wil -> fok! cafe.
last known place werkt wel alleen traaaaaag

Die Age verification hebben ze al gedaan vind ik bij het accepteren van m'n creditcard. Voor de rest hou ik er niet zo van geregisteerd te staan in de US bij de US authoriteiten als gebruiker van een Pono Site waar pedofilie voorkomt en er verkrachtignen plaatsvinden . ( Zo denken veel mensen over SL)quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.

Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanquote:

Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanmet Havoc twee is er al ene prim verdubbeling .. hmmmm 30K prims op een sim Yeah !!!

Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoor

quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenhet aantal prims wat je nu per m2 hebt is gewoon te weinig. Wil je een beetje leuk bouwen moet je veel ggrond hebben waar je maar een klein gedeelte gebruikt om te bouwen.

Daar heb ik mijn vrouw voor die maakt de textures en ja de details kan je daar in kwijt tesamen met alpa layers kan je zeer mooie dingen doen. Maar voor zwaar gedetailieerd interieur is wat meer prims leuker. met textures krijg je toch het blokjes idee. al gaat sculptured prims misschien helpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Googolplexian het volgende:leer bouwen man!
![]()
Prim-efficiency is the key. Textures are the answer.

Yupquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.

weebee Metsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef Metsel het volgende:
* Metsel komt vanavond weer ff kijken in Second Life..
Ik ben weer terug op aarde.

Een van de geintjes is al bv om in een stoel een zit script te maken ipv een poseball. scheelt weer een primmeke. en goed ge detaillieerde textures. en met de prims zelf kan je ook heel veel figuren maken . zodat de leuning met stoelpoot één geheel wordt. Het leuke zie je vaak aan de prijzen , de hobbiesten vragen lage prijzen omdat ze het voor de Fun maken. Zaken als B@R voor kleding bv . erg lage prijzen. terwijl zaken als Blaze de hoofdprijs vragen. met meubels heb je dat ook .. Sky Design is wat duurder dan Woodshed en Relic is duurder dan Safira'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.

Weer een reden om er niet heen te gaan dus....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Sanne het volgende:
Date met Huub en Amanda uit De Gouden Kooi op Dropzone
*blah*

ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest benquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:30 schreef Metsel het volgende:
* Metsel is gisteren eindelijk weer eens op SL geweest![]()
Ik ben nog steeds wel erg brak en moe, maar dat hoort er een beetje bij na zo'n festival. Komt dit weekend wel weer goed

Jawel, nuken die handel daarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weer een reden om er niet heen te gaan dus....

Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef peer_boy het volgende:
[..]
ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest ben![]()
![]()

Delain toch? Had ik best wel van dichtbij mee willen maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:50 schreef Metsel het volgende:
[..]
Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |