Waar kunnen we kaarten bestellen??????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wel, want het is waarschijlijk voor het NK. Dus optie 1?
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en die heb JIJ ingepakt in laten pakken zeker....![]()
ja idd...vertel...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar kunnen we kaarten bestellen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker BrandX....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:lachen als jullie komen!
Ik hou jullie op de hoogte, en we gaan in ieder geval een ander weekend plannen voor de meet!
Ik ga nu pitten, ben helemaal koekie! Trusten
Hmm.. ik zal er eens ekkes over nadenkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:lachen als jullie komen!
Ik hou jullie op de hoogte, en we gaan in ieder geval een ander weekend plannen voor de meet!
Ik heb thaise wokgroenten in plastic gekocht, maar op die andere dingen heb ik niet geletquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom jij bij de A. Heijn?
Zo ja, kwam je daar dan ook spinazie, sla of soepgroenten in plastic zak verpakt tegen?
Oh, die hoef je niet te bestellen, die kan je gewoon aan de deur krijgen. Meestal zijn er iets van 14 partijen, dames en heren.quote:
Whehe.. moet je de volgende keer maar doen danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thaise wokgroenten in plastic gekocht, maar op die andere dingen heb ik niet gelet![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:lachen als jullie komen!
Daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef BrandX het volgende:
en nu echt ciaoooo!!!
Lijkt mij wel cool, BrandX in de ring.quote:
echt wel stoer...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel cool, BrandX in de ring.![]()
![]()
quote:
Nee hoor, was ff laptop aanzettenquote:
Die zie je toch!quote:
ahh ok...vond het ineens zo kaal...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
Die zie je toch!![]()
Af en toe vernieuwing kan geen kwaad!!![]()
Ben nog even intern aan het overleggen wat het wordt...![]()
![]()
ik heb vanaaf het gras gemaaid en ben door beestjes gestoken en het jeukt....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef crossover het volgende:
Slowchattijd? Wie heeft er een leuk verhaaltje?
Stoute beestjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vanaaf het gras gemaaid en ben door beestjes gestoken en het jeukt....![]()
Verdomme nog aan toequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
hebben jullie nou medelijden met mij....????
Das nie zo bestquote:
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
hebben jullie nou medelijden met mij....????
heel graag.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nie zo best
Mag ik die beestjes uit komen roeien?
Slaap lekker!quote:
Welterusten lieve schat.. slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |