abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48996108
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:32 schreef Shakes het volgende:

[..]

Ridicuul staat niet gelijk aan verkeerd.
Het is ridicuul om iets te gedogen wat volgens de regels niet mag, alleen omdat er "minder" ongelukken uit voortgekomen zijn dan uit het normale verkeer. En daarnaast zijn ze onderdeel van dat normale verkeer, alwaar ze andere in gevaar brengen met hun rijgedrag. Gumball gedogen zou gewoon nergens op slaan. Dan moeten ze mij ook niet aanhouden als ik met 200 over de afsluitdijk heen rag.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:18:29 #52
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_48999274
Gumball-race stilgelegd na dodelijk ongeluk
quote:
LONDEN - De jaarlijkse Gumball-autorace die dwars door Europa over gewone snelwegen voert, is vrijdag stilgelegd na een dodelijk ongeluk in Macedoniė. De race van Londen naar Istanbul, die in de nacht voor Koninginnedag ook Amsterdam aandeed, eiste het leven aan een 67-jarige man die niet deelnam aan de wedstrijd.

Volgens Britse media veroorzaakten twee Britse deelnemers een aanrijding met de auto van de Macedoniėr, die later in het ziekenhuis overleed.

De race geldt als een speeltje voor rijkelui met dure auto's, die overdag over de snelwegen racen en 's nachts uitbundige feesten houden. De Nederlandse politie nam op 29 april dan ook geen risico en wachtte de deelnemers met veertien politieauto's en zeven burgerauto's op.
hier kon je dus op wachten..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:25:28 #53
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_48999587
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef t00j het volgende:
Kan me voorstellen dat sommige mensen geen ongelukken willen door die malloten..
Sommige? Zijn er dan ook mensen die wel ongelukken willen door die malloten?
quote:
..maar tis niet alsof de gumball elke dag hier voorbij komt. Het is een rally geen race tis meer voor de show en het zijn er maar een paar die echt zwaar over de streep gaan.

Ik vraag me af of je ook zo laconiek zou reageren als je ouders of je vrienden te pletter worden gereden door deze hufters..?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:29:22 #54
122286 t00j
(t00j)
pi_49002077
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef BdR het volgende:

[..]

Sommige? Zijn er dan ook mensen die wel ongelukken willen door die malloten?
[..]

Ik vraag me af of je ook zo laconiek zou reageren als je ouders of je vrienden te pletter worden gereden door deze hufters..?
Door gumball opgewonden hormonen deze topic gestart Ja inderdaad ik zal je niet tegen spreken. Misschien niet te merken uit mijn reacties maar vind het ook not done van het roekeloze en harde rijgedrag. Ik vind alleen de hele show om mooie auto's, motor laten gillen, gekke feesten, iets opmerkelijks zien wel lachen.

En inderdaad maatregelingen trefefn met wat betreft het rijgedrag. En dit (Dodelijk ongeval tijdens Gumball race. Niet deelnemer dood.) is ook vreselijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door t00j op 04-05-2007 13:35:30 ]
(t00j)
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:31:29 #55
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49031856
Ik vraag me altijd af wat voor mongolen die mensen die dit soort races goedpraten wel niet zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49032824
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor mongolen die mensen die dit soort races goedpraten wel niet zijn.
Lekker makkelijk scoren nu, he?
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_49032946
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:14 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Lekker makkelijk scoren nu, he?
Het viel toch te verwachten dat het een keer fout ging? Maar nee hoor, regels zijn er alleen maar om dik overschreden te worden, wat kan er gebeuren als ze maar 2 dagen 200+ km/h door Nederland en andere landen te rijden? De politiek stelt zich natuurlijk aan Domme mensen

Ik zeg levenslang voor de daders en verbieden van deze 'rally'. Verwende huftertjes die denken dat ze boven de wet staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')