I second thatquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef StreetX het volgende:
Te doen, mijn reet, examen van vorig jaar was super makkelijk. Dit jaar was echt wel veel moeilijker. Bitch examen!
Na1, Na2 heeft een max. van 80.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef nVincible het volgende:
"Er zijn maximaal 76 punten te behalen"
(Na1 of Na12?)
Ik dacht nog het zal toch niet allemaal moeten worden opgeschrevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef MASD het volgende:
godverik heb gewoon bij het vervallen van uranium dat hele ding opgeschreven, mooi een half uur en a4jte verspilt
Hadden ze wel wat duidelijker in mogen zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik dacht nog het zal toch niet allemaal moeten worden opgeschreven
Blijkbaar niet dus ik heb em goed
Ja dat wel, ik had eerst wel nog die na het verval opgeschreven en toen ging ik snel ff kijken. Zag ik dat je dan vet veel moest opschrijven. Naja het verval van die stof had ik dus dacht zit wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Hadden ze wel wat duidelijker in mogen zijn![]()
hij is wel meer dan 20 keer vervallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik had eerst wel nog die na het verval opgeschreven en toen ging ik snel ff kijken. Zag ik dat je dan vet veel moest opschrijven. Naja het verval van die stof had ik dus dacht zit wel goed
hahaha ja ik zag hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef MASD het volgende:
[..]
hij is wel meer dan 20 keer vervallensoms zelfs met alfa en beta tegelijk
nope.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef ImTheBase het volgende:
OMG hij scheurde de pagina er ook niet uit?!
Wij niet, maar die van mij staat bijvoorbeeld ook niet vol.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:47 schreef timlol het volgende:
wij krijgen speciale schoolbinassen vanwege dit, mn gewone binas staat nog steeds volgekalkt van een jaar lang biologie en scheikunde
De verwarming moest aan als bij A(tijdklok) een hoog signaal kwam en bij de comparator(B) een Laag(0) signaal kwam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:31 schreef neluz19 het volgende:
Ja ff n vraagje over dat systeembord.. Ik had m anders dan in t antwoord.
Ik had: tijdklok en comparator aangesloten op een NEN-poort, vanuit de NEN-poort een draad naar een Invertor en vanuit de invertor naar verwarmingselement.
Is dit tzelfde of is t totaal iets anders?
Was jij dan zo iemand die altijd met de zoomer zat te klotenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef timlol het volgende:
systeembord heb ik nooit begrepen, ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |