ok, mag ik hem lenen van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het begin is er.
Ff King Kong spelen en je schiet een beetje op.
Die bitsj van een Elizabeth heet dan zo 6 punten. En ik 8. En dan ineens tovert ze die stomme kaartjes tevoorschijn met punten erop. En dan heeft dat schijtmens weer gewonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je krijgt pas achievements als ze op moderate en hard verslagen zijn he.
Tuurlijk, ik heb hem alleen niet, Heb hem tweedehands gekocht en een week later derde hands verkocht.quote:
Dan doe je toch een fast game, hoef je maar tot de 7. Of je kiest een ander AI figuur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die bitsj van een Elizabeth heet dan zo 6 punten. En ik 8. En dan ineens tovert ze die stomme kaartjes tevoorschijn met punten erop. En dan heeft dat schijtmens weer gewonnen.
*gromt*
Ik ga het zometeen nog eens proberen!
Het grootste leger.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan doe je toch een fast game, hoef je maar tot de 7. Of je kiest een ander AI figuur.
En natuurlijk zorgen dat je de langste straat hebt.
Er is nog iets waar je ook punten voor krijgt maar ik zou zo niet weten welke dat is.
Daarvoor moet je gewoon zoveel mogelijk ridderkaarten hebben?quote:
Toch mooi om te zien dat Gears nog steeds consoles verkoopt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef dapluiz het volgende:
Sinds maandag eindelijk in het bezig van een 360 en het is voor iedereen hier oud nieuws, maarre Gears of War![]()
(ok, het is ook nog me enige spel op een paar demo's na)
Echt de beste uitvinding van deze generatie consoles.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef LENUS het volgende:
Ik had het niet gedacht, maar het archievementsysteem is behoorlijk verslavend. Zit nu op ruim 500 punten![]()
Er komt waarschijnlijk wel een forzapack en al die "probs" zijn mijn inziens een beetje overdreven in de media. Ik heb hem na lang wikken en wegen in huis gehaald en heb geen moment spijt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Slein83 het volgende:
Dilemma, ik wil een 360 kopen specifiek voor forza 2. Maar met die aankondiging dat er een nieuwe chip komt en alle probs, twijfel ik. Moet ik nu wachtten op een betere hardware versie of gewoon over een tijdje samen met forza 2 kopen?
Zou er trouwens een forza pack komen?
Gewoon kopen. Het gaat wel goed met de 360, en mocht die kapot gaan dan is de service goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Slein83 het volgende:
Dilemma, ik wil een 360 kopen specifiek voor forza 2. Maar met die aankondiging dat er een nieuwe chip komt en alle probs, twijfel ik. Moet ik nu wachtten op een betere hardware versie of gewoon over een tijdje samen met forza 2 kopen?
Zou er trouwens een forza pack komen?
Dat levenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Morthill het volgende:
Alle levels verder al gehaald
Ik vond Marble Blast Ultra erg leuk om te spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
wat zijn nog must have arcade games.....
Ultimate Mortal Kombat IIquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
wat zijn nog must have arcade games.....
Weet niet, moet nog steeds verder spelen na level 2 maarja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:50 schreef Un4 het volgende:
Uhhh Double Agent heeft niet bestaan ofzo?
Ja de Seriouly... achievement haal je niet in een paar uur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef dapluiz het volgende:
Dacht trouwens bij de eerste keer GoW spelen dat ik gelijk een leuke achievement had gehaalt (had al over achievements gelezen) bleek het te zijn omdat ik de tutorial door was gekomen.![]()
Zonde man. Het is best een vermakelijke game hoor. Ik ga binnenkort eens proberen het Hero einde te halen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet niet, moet nog steeds verder spelen na level 2 maarja.
Ik ben ook blijven hangen, de tweede keer dat je in het HQ komt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zonde man. Het is best een vermakelijke game hoor. Ik ga binnenkort eens proberen het Hero einde te halen.
Hij is niet zo lang dus best goed te doen als je een keer tijd hebt. De keuzes die je binnen de missies hebt houden de game ook wel een beetje fris vond ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben ook blijven hangen, de tweede keer dat je in het HQ komt.
Staat nog op mijn ToDo list om die een keer uit te spelen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je gewoon zoveel mogelijk ridderkaarten hebben?
Nou nog tegen hard winnen dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb 'm overigens gehaald. Mét Elizabeth.
Dat topic volg ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig in de OP gezet[360] Forza 2, #2 Gentlemen start your engines!
Ligt meer aan de Microsoft servers dan aan de xbox 360 zelf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de xbox360 niet echt snel met downloaden ?
Als ik op me pc van usenet download haal ik zo 1400 kb/sec (nee zeg ik echt niet om op te scheppen) maar de marketplace lijkt super traag te zijn :/
Dat ligt aan marketplace en de populairiteit van de file die je wilt downloadenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de xbox360 niet echt snel met downloaden ?
Als ik op me pc van usenet download haal ik zo 1400 kb/sec (nee zeg ik echt niet om op te scheppen) maar de marketplace lijkt super traag te zijn :/
IPTV pas in 2009 in Europa?quote:Donderdag 03 mei 2007 - De Xbox Live Video Marketplace is inmiddels al geruime tijd in Amerika verkrijgbaar en nu blijft de vraag natuurlijk: wanneer komt het ook eens naar Europa? Niemand heeft nog een concreet antwoord gegeven op deze vraag maar vandaag lijkt er toch iets in die richting te komen. In de nieuwste 360 Zine is namelijk een interview te lezen.
Het interview is met Robin Burrowes, de UK’s Xbox Live Product Manager. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt. In het interview wordt ook nog meer over de Video Marketplace en de Spring dashboard Update gepraat. Het gehele interview kun je dan ook hieronder lezen.
Lees je je eigen posts wel?quote:
We leven in 2007..quote:. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt
IPTV/Video marketplace is iets anders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Lees je je eigen posts wel?.
[..]
We leven in 2007...
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
IPTV/Video marketplace is iets anders.
Video Marketplace is gewoon afleveringen + films downloaden, meer huren want ze gaan ook weer weg, IPTV is streamen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Serieus?.
Wat is het verschil precies? Je kan toch gewoon streaming dingen bekijken?
Ik heb al een 3 maanden live abbo hier liggen (is tot 20 juni geldig) en een limited faceplate, ooit gewonnen. Maar geen 360quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Het gaat wel goed met de 360, en mocht die kapot gaan dan is de service goed.
Dus gewoon meteen kopen. Dan kun je ook goed zien hoe live is in je gratis maand. Als je nog lang wacht dan wordt het al weer wat minder gespeeld.
En ik verwacht wel dat er een bundel met Forza 2 komt.
Ojawelquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:08 schreef hardcorebass het volgende:
dead rising is niets..
Het zeer tof is om in een winkelcentrum zombie's te mollen, met alles wat je kan pakken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Cid het volgende:
omdat..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |