ok, mag ik hem lenen van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het begin is er.
Ff King Kong spelen en je schiet een beetje op.
Die bitsj van een Elizabeth heet dan zo 6 punten. En ik 8. En dan ineens tovert ze die stomme kaartjes tevoorschijn met punten erop. En dan heeft dat schijtmens weer gewonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je krijgt pas achievements als ze op moderate en hard verslagen zijn he.
Tuurlijk, ik heb hem alleen niet, Heb hem tweedehands gekocht en een week later derde hands verkocht.quote:
Dan doe je toch een fast game, hoef je maar tot de 7. Of je kiest een ander AI figuur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die bitsj van een Elizabeth heet dan zo 6 punten. En ik 8. En dan ineens tovert ze die stomme kaartjes tevoorschijn met punten erop. En dan heeft dat schijtmens weer gewonnen.
*gromt*
Ik ga het zometeen nog eens proberen!
Het grootste leger.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan doe je toch een fast game, hoef je maar tot de 7. Of je kiest een ander AI figuur.
En natuurlijk zorgen dat je de langste straat hebt.
Er is nog iets waar je ook punten voor krijgt maar ik zou zo niet weten welke dat is.
Daarvoor moet je gewoon zoveel mogelijk ridderkaarten hebben?quote:
Toch mooi om te zien dat Gears nog steeds consoles verkoopt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef dapluiz het volgende:
Sinds maandag eindelijk in het bezig van een 360 en het is voor iedereen hier oud nieuws, maarre Gears of War![]()
(ok, het is ook nog me enige spel op een paar demo's na)
Echt de beste uitvinding van deze generatie consoles.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef LENUS het volgende:
Ik had het niet gedacht, maar het archievementsysteem is behoorlijk verslavend. Zit nu op ruim 500 punten![]()
Er komt waarschijnlijk wel een forzapack en al die "probs" zijn mijn inziens een beetje overdreven in de media. Ik heb hem na lang wikken en wegen in huis gehaald en heb geen moment spijt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Slein83 het volgende:
Dilemma, ik wil een 360 kopen specifiek voor forza 2. Maar met die aankondiging dat er een nieuwe chip komt en alle probs, twijfel ik. Moet ik nu wachtten op een betere hardware versie of gewoon over een tijdje samen met forza 2 kopen?
Zou er trouwens een forza pack komen?
Gewoon kopen. Het gaat wel goed met de 360, en mocht die kapot gaan dan is de service goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Slein83 het volgende:
Dilemma, ik wil een 360 kopen specifiek voor forza 2. Maar met die aankondiging dat er een nieuwe chip komt en alle probs, twijfel ik. Moet ik nu wachtten op een betere hardware versie of gewoon over een tijdje samen met forza 2 kopen?
Zou er trouwens een forza pack komen?
Dat levenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Morthill het volgende:
Alle levels verder al gehaald
Ik vond Marble Blast Ultra erg leuk om te spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
wat zijn nog must have arcade games.....
Ultimate Mortal Kombat IIquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
Weet niet, moet nog steeds verder spelen na level 2 maarja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:50 schreef Un4 het volgende:
Uhhh Double Agent heeft niet bestaan ofzo?
Ja de Seriouly... achievement haal je niet in een paar uur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef dapluiz het volgende:
Dacht trouwens bij de eerste keer GoW spelen dat ik gelijk een leuke achievement had gehaalt (had al over achievements gelezen) bleek het te zijn omdat ik de tutorial door was gekomen.![]()
Zonde man. Het is best een vermakelijke game hoor. Ik ga binnenkort eens proberen het Hero einde te halen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet niet, moet nog steeds verder spelen na level 2 maarja.
Ik ben ook blijven hangen, de tweede keer dat je in het HQ komt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zonde man. Het is best een vermakelijke game hoor. Ik ga binnenkort eens proberen het Hero einde te halen.
Hij is niet zo lang dus best goed te doen als je een keer tijd hebt. De keuzes die je binnen de missies hebt houden de game ook wel een beetje fris vond ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben ook blijven hangen, de tweede keer dat je in het HQ komt.
Staat nog op mijn ToDo list om die een keer uit te spelen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je gewoon zoveel mogelijk ridderkaarten hebben?
Nou nog tegen hard winnen dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb 'm overigens gehaald. Mét Elizabeth.
Dat topic volg ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig in de OP gezet[360] Forza 2, #2 Gentlemen start your engines!
Ligt meer aan de Microsoft servers dan aan de xbox 360 zelf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de xbox360 niet echt snel met downloaden ?
Als ik op me pc van usenet download haal ik zo 1400 kb/sec (nee zeg ik echt niet om op te scheppen) maar de marketplace lijkt super traag te zijn :/
Dat ligt aan marketplace en de populairiteit van de file die je wilt downloadenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de xbox360 niet echt snel met downloaden ?
Als ik op me pc van usenet download haal ik zo 1400 kb/sec (nee zeg ik echt niet om op te scheppen) maar de marketplace lijkt super traag te zijn :/
IPTV pas in 2009 in Europa?quote:Donderdag 03 mei 2007 - De Xbox Live Video Marketplace is inmiddels al geruime tijd in Amerika verkrijgbaar en nu blijft de vraag natuurlijk: wanneer komt het ook eens naar Europa? Niemand heeft nog een concreet antwoord gegeven op deze vraag maar vandaag lijkt er toch iets in die richting te komen. In de nieuwste 360 Zine is namelijk een interview te lezen.
Het interview is met Robin Burrowes, de UK’s Xbox Live Product Manager. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt. In het interview wordt ook nog meer over de Video Marketplace en de Spring dashboard Update gepraat. Het gehele interview kun je dan ook hieronder lezen.
Lees je je eigen posts wel?quote:
We leven in 2007..quote:. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt
IPTV/Video marketplace is iets anders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Lees je je eigen posts wel?.
[..]
We leven in 2007...
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
IPTV/Video marketplace is iets anders.
Video Marketplace is gewoon afleveringen + films downloaden, meer huren want ze gaan ook weer weg, IPTV is streamen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Serieus?.
Wat is het verschil precies? Je kan toch gewoon streaming dingen bekijken?
Ik heb al een 3 maanden live abbo hier liggen (is tot 20 juni geldig) en een limited faceplate, ooit gewonnen. Maar geen 360quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Het gaat wel goed met de 360, en mocht die kapot gaan dan is de service goed.
Dus gewoon meteen kopen. Dan kun je ook goed zien hoe live is in je gratis maand. Als je nog lang wacht dan wordt het al weer wat minder gespeeld.
En ik verwacht wel dat er een bundel met Forza 2 komt.
Ojawelquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:08 schreef hardcorebass het volgende:
dead rising is niets..
Het zeer tof is om in een winkelcentrum zombie's te mollen, met alles wat je kan pakken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Cid het volgende:
omdat..?
Ik zou Oblivion halen maar aangezien je die al gespeeld hebt op de pc zie ik daar het nut niet meer van in en zou ik voor Crackdown of Dead Rising gaan. Maar Dead Rising kan je beter 2de hands kopen denk ik die is al oud.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:06 schreef Cid het volgende:
Wat is naast GoW ook nog een must-have voor de xbox360?
Wil zometeen nog een game kopen met 25% korting....zit te denken aan:
- Crackdown
- Dead Rising
- Call of Duty 3
- Oblivion (al gespeeld op PC, maar relaxed op de bank spelen heeft ook wel wat)
Nog meer games die aan te bevelen zijn?
Bij FRS heb je weer de 3 halen 2 betalen actie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef devv05 het volgende:
Dead Rising is erg tof, maar die moet je gewoon voor 30/40 euro halen nu, zeker niet meer. Dus zonde om daar dan je 25% korting voor te gebruiken. Crackdown vind ik erg tof, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Call of Duty 3 vind ik een kutgame en zou ik persoonlijk mijden.
Oblivion is mijn GOTY 2006, dus daar ga je zeker geen miskoop mee doen. Zeker niet omdat ie nu wel voor 30/40 euro ook te krijgen is. GRAW2, Rainbow Six, Viva Pinata, Splinter Cell, Lost Planet, etc zijn ook allemaal goede games overigens.
Dat boek wil ik wel hebben maar ik heb geen creditcard of wat dan ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Un4 het volgende:
Eerste hoofdstuk uit het prequel novel van Mass Effect:
http://masseffect.bioware(...)ion_prologue_01.html
:
Volgens mij is ie pas sinds gisteren uit, maar denk het wel dat ie binnenkort wel bij bol.com te krijgen is ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat boek wil ik wel hebben maar ik heb geen creditcard of wat dan ookHoop dat die ook hier keer ergens te krijgen is.
Hoop het jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie pas sinds gisteren uit, maar denk het wel dat ie binnenkort wel bij bol.com te krijgen is ofzo.
Kon ik ook wel eens doen ja moet nog een maandje overbruggen en ben wel spidey fan en vond deel 2 redelijk vet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Boef het volgende:
20 minuten voice-over van Bruce Campbell in Spiderman 3. Morgen maar ff langs de [willekeurige-winkel-die-spellen-verkoopt]![]()
Misschien is het spel zelf nog leuk ook![]()
Lees net op de forums dat lui uit Zweden het boek gewoon in de winkel hebben gehaald. Naja, hou het wel even in de gaten. Dat eerste hoofdstuk smaakt in ieder geval naar meer!quote:
Uno en Texas Hold'em.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
Ben ik ook benieuwt naar eigenlijk...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Ash het volgende:
Iemand die Spider-Man 3 al bij een Media Markt heeft gekocht? zo ja, wat voor T-shirt krijg je er bij?
In de folder van de Media Markt staat namelijk dat je er een T-shirt bij krijgt.
en telkens dezelfde bewegingen maken? je kunt er mee gooien en slaan, niets speciaals ofzo... zo leuk is dat niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het zeer tof is om in een winkelcentrum zombie's te mollen, met alles wat je kan pakken.
niet speciaal? Je kan ze op allerlei verschillende manier doodmaken, met een grondboor, grasmaaier, kettingzagen, enz.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
en telkens dezelfde bewegingen maken? je kunt er mee gooien en slaan, niets speciaals ofzo... zo leuk is dat niet..
ik weet nog goed dat ik dead rising echt een kutspel vond.
Ja, in dashboard menuquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Theamerican het volgende:
ik heb meerdere profielen op me xbox kan je deze ook verwijderen?![]()
![]()
Vond ik eerst ook maar nu haat ik zequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Cid het volgende:
Het is crackdown geworden! Helaas morgen werken...maar van het weekend ga ik eens wat achievements halen met GoW en Crackdown.
Goede uitvinding trouwens, die achievements en leaderboards![]()
![]()
Kon je me niet bij houden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook maar nu haat ik ze![]()
Die heb ik 2 maanden terug ook gehaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:28 schreef DarkShine het volgende:
Wil ik me vandaag een jaarabbo halen voor Xbox live ligt er een pakketje bij de Mediamarkt.
Voor 85 euro:
- 12 maanden Xbox Live Gold
- Xbox Live Vision Cam
- Headset
- 2 Arcade games
- 200 Marketplace punten
Heb ik me die maar meegepakt.
Daar heb je ook alles mee gezegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden terug ook gehaald.
Best wel geinig die cam.
waarom heb je daar een review voor nodig danquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwt naar eigenlijk...
Ik vind het vreselijk irritant dat er nog geen reviews van de game online zijn...
Ik heb tot nu toe alle spidey games met veel plezier gespeeld en ben benieuwt of deze dus ook goed is![]()
Ik heb geen Spidermangame meer gespeeld sinds de Snes volgens mij, ik ben ook wel benieuwd naar een review.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
waarom heb je daar een review voor nodig daner zijn al 3 of 4 mensen hier die zeggen dat de game super is, en dat het een veel verbeterde versie van Spider-Man 2 is. Dat lijkt me genoeg reden om hem te halen als je de vorige games ook goed vond.
kheb dat interview ook gelezen, en er staat in dat er een kans is dat de marketplace misschien dit jaar nog naar Europa komt. Er is nog helemaal niks zeker helaasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:50 schreef linebear het volgende:
Kijk, hier worden we blij van. Maar eerst zien dan geloven....
De Xbox Live Video Marketplace is in Amerika al een geruime tijd geleden van start gegaan en nu blijft de vraag natuurlijk: wanneer kunnen wij hier in Europa ook van gaan genieten? Niemand heeft nog een concreet antwoord gegeven op deze vraag, maar vandaag lijkt er toch een antwoord in die richting te komen.
In de nieuwste 360 Zine is namelijk een interview te lezen met Robin Burrowes, de Engelse Xbox Live Product Manager. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt, zo zegt hij. In het interview wordt ook nog meer over de Video Marketplace en de spring dashboard update gepraat. Het gehele interview kun je dan ook hieronder lezen.
Bron: 360only.nl
Wessiej was eerder.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:50 schreef linebear het volgende:
Kijk, hier worden we blij van. Maar eerst zien dan geloven....
De Xbox Live Video Marketplace is in Amerika al een geruime tijd geleden van start gegaan en nu blijft de vraag natuurlijk: wanneer kunnen wij hier in Europa ook van gaan genieten? Niemand heeft nog een concreet antwoord gegeven op deze vraag, maar vandaag lijkt er toch een antwoord in die richting te komen.
In de nieuwste 360 Zine is namelijk een interview te lezen met Robin Burrowes, de Engelse Xbox Live Product Manager. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt, zo zegt hij. In het interview wordt ook nog meer over de Video Marketplace en de spring dashboard update gepraat. Het gehele interview kun je dan ook hieronder lezen.
Bron: 360only.nl
Je zit idd redelijk makkelijk op een punt of 400 voor een aflevering van een serie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef linebear het volgende:
Ben ik ook bang voorWant die punten zijn best prijzig eigenlijk...
volgens mij zijn die series op de marketplace nog niet uit op de DVD toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zit idd redelijk makkelijk op een punt of 400 voor een aflevering van een serie.
Dat wordt dan dus al snel 100 euro voor een seizoen. Terwijl een DVD box 60 euro is.
Dus meer dan 150 punten is een aflevering van een serie niet waard.
De DVD versie heeft wel voordelen. Is een stuk makkelijker op te bergen. Die 120 gig schijf heb je ook zo vol zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zijn die series op de marketplace nog niet uit op de DVD toch?
Grootste voordeel van DVD is toch nog wel dat je het schijfje meekan nemen naar iemand anders en die film daar kan gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
De DVD versie heeft wel voordelen. Is een stuk makkelijker op te bergen. Die 120 gig schijf heb je ook zo vol zitten.
En dan kan het ook nog zo zijn dat je een aflevering huurt inplaats van koopt.
Doe mij maar de DVD.
Ben ik Jorienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit keer was Jorien eens eerder met een bericht.
Het lijkt me wel leuk, maar volgens mij ben je stiekum best snel veel geld daarmee kwijt. En kun je beter series op DVD kopen.
Als je nog live nodig hebt dan kun je beter die camera kopen. daar zit dan Uno bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef linebear het volgende:
zit te denken om uno te kopen... maar op deze manier speel ik meer arcade games'dan 'echte'games
Mijn excuses.quote:
Ik geloof maar 400. En dan nog eens 2 keer 100 punten voor extra deks. (dat is optioneel natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef linebear het volgende:
heb al live... en hoef geen cam eigenlijk...
hoeveel punten is Uno !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |