Gekoppeld aan je profiel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Cid het volgende:
Kon dit zo snel niet vinden met google...
Ik heb een XBOX Live Gold account gekocht voor een jaar geloof ik. Is deze gekoppeld aan mijn XBOX of aan het online profiel wat ik aangemaakt heb?
Ik wil namelijk mijn usernaam voor online games veranderen, en ik vroeg me af of ik daarvoor mijn nu bestaande profiel weg moet gooien en een nieuwe aan moet maken, en zo ja of ik dan nogsteeds mijn gold abbo heb..
Je kan je naam laten wijzigen, maar dat kost microsoft points (= geld). Je gold abbo is gelinkt aan je username, niet aan je xboxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Cid het volgende:
Kon dit zo snel niet vinden met google...
Ik heb een XBOX Live Gold account gekocht voor een jaar geloof ik. Is deze gekoppeld aan mijn XBOX of aan het online profiel wat ik aangemaakt heb?
Ik wil namelijk mijn usernaam voor online games veranderen, en ik vroeg me af of ik daarvoor mijn nu bestaande profiel weg moet gooien en een nieuwe aan moet maken, en zo ja of ik dan nogsteeds mijn gold abbo heb..
Thanks... nu ook gevonden met googlequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef koei het volgende:
[..]
Je kan je naam laten wijzigen, maar dat kost microsoft points (= geld). Je gold abbo is gelinkt aan je username, niet aan je xbox
Dat kan wel ja maar dat kost zoals Ijsmeis al zei 800 punten maarja als je een andere aanmaakt ben je je GOLD kwijt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef Retarded het volgende:
je kunt toch gewoon je username veranderen??
normaal ben je met het basisspel ongeveer een uur bezig (afhankelijk van de cijfers bij de belangrijke grondstoffen en hoevaak deze gegooid worden). Het uitdelen van grondstoffen zal bij deze versie wel een stuk sneller gaan dus ik schat 15 minuten met computer tegenstanders en een half uur a drie kwartier met menselijke tegenstanders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zelf Catan nog nooit gespeeld maar lijkt me wel leuk spel ja maar kan iemand mij vertellen hoe lang die potjes ongeveer duren?
ik vind het juist tof als het wat langer duurt, beetje lullen enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik laat het daar een beetje van afhangen of ik Catan koop lijkt me echt een tof spel maar als die potjes te lang gaan duren dan vind ik het minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |