nee, het simpele feit, je bent geen mod waar sommige users zich tot de elleboog inlikken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik al op pagina 1, maar daar kreeg ik dan weer niet zulke enthousiaste opmerkingen over![]()
zal wel aan mij liggen dan haha![]()
![]()
het is geen hond hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef jantco het volgende:
Een man moet niet uit zichzelf aan de intieme delen van een vrouw zitten.
Dat moet je daarom ook niet toestaan.
Pas als jijzelf wil, kun je zijn hand pakken en op je borst leggen.
Het is belangrijk dat je je grenzen kent, en die ook aangeeft. Dat is dan duidelijk voor de man.
hij wil zeggen: "geef geen valse signalen"quote:
NJ, waarom reageer je niet op deze post?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zijn er vrouwen die niet willen knuffelen na de sex![]()
En met jou wil ik wel sex na het knuffelen
haha.. ik denk ik krijg nu natuurlijk van die opmerkingen van: "ja gezien je fobo zal het wel aan jou liggen" enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, het simpele feit, je bent geen mod waar sommige users zich tot de elleboog inlikken.
die doen dit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al als een mod een humorloze scheet laat. ach kruiperts heb je overal wel. die zie je van een afstand aankomen.
nu is aan jou de schone taak om een écht leuke tekst te schrijven.![]()
Hah!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef LoggedIn het volgende:
het is geen hond hoor
Pff, met dit soort gedachten krijg je natuurlijk nooit een vriend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hah!
Nou dat zijn de meeste mannen wel degelijk!
En eigenlijk is het een grote belediging naar het hondenras toe in bijna alle gevallen zelfs!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Pff, met dit soort gedachten krijg je natuurlijk nooit een vriend.![]()
ooops, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Pff, met dit soort gedachten krijg je natuurlijk nooit een vriend.![]()
Het komt over alsof je zelf niet weet wat je wilt. Je kunt dus moeilijk zelf je eigen grens bepalen. Denk ook niet dat je jezelf de vraag moet stellen of je naief bent, maar eerder jezelf af moet gaan vragen wat je wel en niet wilt. Op het moment dat je denkt 'toen dacht ik nog gaat dit niet te ver, maar..' had je beter het zekere voor het onzekere kunnen nemen en meteen kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef onschuld het volgende:
Sinds bleek dat een vriend van mij de serie Lost op dvd had ben ik al een aantal keren bij hem thuis geweest om lost te kijken. Normaal zien we elkaar alleen met de gezamenlijke vriendenclub.
Aangezien ik best een knuffelig type ben hebben we dus lekker op de bank tegenelkaar hangend gekeken. Week later begon hij mijn rug te kriebelen. Dacht nog fijn hij is ook een knuffelig type.
Nog een week later sloeg hij een arm om mijn schouder waarbij hij zijn hand op mijn borst legde en die begon te strelen. Toen dacht ik nog gaat dit niet te ver. Maar ach het voelde wel goed.
Tot hij toen de aflevering was afgelopen vroeg zullen we nu maar naar de slaapkamer gaan.
Pardon!! Hij ja je wilt toch sex met mij? Ik je bent toch niet verliefd op mij? Hij nee maar aangezien jij goed vond dat ik je zo aanraakte neem ik aan dat je sex met mij wilt.
ik weer nee dus want ik ben niet veriefd op je en wil dus zeker geen sex met je.
Ben ik nou zo naief om te denken dat je best alleen kan knuffelen als je vrienden bent.
Of wil een man altijd sex als hij je knuffelt.
Dude, volgens mij ben je echt naief,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:45 schreef ElectricEye het volgende:
Een man die knuffelt is of homo of wanhopig aan het solliciteren naar een beurt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Dude, volgens mij ben je echt naief,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |