abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48886663
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zei ik dus net ook dat ik dat dus nooit zou toe staan als ik geen sex zou willen..
Maar meteen een cocktease... Misschien dacht ze dat het per ongeluk ging..
Was het maar heel even.. En bedacht ze later pas dat hij hem aan het strelen was..
Ze was misschien verbaasd dat hij dat deed... Dat weet je dus allemaal niet..
Wist niet dat borsten mannelijk waren, taaltechnisch dan
pi_48886668
Wat ik me nog even afvraag: waar heb jij hem allemaal 'geknuffeld'?
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:08:48 #33
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_48886689
quote:

[..]

Dat zei ik dus net ook dat ik dat dus nooit zou toe staan als ik geen sex zou willen..
Was het maar heel even.. En bedacht ze later pas dat hij hem aan het strelen was..
[quote]Nog een week later sloeg hij een arm om mijn schouder waarbij hij zijn hand op mijn borst legde en die begon te strelen. Toen dacht ik nog gaat dit niet te ver. Maar ach het voelde wel goed.[/quote
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_48886710
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Wist niet dat borsten mannelijk waren, taaltechnisch dan
Zal mij een rotzorg wezen.. Je begrijpt me toch..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48886775
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef emo.gif het volgende:

[..]

[quote]Nog een week later sloeg hij een arm om mijn schouder waarbij hij zijn hand op mijn borst legde en die begon te strelen. Toen dacht ik nog gaat dit niet te ver. Maar ach het voelde wel goed.[/quote
pi_48887073
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Zal mij een rotzorg wezen.. Je begrijpt me toch..
Sorry hoor, was maar een grapje
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:20:28 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48887095
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Tally het volgende:

[..]

TS hoeft helemaal geen cockteaser te zijn..
Soms kan je ook knuffelen zonder sex te willen..
Jij dan niet.. Maar zat andere mannen laffe nichten wel..
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48887117
Die is zo makkelijk.. Beetje jammer hoor..
Ik heb dan liever een laffe nicht dan een zogenaamde man zoals jij..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:22:11 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48887142
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Tally het volgende:
Die is zo makkelijk.. Beetje jammer hoor..
Ik heb dan liever een laffe nicht dan een zogenaamde man zoals jij..
don't flatter yourself.
pi_48887218
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

don't flatter yourself.
Doe ik ook zeker niet..
Maar het is gewoon een beetje makkelijk om iemand die anders is dan jij meteen voor laffe nicht uit te maken..
Ene man toont emoties en de ander ook weer niet.. De ene man huilt wel en de ander niet..
De ene praat makkelijker dan de ander.. Heeft ook allemaal niets met zijn geaardheid te maken..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:25:28 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48887243
Tsja..beetje voorbarig van die vent, hoe oud is die?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:25:44 #42
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_48887253
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef onschuld het volgende:
Sinds bleek dat een vriend van mij de serie Lost op dvd had ben ik al een aantal keren bij hem thuis geweest om lost te kijken. Normaal zien we elkaar alleen met de gezamenlijke vriendenclub.

Aangezien ik best een knuffelig type ben hebben we dus lekker op de bank tegenelkaar hangend gekeken. Week later begon hij mijn rug te kriebelen. Dacht nog fijn hij is ook een knuffelig type.
Nog een week later sloeg hij een arm om mijn schouder waarbij hij zijn hand op mijn borst legde en die begon te strelen. Toen dacht ik nog gaat dit niet te ver. Maar ach het voelde wel goed.

Tot hij toen de aflevering was afgelopen vroeg zullen we nu maar naar de slaapkamer gaan.
Pardon!! Hij ja je wilt toch sex met mij? Ik je bent toch niet verliefd op mij? Hij nee maar aangezien jij goed vond dat ik je zo aanraakte neem ik aan dat je sex met mij wilt.
ik weer nee dus want ik ben niet veriefd op je en wil dus zeker geen sex met je.

Ben ik nou zo naief om te denken dat je best alleen kan knuffelen als je vrienden bent.
Of wil een man altijd sex als hij je knuffelt.
Mevr. de vermoorde Onschuld..

neuqen? :
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:35:00 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48887554
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Doe ik ook zeker niet..
Maar het is gewoon een beetje makkelijk om iemand die anders is dan jij meteen voor laffe nicht uit te maken..
Ene man toont emoties en de ander ook weer niet.. De ene man huilt wel en de ander niet..
De ene praat makkelijker dan de ander.. Heeft ook allemaal niets met zijn geaardheid te maken..
ik bedoelde nicht overdrachtelijk. ik ben een emotionele jongen, maar wel met gezond verstand.

er is geen, ik herhaal geen, man die alleen maar wil knuffelen. al roepen ze het nog zo hard. meestal zijn ze allang blij dat ze tenminste iets kunnen aanraken.
pi_48887567
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Wat ik me nog even afvraag: waar heb jij hem allemaal 'geknuffeld'?
Ik deed niets behalve tegen hem aanzitten.

Tally het gebeurde inderdaad geheel onverwachts en ook maar even. Dus zou net zo goed per ongeluk geweest kunnen zijn en omdat het niet vervelend voelde daarom ook niets gezegd.
Hoewel ik dus wel dacht dit kan eigenlijk niet.

Toen hij meteen daarop met die vraag kwam was wel duidelijk dat het dus niet per ongeluk was.
Kwam ik ook meteen bij mijn positieven van he dit wil ik helemaal niet.

Maar als hij die opmerking niet had gemaakt en door was gegaan weeet ik eigenlijk niet wanneer ik dan wel stop had gezegd.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:36:00 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48887601
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef onschuld het volgende:

[..]

Ik deed niets behalve tegen hem aanzitten.

Tally het gebeurde inderdaad geheel onverwachts en ook maar even. Dus zou net zo goed per ongeluk geweest kunnen zijn en omdat het niet vervelend voelde daarom ook niets gezegd.
Hoewel ik dus wel dacht dit kan eigenlijk niet.

Toen hij meteen daarop met die vraag kwam was wel duidelijk dat het dus niet per ongeluk was.
Kwam ik ook meteen bij mijn positieven van he dit wil ik helemaal niet.

Maar als hij die opmerking niet had gemaakt en door was gegaan weeet ik eigenlijk niet wanneer ik dan wel stop had gezegd.
is ie nu net zo'n goede vriend als eerst?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:36:37 #46
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_48887620
quote:
Ben ik nou zo naief om te denken dat je best alleen kan knuffelen als je vrienden bent.
Er is een subtiel verschil tussen knuffelen en het strelen van borsten... Dus je zou je zelf als redelijk naief kunnen beschouwen.:P

Maargoed het kan idd ook zo zijn dat je der pas achteraf achter kwam of dat je dacht dat het perongeluk ging.
pi_48887647
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is ie nu net zo'n goede vriend als eerst?
waarschijnlijk nog beter.. Samen lost kijken en hij mag met dr tieten spelen. Alleen geen sex
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:38:36 #48
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_48887676
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef nicomart het volgende:

[..]

waarschijnlijk nog beter.. Samen lost kijken en hij mag met dr tieten spelen. Alleen geen sex

btw we hebben 2007 niet gewonnen kan je maar beter weghalen
pi_48887700
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik bedoelde nicht overdrachtelijk.
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:45:45 #50
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_48887907
Erg naif, maar wel onschuldig.....
Tja, ligt aan het mannelijke persoon zelf, Knuffelen ok, aan je borsten zitten is dan al te ver.
Doordat toe te laten liet je zijn "prehistorische brein" denken...he ik mag aan der borsten zitten en dadelijk de rest, vandaar dat je wel naif was in dit opzicht.

weer een levenles
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_48888202
Ja
pi_48888415
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik bedoelde nicht overdrachtelijk. ik ben een emotionele jongen, maar wel met gezond verstand.

er is geen, ik herhaal geen, man die alleen maar wil knuffelen. al roepen ze het nog zo hard. meestal zijn ze allang blij dat ze tenminste iets kunnen aanraken.
Je kan blijven herhalen wat jij denkt.. En ik kan dat ook..
Maar dat doen we maar niet dat is zonde van het topic

En TS door die vraag kan je er inderdaad van uit gaan dat het niet per ongeluk was gegaan..
Ik zou (als jij nog zin hebt in die vriendschap) es vragen wat hij wil..
Behalve dan met je naar bed... Of hij wel gewoon vrienden wil zonder sex..
pi_48888600
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef onschuld het volgende:
Sinds bleek dat een vriend van mij de serie Lost op dvd had ben ik al een aantal keren bij hem thuis geweest om lost te kijken. Normaal zien we elkaar alleen met de gezamenlijke vriendenclub.

Aangezien ik best een knuffelig type ben hebben we dus lekker op de bank tegenelkaar hangend gekeken. Week later begon hij mijn rug te kriebelen. Dacht nog fijn hij is ook een knuffelig type.
Nog een week later sloeg hij een arm om mijn schouder waarbij hij zijn hand op mijn borst legde en die begon te strelen. Toen dacht ik nog gaat dit niet te ver. Maar ach het voelde wel goed.

Tot hij toen de aflevering was afgelopen vroeg zullen we nu maar naar de slaapkamer gaan.
Pardon!! Hij ja je wilt toch sex met mij? Ik je bent toch niet verliefd op mij? Hij nee maar aangezien jij goed vond dat ik je zo aanraakte neem ik aan dat je sex met mij wilt.
ik weer nee dus want ik ben niet veriefd op je en wil dus zeker geen sex met je.

Als een wijf zich door mij bij d'r tiet laat pakken dan verwacht ik toch wel dat er gestokslobberd gaat worden ja. Wat denk jij dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48888705
Tja na het strelen van je borsten zou ik ook wel wat verwachten ja...

Maar goed ik snap dat je je een beetje verrast voelde. Vrouwen zijn daar gewoon anders in dan mannen...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:11:20 #55
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_48888730
Ook ik vind dat je dit wel had kunnen zien aankomen.
Al vind ik het toch wel een beetje een vreemde manier zoals jij het schetst.

Eerst knuffelen hangen
Daarna knuffelen, hangen en rug kriebelen
Daarna knuffelen, hangen en even aan tiet zitten en gelijk vragen om naar de slaapkamer te gaan.

Beetje waardeloos. Een fatsoenlijke player gaat door met spelen aan de tieten en dan heel voorzichtig kijken of er iets los komt (letterlijk en figuurlijk )
Door te vragen om naar de slaapkamer te gaan ben je ook gelijk kwijt wat je opgebouwd hebt.

Maar om te stelling te beantwoorden: Nee, niet iedere man verwacht sex na knuffelen, maar hoopt er wel op in 95% van de gevallen. Zeker als diegene (nog) niet je vaste vriendin is.
In een relatie wil je soms als man ook wel knuffelen zonder sex te willen, maar om voor mezelf te spreken is dat niet zo vaak
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:06:06 #56
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48890425
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef Posdnous het volgende:
Die kerel . elke Lost-aflevering een stapje verder, priceless.
Idd wel wel vet die gast jeweet.

Als TS aangaf dat ze het borsten knijpen niet leuk vond had hij ook niet zijn keiharde staaf in haar sappige pruim willen duwen.

Das een ding wat zeker is.

TS = sad, eerst die meneer geil maken en dan net doen alsof ze niks wilt vuigerd !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:07:07 #57
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_48890457
Wel in je tiets laten strelen maar verder gaan hoo maar
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:12:54 #58
90400 longinus
Hollander
pi_48890649
Ik wil ook heel graag knuffelen zelfs als seks niet het einddoel is, zelfs borsten strelen is leuk om erbij te doen, maar als er seks uit voortkomt heb ik daar ook geen probleem mee.
Ik blijf tenslotte een man en heb zeker ook gevoelens.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_48890712
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef richie29 het volgende:
Ook ik vind dat je dit wel had kunnen zien aankomen.
Al vind ik het toch wel een beetje een vreemde manier zoals jij het schetst.

Eerst knuffelen hangen
Daarna knuffelen, hangen en rug kriebelen
Daarna knuffelen, hangen en even aan tiet zitten en gelijk vragen om naar de slaapkamer te gaan.

Beetje waardeloos. Een fatsoenlijke player gaat door met spelen aan de tieten en dan heel voorzichtig kijken of er iets los komt (letterlijk en figuurlijk )
Door te vragen om naar de slaapkamer te gaan ben je ook gelijk kwijt wat je opgebouwd hebt.

Maar om te stelling te beantwoorden: Nee, niet iedere man verwacht sex na knuffelen, maar hoopt er wel op in 95% van de gevallen. Zeker als diegene (nog) niet je vaste vriendin is.
In een relatie wil je soms als man ook wel knuffelen zonder sex te willen, maar om voor mezelf te spreken is dat niet zo vaak
Eeen fatsoelijke player vraagt ook niet of ze mee gaat naar de slaapkamer.
pi_48891225
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Tally het volgende:
Niet elke man wil sex na het knuffelen..
Maar zodra hij aan mijn borst zit weet ik hoever het is en kan hij of een knal op zn kop krijgen of een zoen op zn bek en heb ik zn broek eerder uit dan dat hij neuken kan zeggen..
Jij weet wat je wil

Maar inderdaad.. knuffelen met een man gaat gewoon.. maar als hij aan je borsten gaat zitten dan moet er toch echt een alarmbel bij je gaan rinkelen.. ik hou ook echt van knuffelen.. maar ben ook altijd duidelijk met wat ik wel en niet wil.. en als het me te ver gaat zeg ik het..
de meeste weten trouwens toch dat ik niet zomaar aan seks doe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')