Ik kan natuurlijk niet voor andere mannen spreken, maar over het algemeen is het strelen van borsten een stap voorbij "knuffelen voor het knuffelen".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef onschuld het volgende:
Ben ik nou zo naief om te denken dat je best alleen kan knuffelen als je vrienden bent.
Oh, dat ook ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor andere mannen spreken, maar over het algemeen is het strelen van borsten een stap voorbij "knuffelen voor het knuffelen".
of gewoon een gespannen broek?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Aventura het volgende:
Voelde je trouwens bij hem geen seksuele spanning? Dat merk je toch meestal wel?
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor andere mannen spreken, maar over het algemeen is het strelen van borsten een stap voorbij "knuffelen voor het knuffelen".
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Tally het volgende:
Niet elke man wil sex na het knuffelen..
Maar zodra hij aan mijn borst zit weet ik hoever het is en kan hij of een knal op zn kop krijgen of een zoen op zn bek en heb ik zn broek eerder uit dan dat hij neuken kan zeggen..
TS hoeft helemaal geen cockteaser te zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
ts is een cockteaser, onder het mom naief. wereldvreemd.
lekker die kerels met pijn in hun kloten laten lopen.
en knuffelen zonder sex vind ik helemaal niks. dan niet knuffelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |