heb nooit aan de Paralympics meegedaan hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef dookiy het volgende:
D'r lopen 's zomers nogal wat Hollanders rond hoor! En er zijn een keer Paralympics gehouden als ik mij niet vergis.
iedereen heeft zo zijn of haar specialiteitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
het verbaast me...
Zover ik weet heeft Jan Lammers nooit punten gehaald in een race in de F1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef Cootz het volgende:
Jan Lammers
ja al zijn voornamen hoeven niet. Alleen achternaam is voldoendequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef dookiy het volgende:
Nu ben ik zo nieuwsgierig geworden dat ik het heb opgezocht (deze laat ik dus voorbij gaan), maar ik hoop dat je genoegen neemt met slechts zijn roepnaam en achternaam...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef SaskiaR het volgende:
d'aremberg?
Bij afwezigheid van de vraagsteller neem ik de vrijheid om te zeggen dat dat iig fout is... Ascari was pas 36 ten tijde van z'n fatale crash...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook, was het Alberto Ascari?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef dookiy het volgende:
Mika Häkinen
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef dookiy het volgende:
Rubens Barrichello
Vast, maar ik kan het niet goedrekenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat niet die controversiele zanger (waar ik de naam van vergeten ben)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |