Ik vond het einde zo baggerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Happy Feet is trouwens een leuke film.
http://support.microsoft.com/kb/883259quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.![]()
Ik weet niet meer wat het einde wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik vond het einde zo bagger
Nee, echt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een huis met een normale internetverbinding![]()
Dat moralistische gedoe. Maar toen was je waarschijnlijk meer met JDude bezigquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
Dat moralistische gedoe. Maar toen was je waarschijnlijk meer met JDude bezig
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.quote:
Jij woont toch in Arnhem?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een huis met een normale internetverbinding![]()
Blauw scherm...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.![]()
Hoezo? Wat is je probleem precies dan? Je kan xp gewoon opstarten maar kan niet internetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.![]()
Zo lastig zijn ze niet hoor. Maar ik ga er vanuit dat iedereen wel familie/kennis heeft met internet, zodat het daar even neergehaald kan worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Iets gratis bestellen bij Microsoft? Kan dat echt?
Wellicht als je een legale versie hebt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Iets gratis bestellen bij Microsoft? Kan dat echt?
Ah..quote:
Daar vragen ze niet eens naar. Ze willen zelfs dat je die cd uitleent aan anderen:quote:
Niemand weet het, daarom gebruik ik het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ze weten ook niet wat ze willen bij Microsoft.
MEN is voor mensen die graag hoge postaantallen willen hebben. Ik lig liever lepeltje met mijn vrouwquote:
Ik verveel mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
MEN is voor mensen die graag hoge postaantallen willen hebben. Ik lig liever lepeltje met mijn vrouw
Ik woon net buiten de stad, midden in het bos. Wel mooi maar beetje onpraktisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Jij woont toch in Arnhem?
Hebben ze in zoeen geweldige provinciehoofdatd nieteens normaal internet...![]()
13.gif
hmmmmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon net buiten de stad, midden in het bos. Wel mooi maar beetje onpraktisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |