Goeiemorgen vriend!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tim Frits! Goeiemorgen kerel!![]()
![]()
Als ze nou gewoon werk vind waar je kan fokken (net als ik haar bezoekende vriend) dan is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe ... aan jou haar bezoekende vriend de taak haar te onderhouden dan
![]()
![]()
Dat kan nog even duren.quote:
Vroeger naar huisquote:
Niet, mijn avatar staat er niet inquote:
Als je mij bluetooth-drivers geeft zal ik aan iemand anders lief vragen of je UI in de OP mag. Deal?quote:
voor welk OS?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Als je mij bluetooth-drivers geeft zal ik aan iemand anders lief vragen of je UI in de OP mag. Deal?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Winquote:
ah, dat gebruik ik nietquote:
Helaas, dan kan ik ook niets voor jou doen.quote:
Snifquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:17 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Helaas, dan kan ik ook niets voor jou doen.![]()
*reikt tissues aan.quote:
straks weer medelijden hebben met me graag, ik moet weer mee met de lucnhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
De eerste boterham is alweer achter de kiezen.
Ahw, arme pinguin.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
straks weer medelijden hebben met me graag, ik moet weer mee met de lucnh
ik word ook een beetje emotioneel.quote:
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef vdvorst het volgende:
Ik draai xp, kan ik dan ergens helpen? driver downloaden? en doorsturen?
ik heb wel maar weinig verstand van drivers
Ehm, dat is balen,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.![]()
Een huis met een normale internetverbindingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, dat is balen,
maar ik zou ook niet weten wat je dan nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |