quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef Strychnine het volgende:
Mijn moeder had me overgehaald dat ik dat 'maar even voor haar moest doen'. Heb volgens mij alleen op het windscherm al een kwartier staan boenen. Uiteindelijk heb ik er heel veel autoschoonmaakspul (zie mijn meisjeswoordenschat wat auto's betreft vandaag) erop gespoten en onder het mom van 'in de week zetten' zo 3 uur laten staan.
Toen het daarna er nog niet afwilde heb ik gezegd dat mam het zelf maar moest doen![]()
Klotemuggen/vliegen/insecten.
Haha, post eens watquote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef Strychnine het volgende:
Lol Bootje, jouw auto ook al?
En ik moet zo paardrijden, buiten, vandaar dat het weer me niet aan staat.
Had ik het hier al vermeld eigenlijk? Er wordt een gedichtenbundel van me uitgegeven
Hahahaquote:
Die zet je niet op fok zodat bij de bundel gaan kopenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hahaha
waar was je toen ik je zocht
en je naam schreef op de muren
toen ik je naam fluisterde tegen de bomen
ik heb niks meer van je vernomen
ik heb op je zitten wachten
in een hoekje tegen de muur
de kamer was zo leeg zonder jou
ik schreeuw hardop, waar ben je nou?
ik ben gaan lopen om je te zoeken
in gedachten dan, nouja
maar hoe ik het ook wend of keer
ik mis je zo, steeds meer en meer
Waar jij mij ooit hebt gebracht
Ik heb gerend en ben gevallen
Mijn benen verkrampen steeds meer
Jaren ben ik al onderweg
Mijn lichaam doet zo'n zeer
In elke stad heb ik een stukje
Achter gelaten in de strijd
Ik ben mezelf compleet verloren
Verloren in de eenzaamheid
Op zich niet de besten, maar de anderen die wat 'mooier' zijn zijn ook gelijk veel persoonlijker, dus die durf ik niet zo op fok te zetten gelijk
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef Strychnine het volgende:
@ Kassenbouwer, heette die jongen soms Sebastiaan?
Je bedoelt Spellerij met Ton Tabbenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
lol, wat voor programma dan..? raad dat woord ofzo? dat spel dat je tijdje geleden op de WoS had.?
Spellerijquote:Op maandag 7 mei 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bedoelt Spellerij met Ton Tabben
Nee, Plus Televisie is een programma voor bejaarden/50-plussers. En mijn moeder vertelt dan eens in de maand over hoe je je plantjes het beste water kan geven enzo.
We hebben het al eens over Ton Kolmeijer gehad, misschien dat deze foto helpt.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon vandaag of morgen nog even kijken zo rond xx:35 uur...
idd.. welke grapjas dat bedacht heeftquote:
ik vond het echt een briljant programmaquote:
denk dat je enige vaste kijker was piet, want afaik is het van de buisquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vond het echt een briljant programma
Ahahaha hij heeft toen pap nog leefde daar gewerkt als kok (de Eenruiter, na zijn dood heette het de Baron en Dirty Nelly heeft het ook nog even geheten, in Naaldwijk) en toen was hij helemaal trots op zijn gedichtenboekje jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |