Nee was in Delft, 8 jaar geleden ofzo al trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
In welk bos was dat? Kralingse bos? Heb je site van die organisatie. Ik heb nog nooit hier in de buurt gepaintballed, en voor vd zomer wil ik toch wel beetje dichtbij xtje paintballen, heb je site van die organisatie?
Wat een prusters zijn het ookquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef GotC het volgende:
Ajax![]()
En wtf, zijn alle buslijnen nou weer verandert? Naaldwijk - Den Haag CS is normaal gesproken bus 86, tram 2. Nu,
8:51 verdilaan
naaldwijk Ziekenhuis Leyenburg (West)
den haag
9:11 bus 86
connexxion
richting den haag
--------------------------------------------------------------------------------
9:16 Ziekenhuis Leyenburg (West)
den haag volendamlaan
den haag
9:18 stadsbus 23
htm
richting Kijkduin
--------------------------------------------------------------------------------
9:25 Thorbeckelaan (Zuid)
den haag centraal station tram boven
9:41 tram 2
richting Leidschendam/Leidschenveen
WTF!!
Nog 7 weken, dann 3 maanden zomervakantiequote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat een prusters zijn het ook
Hoe lang moet je nog met OV?
Ik kots inmiddels to hard over Connexxionquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef keijz het volgende:
Ajoh, misschien is het over een maand weer anders, kan je nog 3 weken normaal reizen
Hoezo moeten ze je nog instoppen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kots inmiddels to hard over Connexxion.
En m'n ouders zijn nog niet thuis, dus kan ik niet naar bed![]()
Nehquote:
ome Tommyquote:Op maandag 7 mei 2007 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
ow btw, ik ben zondag voor de 2e keer oom geworden.. van Jill![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fveenman.nl/jill/IMG_3037.html
prodent smile FTW![]()
dat is vrij.. rapquote:Op maandag 7 mei 2007 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
tnx keijz, gisteren gelijk dus maar ff kraambezoek.. sonja kan er een puntje aan zuigen.. 500 gram per 5 minuten afvallen (kind werd in 40 minuten geboren)
rode ogenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
hihi piet, idd.. floepte er blijkbaar zo uit..
ik heb btw chucky in mn nichtje gevonden..
http://www.fveenman.nl/jill/IMG_3052.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |