Tuurlijk, maar iemand van de foto´s herkennen lukt niet altijd hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar jij had eigenlijk ook al je anonimiteit verloren. Ik denk ik klik even op je fotoboek en ja hoor, daar heb je 'm
Ik vind je ook niet op je foto lijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar iemand van de foto´s herkennen lukt niet altijd hoor![]()
Eigenlijk lijkt het net of op al die foto's drie verschillende personen staanquote:
Gister was de muziek en sfeer veel beter, alleen het was niet zo drukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef ThaRooP het volgende:
Keijz, jij was toch zaterdag weer naar de lier geweest? Was t dit keer beter?
Jou kennende had ik wel verwacht dat jij een foto van je kuikens had gemaakt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Bootje84 het volgende:
keijs, ik had het beloofd.. mn chicky
http://img293.imageshack.us/my.php?image=lilianrd7.jpg
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, ik had het beloofd.. mn chicky
http://img293.imageshack.us/my.php?image=lilianrd7.jpg
Als ze maar bier drinkt tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
capelle sandman.. i know.. geen WL-er helaas
vrouwen die shag roken zijn in het algemeen lesbischquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
btw, vrouwen+shag is ook een no-no..
ik kan het anders ook niet meezingen hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Trouwens bootje, leuk meisje hoor. Jammer alleen dat ze Bloemkolen niet kan meezingen!
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik kan het anders ook niet meezingen hoor...![]()
Als ik meebleer met de kromme jongens , heb ik toch een aantal alcoholische versnapperingen op... en dan heb ik al moeite met het simpele.. Hoofd, schouders, knie, teen/framequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Bloemkolen, wat moet je er mee? Bloemkoooolen wat moet je er mee?
Eerst poten, dan gieten, dan dekken. Verders niks.
Dan kappen, dan doppen, dan draaien. Verders niks.
Poten, gieten, dekken. Kappen, doppen, draaien. Verders niks.
ik kan dr altijd een toontje hoger laten zingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Trouwens bootje, leuk meisje hoor. Jammer alleen dat ze Bloemkolen niet kan meezingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |