pfff moraalridderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Bootje84 het volgende:
chantage is afpersing= illegaal.. niet doen. wel erin zetten dat we twijfelen aan haar oprechtheid als vrouw
Ik weet dat ze nu in het hele Westland bekend is, maar het blijft nog wel mijn moeder hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef dubidub het volgende:
BootjeKassenbouwer, dat televisieprogramma, met je moeder erin, die is opgenomen op een afdeling van mijn werk. Mijn broer werkt daar ook vaak. Je zag zijn baas nog door beeld lopenHet is feitelijk bij 'Handelskwekerij Richard van der Zande' , maar die krijgt zijn planten van ons en zit in een stukje tuin dat hij van ons huurt
Kortom, patio plant goes television![]()
hihi, hele nacht poker en wodka met redbull.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef dubidub het volgende:
Ik kwam net FrituurVetPet tegen op school, heel de nacht doorgegaan. Hij zag er lekker uit![]()
of te wel... kijken of het straks juridisch wel kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
kan je niet even een opzetje maken keijz, zodat we onze expertise er overheen kunnen laten gaan?
Joh, ze doet toch geen aangifte. Veel te bang...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of te wel... kijken of het straks juridisch wel klopt![]()
Moeten we alleen nog die Henk zien te vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Joh, ze doet toch geen aangifte. Veel te bang...
Maar je moet het zo schrijven. Wat ik nu toch in m'n mailbox vond... Blablabla... Wat zou Kees ervan vinden...
en dan:
O, ja. Ik zag van de week nog nieuwe schoenen in de etalage staan. Ze kosten alleen wel 200 euro... Daarom vraag ik aan iedereen die ik tegen kom, of ze me kunnen helpen dit bedrag bij een te brengen. Doe jij ook mee?
Minky kan ook een bijnaam zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, dan moeten we eerst even de achternaam van Minky vinden. Want dat is best wel een aparte naam. Misschien dat we dan Kees ook zo gevonden hebben. Ik gok wel dat ze allemaal zo in de 30 zijn. Dus het is niet die Jeroen Keijzer van die scriptiemaar meer die VVD'er of Jeroen Keijzer van Hoveniersbedrijf Jeroen Keijzer... Waarschijnlijk wel een invloedrijke gozer, want anders zou Minky Kees niet belazeren.
Maar als we de woonplaats van Minky weten, kunnen we natuurlijk veel sneller conclusies trekken
hehe geweldig hoe mensen hier denken. ik geniet hier mee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, dan moeten we eerst even de achternaam van Minky vinden. Want dat is best wel een aparte naam. Misschien dat we dan Kees ook zo gevonden hebben. Ik gok wel dat ze allemaal zo in de 30 zijn. Dus het is niet die Jeroen Keijzer van die scriptiemaar meer die VVD'er of Jeroen Keijzer van Hoveniersbedrijf Jeroen Keijzer... Waarschijnlijk wel een invloedrijke gozer, want anders zou Minky Kees niet belazeren.
Maar als we de woonplaats van Minky weten, kunnen we natuurlijk veel sneller conclusies trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |