nee joh, luciferhoutjes om je ogen open te houden als je kijker was..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ahahaha hij heeft toen pap nog leefde daar gewerkt als kok (de Eenruiter, na zijn dood heette het de Baron en Dirty Nelly heeft het ook nog even geheten, in Naaldwijk) en toen was hij helemaal trots op zijn gedichtenboekje ja
Ik vond het stiekem best tegenvallen, het was echt rijm gewoon
Ah bah, en spellerij dat ken ik ook nog wel, wat een vreselijk programma, Dan kon je een stoel winnen toch?
HAHAHHAHHA, die vent is echt hilarischquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Mijn moeder is trouwens weer te zien op de WOS. Als vaste gast van het programma Plus Televisie (elk uur iets over half) met de charismatische presentator Ton "The Voice" Kolmeijer.
ooit heeft de vader van een vriend van mij nog gespeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
denk dat je enige vaste kijker was piet, want afaik is het van de buis
Mijn moeder werkt in Kijkduin, en degene van de winkel tegenover haar, Dinie, heeft een broer die uitgever is bij de koninklijke bibliotheek uitgeverijquote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
En Strychnine, gefeliciteerd met je bundel, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wat leuk, je mams is dus een lokale beroemdheid nuquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Mijn moeder is trouwens weer te zien op de WOS. Als vaste gast van het programma Plus Televisie (elk uur iets over half) met de charismatische presentator Ton "The Voice" Kolmeijer.
Ja, ze is er weer hoorquote:
En die stoel was een "Multifunctionele opvouwbare klapstoel van Koorneef Relatiegeschenken" volgens mijquote:
Jááá! Dat was hetquote:Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En die stoel was een "Multifunctionele opvouwbare klapstoel van Koorneef Relatiegeschenken" volgens mij
Lekker hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Strychnine het volgende:
Nee, het regent niet.
Het is gewoon een totale wolkbreuk
Beter is het vanavond ff droog.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Lopen de bassins tenminste een beetje vol![]()
Ga je buiten pokeren danquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter is het vanavond ff droog.
Vanavond pokermarathon met vrienden bij wijze van eigen examenstunt.
Het is droogquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter is het vanavond ff droog.
Vanavond pokermarathon met vrienden bij wijze van eigen examenstunt.
Ja, gelukkig heb ik er weinig last van. Ze kan ook nog over andere dingen praten gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef keijz het volgende:
Nou, je moeder weet wel een hoop van planten af Kassenbouwer!
Dan gaat het feestje door, ipv laffe school examenstunt zelf nacht doorhalen met rode wodka redbull en een paar dobbelstenen=mexxenquote:
Haaaaaaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vannacht, dineren we in de hel! HARU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |