ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekendquote:
Je vergeet even de strenge oppassende moederquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:49 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekend
Ik las al alleen het laatstequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Nietes, je moet meelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Doe 'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
Wellicht, maar dan niet door jou geopend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mis inderdaad ook yvonne's rol in dat verhaal. Dat stuk uit zo'n horror film waar Yvonne uit is op wraak omdat de negers de 'bil' van Brechtje hebben aangeraakt.zoeen film met veel bloed en Yvonne is zoeen stoere moordenaarster. ! JA [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:55 schreef Straatneger het volgende:
Maaruh, is Brechtje al eens een nachtje weggebleven?
Zogenaamd slapen bij een vriendin.
het is de drang van de natuurquote:
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Brechtje slaapt nooit bij vriendinnen, die gaat alleen soms uit logeren bij Opa en oma![]()
Ja, mag, als ze 25 isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het is de drang van de natuur
Brechtje ontpopt zich inmiddels als een jonge vrouw. Ze is jong en ze wilt wat.
Dieren sexquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.
Oh, wacht...
11quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is oud Brechtje eigelijk?
Orgineel is het welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
Nu praat ik zeker mijn mond voorbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:25 schreef Straatneger het volgende:
heb je een link van iteejer met foto's dan aub, het liefst 1tje van jij, hij en brechtje samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |