Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie is eigenlijk jouw liefdespartner?
Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik neem aan dat iteejer niet de vader van brechtje is
quote:
Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
weet ik niet!
ik heb het idee dat brechtjes vader niet meer in jullie beleveniswereldje bestaat.
Gescheiden toen brechtje nog een peuter was.
En m'n sig dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:21 schreef Straatneger het volgende:
weet ik veel, geen idee.
Ik heb nog nooit wat van Brechtjes vader iets gehoord
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:
chello!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
Wel, wel, wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:29 schreef enter het volgende:
Vork heeft echt heul geen sex en is al helemaal geen vader![]()
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:30 schreef Straatneger het volgende:
is er al eens een fokuser met brechtje aangepapt?
Ik vind brechtje wel leuk hoor, ze is alleen nog te jong denk ik.
Ze is wel geslachtsrijp en dat zien mijn andere negers ook
het lijkt mij ook lastig als moederzijnde!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooit
Hahahaha.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooit
* Eerste deel van posting negeert*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het lijkt mij ook lastig als moederzijnde!
Je kleine meid krijgt ineens borsten en andere vrouwelijke rondingen.
Heeft Brechtje al een serieuze kalverliefde?
jij durft wat anders te zeggen tegen een onvervalste admin?quote:
Dat het uiteindelijk wel iets met een kutje te maken heeft is duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut topic.
Ik wist het niet, want ik heb het hele weekend gewerkt en ook maandag gewoon gewerkt, dus geen Fok!quote:
keep on dreamingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:46 schreef Straatneger het volgende:
Het is zaterdagavond. Brechtje en haar vriendinnen zijn gezellig aan dansen en voordrinken bij een vriendin.
Het is gezellig maar ineens is het toch tijd om te gaan stappen.
Brechtje en haar vriendinnen komen aan in de disco en de negers checken haar bil. Het feest is nu echt losgebarsten en de dj draait verse bubbling beats en afentoe boemdikkie raps.
Brechtje schudt haar heupen wulps en de negerts tuiten hun lippen vol afwachting. 1 neger neemt het initiatief en weet Brechtje te verleiden. Ze gaat zonder haar vriendinnen met die neger een 'kopje koffie drinken' bij die neger thuis.
Ze hebben het 'gezellig' samen de rest van de nacht.
Duss...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:46 schreef Straatneger het volgende:
Het is zaterdagavond.
[...]
Ze hebben het 'gezellig' samen de rest van de nacht.
ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekendquote:
Je vergeet even de strenge oppassende moederquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:49 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekend
Ik las al alleen het laatstequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Nietes, je moet meelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Doe 'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
Wellicht, maar dan niet door jou geopend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mis inderdaad ook yvonne's rol in dat verhaal. Dat stuk uit zo'n horror film waar Yvonne uit is op wraak omdat de negers de 'bil' van Brechtje hebben aangeraakt.zoeen film met veel bloed en Yvonne is zoeen stoere moordenaarster. ! JA [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:55 schreef Straatneger het volgende:
Maaruh, is Brechtje al eens een nachtje weggebleven?
Zogenaamd slapen bij een vriendin.
het is de drang van de natuurquote:
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Brechtje slaapt nooit bij vriendinnen, die gaat alleen soms uit logeren bij Opa en oma![]()
Ja, mag, als ze 25 isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het is de drang van de natuur
Brechtje ontpopt zich inmiddels als een jonge vrouw. Ze is jong en ze wilt wat.
Dieren sexquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.
Oh, wacht...
11quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is oud Brechtje eigelijk?
Orgineel is het welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
Nu praat ik zeker mijn mond voorbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:25 schreef Straatneger het volgende:
heb je een link van iteejer met foto's dan aub, het liefst 1tje van jij, hij en brechtje samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |