Nee, nee. Ik ben blij dat ik wat leer in deze reeks. Ik wist überhaupt niet dat er meer dan één Mirella was geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wist al toen ik het typte dat het een belachelijke post was
Peter te Bosch ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Hoe heet de zanger van Claw Boys Claw?
Peter te Bos, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Peter te Bosch ?
Dat betekent vast alleen dat de artiesten op tijd komenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef broer het volgende:
"Betrouwbaar in entertainment."
En dan je luisteraars willens en wetens voorliegen... Tsss...
Mag ik een extra punt geven als je weet wie ik wel bedoelde ?quote:
Nee, bonuspunten mogen nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef tong80 het volgende:
Mag ik een extra punt geven als je weet wie ik wel bedoelde ?
Ja hoor, lekker rustig enzo, en net terug van een concert op de school van mijn zoon. Hij moest ook optreden.quote:
Natuurlijkquote:
Tussenstand 733quote:
Paul de leeuw met Seth en Fiona ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
In welke andere absurdistische serie speelde Kees Prins ook een hoofdrol, en van wie was die serie?
Nee, ik bedoel met 'van wie was die serie' degene die het verhaal bedacht, en die de andere hoofdrol speeldequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hertenkamp, VPRO?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
als we op Tong gaan wachten, wordt het niks
Dat ging over het topic openen. Maar over het algemeen heb je idd helemaal niks aan hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |