Call of Duty: Vietnamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:09 schreef Rnnz het volgende:
De 'tijd van nu'-setting wordt ook een beetje afgezaagd. Zoek eens in de geschiedenisboeken.. er zijn zat onderwerpen waar je games over kunt maken.
Ik heb er overigens wel zin in hoor.. ben alleen bang dat ik maar weer es moet upgraden.
Ik wil ook de betaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speel de beta op dit moment, holy shit wat is dit een vette game.
Multiplayer is echt lekker gebalanceerd, maps zijn vet!!!!
ben trouwens echt blij dat dit geen WOII shooter is, die tegenwoordige wapens zijn echt helemaal de shit ( m4 carbine![]()
). In multiplayer kun je levelen, en XP verdien je door challenges te halen, tegenstanders te killen en door matches te winnen. Speel vooral Team Deathmatch.
Als je een aantal kills achter elkaar maakt, dan kun je bijvoorbeeld een airstrike, of een helikopter inroepen die je dan komt helpen.
Heerlijk spel, was niet van plan om em gelijk te gaan halen, maar dat ga ik nu zeker weten doen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC 360 uitkomt?
Voor de pc? WAAR?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik snap er niks van je kon je vandaag om 1 uur toch aanmelden voor de europese beta, alleen doet die knop het niet bij mij, er staat telkens coming soon.
oke thnx!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
vanaf 9 uur onze tijd
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
Kutsysteem voor serieuze wars.. maar dat halen ze er wel weer uit met een PAM-modus oid op clanbase...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.
Maakt niet uit, als je een beetje goed bent haal je zo die puntenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
der staat bij ,, only for usa live accountsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Frasier het volgende:
Leuk die site waar je je kan registreren voor de beta. Alleen sturen ze die bevestigings mail telkens niet. Heb 't al meerdere malen geprobeerd op verschillende mail-adressen
Nu wel graag antwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |