Nee dat hoeft zeker niet. Ik denk dat er wel een grote kans is, dat ze gepakt worden....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
zou niet weten hoe je zulke gasten zou moeten vinden trouwens of ze moeten stoer hun mond voorbij lullen op een feestje ofzo...
Waar kan ik me aanmelden voor 't leger?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef JohnDope het volgende:
Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
true, ms dan gewoon toevalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:53 schreef StefanP het volgende:
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
Een maand lang geen Nickelodeon voor die huftersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef tong80 het volgende:
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.
De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.
De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.
De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.
Ja, en ze beginnen met een dennenappel en eindigen met complete stoeptegels.......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef milagro het volgende:
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel, maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.
kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
Best wel. Allemaal groenblauw van kleur. En allemaal met een behoorlijke neus. Op de foto, paar postings terug, kun je de kleur zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |