abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48909485
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Re het volgende:

[..]

zou niet weten hoe je zulke gasten zou moeten vinden trouwens of ze moeten stoer hun mond voorbij lullen op een feestje ofzo...

Nee dat hoeft zeker niet. Ik denk dat er wel een grote kans is, dat ze gepakt worden....
Het zal me sowieso niks verbazen als 1 van die daders bijvoorbeeld gewoon zijn mobieltje had aan staan.... En anders zijn er vast genoeg andere aanknopingspunten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:13:48 #62
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48909494
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef JohnDope het volgende:

Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.
Waar kan ik me aanmelden voor 't leger?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_48910021
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:

[..]

daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
pi_48911353
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
true, ms dan gewoon toeval
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48911702
Ik verwacht dat voor het einde van de week aan de hand van die gsm-gegevens, verdachten opgepakt worden.

Mocht dat niet het geval zijn, dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn, of we hebben met 1 of meerdere geslepen psychopaten te maken, die zegmaar een gsm-truukje hebben uitgehaald (en dan nog bestaat er een kans dat die dader(s) gefilterd kunnen worden uit logfiles).
Of de politie maakt er weer een zooitje van.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:53:27 #66
46960 StefanP
polemicist
pi_48914796
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 2 mei 2007 @ 06:27:19 #67
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48915315
Goh, wat een lol.

I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48920777
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:53 schreef StefanP het volgende:
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
Als je zo in de 2e Kamer gaat zitten, zou je nieteens opvallen
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 11:44:39 #69
8781 crew  Frutsel
pi_48921218
Telegraaf meldt woensdag:

Stenengooiers mogelijk eerder actief
EINDHOVEN - Het rechercheteam dat onderzoek doet naar een of meerdere stenengooiers die verantwoordelijk zouden zijn voor een fataal ongeval zondagavond in Best, bekijkt of er overeenkomsten zijn met drie incidenten precies vijf weken eerder. In één geval is ook een steen teruggevonden, zei een politiewoordvoerster woensdag.

Ik hoop dat de daders keihard gestraft worden...achterlijken...
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 15:13:20 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_49006026
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.

De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.

De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.

De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49006322
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef tong80 het volgende:
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.

De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.

De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.

De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.

Een maand lang geen Nickelodeon voor die hufters
pi_49006410
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel , maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.

kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:09:04 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49037076
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef milagro het volgende:
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel , maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.

kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
Ja, en ze beginnen met een dennenappel en eindigen met complete stoeptegels.......
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:51:52 #74
3542 Gia
User under construction
pi_49039337
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:

[..]

daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
Best wel. Allemaal groenblauw van kleur. En allemaal met een behoorlijke neus. Op de foto, paar postings terug, kun je de kleur zien.

Ze stonden hier in de krant alledrie naast elkaar afgebeeld. En hoewel ze verschillend van merk zijn, vind ik toch wel dat ze veel op elkaar lijken. Met een behoorlijke snelheid zou je je kunnen vergissen.

Dus het lijkt me best mogelijk dat de dader(s) een hekel hebben aan een bepaalde persoon die in een bepaalde auto rijdt. Of misschien heeft hij zelf een auto gehad van die kleur en was hij daarmee opgelicht. Of het is gewoon een zieke regel die ze bedacht hebben.

Ben wat dat betreft blij dat onze auto donkerblauw is.

Onze buren hebben een auto in de 'gewenste' kleur.
Hoef ik ze alleen maar om een boodschap te sturen.....naar Son en Breugel of zo....
pi_49039532
Gia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:27:48 #76
3542 Gia
User under construction
pi_49040170
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:59 schreef milagro het volgende:
Gia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen
Okay.

pi_56254055
Klik! Oproep van de dochter van de slachtoffers. Wel een kick waard, dunkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')