Zullen die figuren nou nog trots zijn ook?quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
God allemachtig wat een mongolen lopen er toch rond in dit land![]()
Naar wie zou je willen wijzen danquote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Echt belachelijk voor woorden. Ik zou bijna een vingertje gaan wijzen, maar dat zou weer onder vooroordelen vallen.
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Naar wie zou je willen wijzen danHet enige precedent mbt het gooien van stenen naar voorbij razend verkeer met dodelijke afloop bleken keurige jonge mannen van tegen de 30 die met een biertje te veel op dachten dat het wel leuk was.....
En dat baseer je op.... ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
Die zijn toch wel ERGENS op gebaseerd mag ik hopen? Dat je door polo rijdende sjonnies bent uitgescholden in je kwetsbare leeftijd ofzo?quote:
Een golf polo?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imhoquote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Refragmental het volgende:
1 keer doodslag en 2 keer poging tot doodslag.
Zow... dat wordt toch minimaal 1 jaartje brommen voor de daders!!
De mensen die dit doen mogen ze voor mijn part levenslang opsluiten
Te walgelijk voor woorden gewoon.
Moord is met voorbedacht rade. Denk niet dat dit hieronder valt... ookal weet je dat je acties dit tot gevolg kan hebben. Maar ik heb geen verstand van recht dus kan er ook compleet naast zittenquote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imho
How welfare and relativism destroy moralityquote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef menesis het volgende:
WTF is er mis gegaan met die mensen dat ze zoiets doen?! Wat voor ouders hebben zulke mensen? Te bizar voor woorden...
Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
Oh gawd, GeenStijl is alweer een klopjacht begonnen hoor.
Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...
Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt. Of het moreel verantwoord is is een tweede. Hoewel ik wel denk dat Geen Stijl gezien de te verwachten doelgroep eerder een clue heeft dan een 20 koppige recherche team.quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.
Kvind die engelsman stukken beter te pruimen dan de nogal gebiasde (en da's een understatement) interviewer.quote:Op maandag 30 april 2007 22:06 schreef digitaLL het volgende:
[..]
How welfare and relativism destroy morality
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mwoch, zonder verder al teveel offtopic te willen gaan: we hebben het nu wel gezien met die digitale schandpaal die GS heet. Althans, ik wel.quote:Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt.
Als de stenen inderdaad uit de auto van een tegenligger kwamen is in ieder geval de bestuurder 18. Die volgens mij ook dondersgoed weet dat zijn maten dit gingen uithalen, tot 3x toe. Die is dus in ieder geval medeplichtig. Het is nu te hopen dat zijn maat of maten ook 18 jaar of ouder zijn zodat we in ieder geval dat geneuzel met jongerenrecht etc niet krijgen. Daarnaast mag je verwachten dat iemand van 18 jaar (of ouder, maar in minimale geval 18) goed weet wat hij/zij doet en hier dus geen sprake kan zijn van ontwetenheid.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
in Den Haag destijds gooiden toch echt volwassen knapen een stoeptegel van een viaduct af, die door de voorruit van een rijdende auto ging, bestuurster dood.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
quote:G. kreeg zes jaar celstraf, V. vijf jaar, H. 36 maanden waarvan zes voorwaardelijk en B. 24 maanden waarvan zes voorwaardelijk.
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef milagro het volgende:
Ik zie net op tv (Opsporing Verzocht) dat alle drie de getroffen auto's groen van kleur waren.
Toeval, of een zieke spelregel van een ziek spel?
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |