abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48870890
Stenen gooien naar auto's, vrouw dood

BEST - Drie automobilisten zijn zondagavond laat slachtoffer geworden van het gooien van stenen naar hun auto.

In een van de auto's kwam een 72-jarige vrouw uit Aarle-Rixtel om het leven, meldde de politie maandag. De stenen zijn vermoedelijk gegooid vanuit een auto die van de andere kant kwam.

De vrouw zat bij haar 73-jarige man in de wagen. Hij verloor op de Sonseweg in Best de controle over het stuur en botste tegen een boom. De vrouw, die op de passagiersstoel zat, overleed ter plaatse, de man raakte gewond. Vervolgens vond de politie in de auto een steen.

Kort daarvoor kreeg op de Sonseweg in Sint-Oedenrode een 21-jarige vrouw uit die plaats een steen door de voorruit. Zij raakte gewond aan haar schouder. Tegen de politie vertelde ze dat ze vermoedde dat de steen uit de auto van een tegenligger werd gegooid.

Op de Eindhovenseweg in Son was het voor de derde keer raak. Dit keer was een 53-jarige vrouw uit Son en Breugel het slachtoffer.

Ook zij gaf aan dat ze een harde knal hoorde toen een tegenligger passeerde. Alleen haar auto was beschadigd en op de weg werd een steen teruggevonden.

Een rechercheteam van twintig personen onderzoekt de zaak. Het team is dringend op zoek naar getuigen.

--------------------------------------------------------------------------------
  maandag 30 april 2007 @ 21:12:23 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_48871471
God allemachtig wat een mongolen lopen er toch rond in dit land
pi_48871539
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
God allemachtig wat een mongolen lopen er toch rond in dit land
Zullen die figuren nou nog trots zijn ook?
Echt onbegrijpelijk dat soort mensen.
Audaces fortuna juvat
pi_48871594
Echt belachelijk voor woorden. Ik zou bijna een vingertje gaan wijzen, maar dat zou weer onder vooroordelen vallen.
A little bit hateful
pi_48871610
Ik vraag me af wat die mensen nu denken die die stenen gooien? Dat het grappig is? Denken ze nu echt niet na over de mogelijke gevolgen?
O say, can you see, by the dawn's early light. What so proudly we hailed, at the twilight's last gleaming...
pi_48871618

Deze mensen mogen van mij serieus de doodstraf krijgen Zijn toch niet meer te genezen
pi_48871642
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Echt belachelijk voor woorden. Ik zou bijna een vingertje gaan wijzen, maar dat zou weer onder vooroordelen vallen.
Naar wie zou je willen wijzen dan Het enige precedent mbt het gooien van stenen naar voorbij razend verkeer met dodelijke afloop bleken keurige jonge mannen van tegen de 30 die met een biertje te veel op dachten dat het wel leuk was.....
O say, can you see, by the dawn's early light. What so proudly we hailed, at the twilight's last gleaming...
  maandag 30 april 2007 @ 21:18:59 #8
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_48871670
erg triest idd
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 21:19:34 #9
18653 crew  D.
pi_48871686
De dader stenigen is vast geen optie?
pi_48871717
Als ze deze idioten vinden opsluiten en nooit meer los laten. Direct TBS of nog beter deporteren
stupidity has become as common as common sense was before
pi_48871795
WTF is er mis gegaan met die mensen dat ze zoiets doen?! Wat voor ouders hebben zulke mensen? Te bizar voor woorden...
pi_48871800
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

Naar wie zou je willen wijzen dan Het enige precedent mbt het gooien van stenen naar voorbij razend verkeer met dodelijke afloop bleken keurige jonge mannen van tegen de 30 die met een biertje te veel op dachten dat het wel leuk was.....
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
A little bit hateful
pi_48871872
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
En dat baseer je op.... ?
pi_48871973
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

En dat baseer je op.... ?
Ik zeg toch vooroordelen.
A little bit hateful
pi_48872039
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:28 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik zeg toch vooroordelen.
Die zijn toch wel ERGENS op gebaseerd mag ik hopen? Dat je door polo rijdende sjonnies bent uitgescholden in je kwetsbare leeftijd ofzo?
pi_48872045
1 keer doodslag en 2 keer poging tot doodslag.
Zow... dat wordt toch minimaal 1 jaartje brommen voor de daders!!

De mensen die dit doen mogen ze voor mijn part levenslang opsluiten
Te walgelijk voor woorden gewoon.
  maandag 30 april 2007 @ 21:32:05 #17
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48872084
quote:

[..]

Een golf polo?

Daar heb ik nog nooit een sjonnie met een zilveren ketting mee zien lopen..
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 21:34:01 #18
18653 crew  D.
pi_48872154
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Refragmental het volgende:
1 keer doodslag en 2 keer poging tot doodslag.
Zow... dat wordt toch minimaal 1 jaartje brommen voor de daders!!

De mensen die dit doen mogen ze voor mijn part levenslang opsluiten
Te walgelijk voor woorden gewoon.
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imho
pi_48872630
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:

[..]

als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imho
Moord is met voorbedacht rade. Denk niet dat dit hieronder valt... ookal weet je dat je acties dit tot gevolg kan hebben. Maar ik heb geen verstand van recht dus kan er ook compleet naast zitten
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 21:49:39 #20
18653 crew  D.
pi_48872705
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Moord is met voorbedacht rade.
Die stenen lagen zeker toevallig in zijn auto?
pi_48872725
Ik had dit nieuwsbericht inderdaad ook al gelezen en de foto's gezien.
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=1686

Mensen denken tegenwoordig veel te weinig na bij domme acties die ze uithalen.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_48872865
Het grote verschil met de stoeptegel is dat je de steen moet oppakken, in je auto mee moet nemen, moet acceleren, een tegenligger moet vinden en dan pas kun je de steen gooien.

Bij de stoeptegel van viaduct zei men dat ze de stenen hadden zien liggen en ze toen naar beneden hadden gegooid. Dit geval zou je echter ook kunnen vergelijken met toen de portier van een (ik meen) Eindhovense discotheek werd doodgeschoten. De dader was weliswaar ontzettend boos (en dus zou je zeggen doodslag) maar doordat hij het wapen thuis moest gaan halen had hij genoeg bedenktijd om tot bezinning te komen. Dat gebeurde vervolgens niet, hij schoot de portier dood en kreeg moord aan z'n broek.

Via die redenatie zou je het op moord kunnen gooien maar de vraag is dan weer of je kan zeggen dat je zou moet weten dat het gooien van een steen (ik zie niets over het formaat) naar een tegemoet komende auto de dood ten gevolg kan hebben. Als ze een baksteen/stoeptegel gooien dan wel maar heeft het het formaat van een bv. je muis dan kun je daar weer over twisten.

Sowieso wordt het verhaal lastig omdat de oude man door de steen de macht over het stuur verloor en daardoor overleed. Niet als direct gevolg van de steen wat moord misschien wel onmogelijk maakt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 22:00:33 #23
18653 crew  D.
pi_48873076
edit
pi_48873088
Stenengooien is zoooooo 2005.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 30 april 2007 @ 22:06:36 #25
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_48873274
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef menesis het volgende:
WTF is er mis gegaan met die mensen dat ze zoiets doen?! Wat voor ouders hebben zulke mensen? Te bizar voor woorden...
How welfare and relativism destroy morality
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_48873688
Oh gawd, GeenStijl is alweer een klopjacht begonnen hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_48874047
pi_48874312
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
Oh gawd, GeenStijl is alweer een klopjacht begonnen hoor.
Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...
pi_48874452
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...
Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.
pi_48874613
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.
Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt. Of het moreel verantwoord is is een tweede. Hoewel ik wel denk dat Geen Stijl gezien de te verwachten doelgroep eerder een clue heeft dan een 20 koppige recherche team.
  maandag 30 april 2007 @ 22:43:44 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48874623
quote:
Kvind die engelsman stukken beter te pruimen dan de nogal gebiasde (en da's een understatement) interviewer.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_48874647
quote:

[..]

Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48874650
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt.
Mwoch, zonder verder al teveel offtopic te willen gaan: we hebben het nu wel gezien met die digitale schandpaal die GS heet. Althans, ik wel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 00:08:04 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_48876983
Wat erg. Klotelijers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48877103
Sick
  dinsdag 1 mei 2007 @ 00:19:59 #36
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48877220
Nou nou, wat een lol toch weer he?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48877462
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
Als de stenen inderdaad uit de auto van een tegenligger kwamen is in ieder geval de bestuurder 18. Die volgens mij ook dondersgoed weet dat zijn maten dit gingen uithalen, tot 3x toe. Die is dus in ieder geval medeplichtig. Het is nu te hopen dat zijn maat of maten ook 18 jaar of ouder zijn zodat we in ieder geval dat geneuzel met jongerenrecht etc niet krijgen. Daarnaast mag je verwachten dat iemand van 18 jaar (of ouder, maar in minimale geval 18) goed weet wat hij/zij doet en hier dus geen sprake kan zijn van ontwetenheid.
pi_48879626
Wat een zieke daad.
Dat is eens wat anders...
pi_48879688
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

in Den Haag destijds gooiden toch echt volwassen knapen een stoeptegel van een viaduct af, die door de voorruit van een rijdende auto ging, bestuurster dood.

ik denk dat een ieder ouder dan 10 die gevolgen kan beseffen wat er kan gebeuren als je een steen door de (voor)ruit van een rijdende auto gooit, zo niet dan ben je ofwel geestelijk niet in orde, of gewoon asociaal en komt er pas dan berouw als je gepakt wordt;.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:13:26 #40
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48879871
De bestuurder van de auto is iig 18+. De rest waarschijnlijk dus ook gezien ze waarschijnlijk gezamelijk waren uitgegaan op koninginnedag.

De stoeptegelgooiers waar milagro naar verwijst waren veroordeeld wegens moord.
quote:
G. kreeg zes jaar celstraf, V. vijf jaar, H. 36 maanden waarvan zes voorwaardelijk en B. 24 maanden waarvan zes voorwaardelijk.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_48880901
Denk dat het gebeurt is uit baldadigheid, dus zeg ik tegen de dader(s),"Veel plezier met je geweten".

Mafkezen zijn het.
pi_48886128
laat Geenstijl die wandelende kankergezwellen maar lekker opsporen beetje concurrentie voor het rechercheteam kan geen kwaad daarnaast kunnen ze ook mooi even finaal permanent invalide knuppelen voor ze ze vastgebonden uit een rijdende auto voor de deur van het politiebureau neergooien

want wat is nou een gepaste straf voor zulke mensen (vanuit maatschappelijk oogpunt)? Een 'gewone' moord gebeurd vaak met een reden, bijv een slet die vreemdging over de verkeerde jongen. Deze groep mensen daarintegen verwondde mensen (dodelijk) - waar ze verder geen enkele connectie mee hadden whatsoever - puur voor de lol, en ze vonden het zo leuk dat ze het daarna nog eens 2x deden. Dat moet dan toch 3x veel zwaarder berecht worden dan een gewone (poging tot) moord? Je kan het in principe zien als terroristische aanslagen; een actie van geweld met als doel zoveel mogelijk leed veroorzaken voor een doel dat met common sense niet te bevatten is
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:59:40 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48886399
Y'know, met dit soort gajes vind ik de aanpak van GS eigenlijk nog veel te mild.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:02:22 #44
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_48886480
damn hier vlakbij, gister nog over die weg gereden
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:23:54 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48901115
Die personen die dit gedaan hebben zouden ze heel lang moeten opsluiten en dan bedoel ik ook heel lang
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48905333
Ik zie net op tv (Opsporing Verzocht) dat alle drie de getroffen auto's groen van kleur waren.
Toeval, of een zieke spelregel van een ziek spel?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:59:26 #47
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48905367
Grrrr.
pi_48905913
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef milagro het volgende:
Ik zie net op tv (Opsporing Verzocht) dat alle drie de getroffen auto's groen van kleur waren.
Toeval, of een zieke spelregel van een ziek spel?
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?
Zolang er was is, is er leven.
pi_48906040
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
pi_48906322
Het was ook heel erg donker he, ik heb geen idee of je de merken dan kan onderscheiden van elkaar.
Ik kan het ook niet als het licht is

Wat een klootzakken zijn het ook he
Zolang er was is, is er leven.
pi_48907823
"Een steen gooien op tegenliggende auto, van uit een rijdende auto". Dat verzin je niet!

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: drugs maakt meer kapot dan je lief is
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:06 #52
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48908064
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:48:58 #53
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_48908186
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
"Een steen gooien op tegenliggende auto, van uit een rijdende auto". Dat verzin je niet!

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: drugs maakt meer kapot dan je lief is
Ja, lachen man
pi_48908546
Ik vind het zeker niet lachen. Maar als je überhaupt zo'n aanslag weet te verzinnen, heb ik wel mijn vermoedens dat die dader(s) onder invloed van drugs waren....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:56:48 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48908613
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het zeker niet lachen. Maar als je überhaupt zo'n aanslag weet te verzinnen, heb ik wel mijn vermoedens dat die dader(s) onder invloed van drugs waren....
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchter
pi_48908688
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.
Dan ben ik wel benieuwd naar het volgende wat die dader(s) gaan flikken.... Daar word je niet vrolijk van.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:06:34 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48909131
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:

[..]

die gasten van die stoeptegel waren toch ook gewoon nuchter?

zou niet weten hoe je zulke gasten zou moeten vinden trouwens of ze moeten stoer hun mond voorbij lullen op een feestje ofzo...

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:08:12 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48909205
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.
Dan ben ik wel benieuwd naar het volgende wat die dader(s) gaan flikken.... Daar word je niet vrolijk van.
Maar nogmaals, mensen kunnen dit soort domme dingen niet 'nuchter' doen? Daar moet je eerst drugs voor ophebben, en dan wordt je opeens een stenengooiende, ontoerekeningsvatbare malloot?

Man, met 9 van de 10 drugs is 't niet eens mogelijk om een steen vanuit een rijdende auto naar een andere auto te gooien en *raak* te gooien.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:09:42 #59
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48909271
Wel een leuke poging om een topic nieuw leven in te blazen trouwens
pi_48909313
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef gronk het volgende:

Man, met 9 van de 10 drugs is 't niet eens mogelijk om een steen vanuit een rijdende auto naar een andere auto te gooien en *raak* te gooien.
Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.

En van coke blijf je ook scherp vandaar dat o.a. beurshandelaren dat veel gebruiken.
pi_48909485
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Re het volgende:

[..]

zou niet weten hoe je zulke gasten zou moeten vinden trouwens of ze moeten stoer hun mond voorbij lullen op een feestje ofzo...

Nee dat hoeft zeker niet. Ik denk dat er wel een grote kans is, dat ze gepakt worden....
Het zal me sowieso niks verbazen als 1 van die daders bijvoorbeeld gewoon zijn mobieltje had aan staan.... En anders zijn er vast genoeg andere aanknopingspunten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:13:48 #62
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48909494
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef JohnDope het volgende:

Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.
Waar kan ik me aanmelden voor 't leger?
pi_48910021
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:

[..]

daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
pi_48911353
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
true, ms dan gewoon toeval
pi_48911702
Ik verwacht dat voor het einde van de week aan de hand van die gsm-gegevens, verdachten opgepakt worden.

Mocht dat niet het geval zijn, dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn, of we hebben met 1 of meerdere geslepen psychopaten te maken, die zegmaar een gsm-truukje hebben uitgehaald (en dan nog bestaat er een kans dat die dader(s) gefilterd kunnen worden uit logfiles).
Of de politie maakt er weer een zooitje van.
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:53:27 #66
46960 StefanP
polemicist
pi_48914796
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 2 mei 2007 @ 06:27:19 #67
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48915315
Goh, wat een lol.

I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48920777
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:53 schreef StefanP het volgende:
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
Als je zo in de 2e Kamer gaat zitten, zou je nieteens opvallen
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 11:44:39 #69
8781 crew  Frutsel
pi_48921218
Telegraaf meldt woensdag:

Stenengooiers mogelijk eerder actief
EINDHOVEN - Het rechercheteam dat onderzoek doet naar een of meerdere stenengooiers die verantwoordelijk zouden zijn voor een fataal ongeval zondagavond in Best, bekijkt of er overeenkomsten zijn met drie incidenten precies vijf weken eerder. In één geval is ook een steen teruggevonden, zei een politiewoordvoerster woensdag.

Ik hoop dat de daders keihard gestraft worden...achterlijken...
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 15:13:20 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_49006026
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.

De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.

De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.

De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49006322
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef tong80 het volgende:
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.

De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.

De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.

De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.

Een maand lang geen Nickelodeon voor die hufters
pi_49006410
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel , maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.

kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:09:04 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49037076
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef milagro het volgende:
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel , maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.

kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
Ja, en ze beginnen met een dennenappel en eindigen met complete stoeptegels.......
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:51:52 #74
3542 Gia
User under construction
pi_49039337
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Best wel. Allemaal groenblauw van kleur. En allemaal met een behoorlijke neus. Op de foto, paar postings terug, kun je de kleur zien.

Ze stonden hier in de krant alledrie naast elkaar afgebeeld. En hoewel ze verschillend van merk zijn, vind ik toch wel dat ze veel op elkaar lijken. Met een behoorlijke snelheid zou je je kunnen vergissen.

Dus het lijkt me best mogelijk dat de dader(s) een hekel hebben aan een bepaalde persoon die in een bepaalde auto rijdt. Of misschien heeft hij zelf een auto gehad van die kleur en was hij daarmee opgelicht. Of het is gewoon een zieke regel die ze bedacht hebben.

Ben wat dat betreft blij dat onze auto donkerblauw is.

Onze buren hebben een auto in de 'gewenste' kleur.
Hoef ik ze alleen maar om een boodschap te sturen.....naar Son en Breugel of zo....
pi_49039532
Gia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:27:48 #76
3542 Gia
User under construction
pi_49040170
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:59 schreef milagro het volgende:
Gia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen
Okay.

pi_56254055
Klik! Oproep van de dochter van de slachtoffers. Wel een kick waard, dunkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')