Zullen die figuren nou nog trots zijn ook?quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
God allemachtig wat een mongolen lopen er toch rond in dit land![]()
Naar wie zou je willen wijzen danquote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Echt belachelijk voor woorden. Ik zou bijna een vingertje gaan wijzen, maar dat zou weer onder vooroordelen vallen.
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Naar wie zou je willen wijzen danHet enige precedent mbt het gooien van stenen naar voorbij razend verkeer met dodelijke afloop bleken keurige jonge mannen van tegen de 30 die met een biertje te veel op dachten dat het wel leuk was.....
En dat baseer je op.... ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
Die zijn toch wel ERGENS op gebaseerd mag ik hopen? Dat je door polo rijdende sjonnies bent uitgescholden in je kwetsbare leeftijd ofzo?quote:
Een golf polo?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imhoquote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Refragmental het volgende:
1 keer doodslag en 2 keer poging tot doodslag.
Zow... dat wordt toch minimaal 1 jaartje brommen voor de daders!!
De mensen die dit doen mogen ze voor mijn part levenslang opsluiten
Te walgelijk voor woorden gewoon.
Moord is met voorbedacht rade. Denk niet dat dit hieronder valt... ookal weet je dat je acties dit tot gevolg kan hebben. Maar ik heb geen verstand van recht dus kan er ook compleet naast zittenquote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imho
How welfare and relativism destroy moralityquote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef menesis het volgende:
WTF is er mis gegaan met die mensen dat ze zoiets doen?! Wat voor ouders hebben zulke mensen? Te bizar voor woorden...
Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
Oh gawd, GeenStijl is alweer een klopjacht begonnen hoor.
Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Tja, het zal je opa zijn.... of je ouders...
Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt. Of het moreel verantwoord is is een tweede. Hoewel ik wel denk dat Geen Stijl gezien de te verwachten doelgroep eerder een clue heeft dan een 20 koppige recherche team.quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is nog geen 24 uur geleden en ik lees net op TT dat de politie Noord-Brabant 20 rechercheurs op de zaak heeft gezet. Als je dan zonodig wilt 'helpen', speel eventuele info dan door naar de politie aldaar (zoals men ook verzoekt). Maar dat zal wel weer niet spectaculair genoeg zijn ofzo.
Kvind die engelsman stukken beter te pruimen dan de nogal gebiasde (en da's een understatement) interviewer.quote:Op maandag 30 april 2007 22:06 schreef digitaLL het volgende:
[..]
How welfare and relativism destroy morality
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mwoch, zonder verder al teveel offtopic te willen gaan: we hebben het nu wel gezien met die digitale schandpaal die GS heet. Althans, ik wel.quote:Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ik begrijp de verontwaardiging wel, en als shockblog ben je natuurlijk gek als je daar niet op in speelt.
Als de stenen inderdaad uit de auto van een tegenligger kwamen is in ieder geval de bestuurder 18. Die volgens mij ook dondersgoed weet dat zijn maten dit gingen uithalen, tot 3x toe. Die is dus in ieder geval medeplichtig. Het is nu te hopen dat zijn maat of maten ook 18 jaar of ouder zijn zodat we in ieder geval dat geneuzel met jongerenrecht etc niet krijgen. Daarnaast mag je verwachten dat iemand van 18 jaar (of ouder, maar in minimale geval 18) goed weet wat hij/zij doet en hier dus geen sprake kan zijn van ontwetenheid.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
in Den Haag destijds gooiden toch echt volwassen knapen een stoeptegel van een viaduct af, die door de voorruit van een rijdende auto ging, bestuurster dood.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je in de verkeerde richting wijst, het zijn over het algemeen gewoon hele jonge jochies die iets imiteren wat ze in de krant hebben gelezen of op het nieuws hebben gezien, te jong om echt goed de gevolgen van hun daad in te zien.
quote:G. kreeg zes jaar celstraf, V. vijf jaar, H. 36 maanden waarvan zes voorwaardelijk en B. 24 maanden waarvan zes voorwaardelijk.
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef milagro het volgende:
Ik zie net op tv (Opsporing Verzocht) dat alle drie de getroffen auto's groen van kleur waren.
Toeval, of een zieke spelregel van een ziek spel?
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?
Ja, lachen manquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
"Een steen gooien op tegenliggende auto, van uit een rijdende auto". Dat verzin je niet!
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: drugs maakt meer kapot dan je lief is
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het zeker niet lachen. Maar als je überhaupt zo'n aanslag weet te verzinnen, heb ik wel mijn vermoedens dat die dader(s) onder invloed van drugs waren....
Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchter
die gasten van die stoeptegel waren toch ook gewoon nuchter?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchter
Maar nogmaals, mensen kunnen dit soort domme dingen niet 'nuchter' doen? Daar moet je eerst drugs voor ophebben, en dan wordt je opeens een stenengooiende, ontoerekeningsvatbare malloot?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.
Dan ben ik wel benieuwd naar het volgende wat die dader(s) gaan flikken.... Daar word je niet vrolijk van.
Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef gronk het volgende:
Man, met 9 van de 10 drugs is 't niet eens mogelijk om een steen vanuit een rijdende auto naar een andere auto te gooien en *raak* te gooien.
Nee dat hoeft zeker niet. Ik denk dat er wel een grote kans is, dat ze gepakt worden....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
zou niet weten hoe je zulke gasten zou moeten vinden trouwens of ze moeten stoer hun mond voorbij lullen op een feestje ofzo...
Waar kan ik me aanmelden voor 't leger?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef JohnDope het volgende:
Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
true, ms dan gewoon toevalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in het donker is het merk en type auto makkelijker te zien dan de kleur
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:53 schreef StefanP het volgende:
Ik walg van de reacties hier. Stelletje enge rechtse figuren. De enige straf die hier van toepassing kan zijn, is die van hervorming. Zo'n steen gooi je niet tenzij je het slachtoffer bent van de maatschappij. De dader is ongetwijfeld een keer gepest op de lagere school en verdient aandacht, in plaats van straf. Zelfs een taakstraf zou al te extreem zijn.
Een maand lang geen Nickelodeon voor die huftersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef tong80 het volgende:
Jongetjes gooien dennenappel op bus
Gepost door Laura (_Arual_) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16
Drie jongetjes van 7, 8 en 9 jaar oud zijn achtervolgd door een buschauffeur en een aantal buspassagiers. De kinderen hadden een dennenappel op de bus gegooid.
De bus reed woensdagmiddag met twintig passagiers door Zoetermeer, toen er vanaf een brug een voorwerp naar beneden werd gegooid. Dit kwam terecht op de voorruit van het voertuig.
De chauffeur stopte onmiddellijk en zette samen met een paar passagiers de achtervolging in. Al snel hadden ze de jonge daders te pakken. Het voorwerp dat zij naar beneden hadden gegooid, bleek een dennenappel te zijn.
De kinderen zijn in bijzijn van hun ouders vermanend toegesproken op het politiebureau. Vanwege hun leeftijd kunnen de jongens niet verder vervolgd worden. Normaal staan op het gooien van voorwerpen vanaf een brug of talud zware straffen.
Ja, en ze beginnen met een dennenappel en eindigen met complete stoeptegels.......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef milagro het volgende:
ja, het lijkt onschuldig, en het klinkt zo achteraf schattig, een dennenappel, maar die kinderen realiseren zich niet dat een bestuurder toch schrikt, en dat die schrik een ongeluk kan veroorzaken.
kan me die op het oog ms overdreven lijkende reactie (jezus man, het was maar een dennenappeltje, hoor) van zo'n chauffeur wel voorstellen.
Best wel. Allemaal groenblauw van kleur. En allemaal met een behoorlijke neus. Op de foto, paar postings terug, kun je de kleur zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |