abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48872319
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:30 schreef Campinggasstel het volgende:

[..]

Hoeveel krijg ik als ik seks heb met mn magnetron? Mijn magnetron mist ook verstandelijke vermogens enzo.
Een magnetron leeft bmw niet. Laat staan dat het een bewustzijn heeft. Een magnetron ervaart dus geen pijn.
  maandag 30 april 2007 @ 21:40:32 #52
175999 Campinggasstel
Ja dat werkt wel.
pi_48872379
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een magnetron leeft bmw niet. Laat staan dat het een bewustzijn heeft. Een magnetron ervaart dus geen pijn.
Ik vind jouw beredenering nog niet helemaal vanzelfsprekend.
Gas uit blik, wat een oplossing!
Blikje butaan, gebakken haring!
pi_48872528
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:33 schreef SolarX het volgende:

[..]

Waarom is verkrachting een misdrijf?
Omdat we met zijn alleen dat zo hebben bedacht. Verkrachting is in de regel niet zo fijn voor het slachtoffer.
quote:
Door de enorme impact die verkrachting heeft op de geestelijke toestand van het slachtoffer. Het magnetron-voorbeeld is daarom niet eens zo raar bedacht.
Het machnetronverhaal slaat als kut op Dirk. Een magnetron kan geen pijn ervaren, omdat het geen bewustzijn heeft.
quote:
Zolang de geestelijke impact bij een dier niet is bewezen, vind ik het meer getuigen van een bekrompen moraal. EN ik blijf erbij dat op een paard rijden meer impact heeft op zo'n beest dan seksuele handelingen.
Zolang niet duidelijk is dat dieren daar geen schadelijke gevolgen van kunnne overhouden, zeg ik dat we het voorazorgsbeginsel moeten hanteren. Het is ondoenlijk om dat per dier te gaan uittesten.

Heb je trouwens wel eens een dikke bezemsteel met een rotgang in je achterste gehad Zo ja, vond je dat fijn ? Denk je dat een paard dat fijn zou vinden?
pi_48872582
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef Campinggasstel het volgende:

[..]

Ik vind jouw beredenering nog niet helemaal vanzelfsprekend.
Want?
  maandag 30 april 2007 @ 21:49:13 #55
175999 Campinggasstel
Ja dat werkt wel.
pi_48872692
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:

Heb je trouwens wel eens een dikke bezemsteel met een rotgang in je achterste gehad Zo ja, vond je dat fijn ? Denk je dat een paard dat fijn zou vinden?
Wat zou jouw reactie zijn als dat gebeurde? En als je behoorlijke beenspieren zou hebben en stalen hoeven?
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Want?
Als ik niet te lam ben kom ik er wel een keer op terug.
pi_48873043
quote:
In mijn belevingswereld heeft een bezemsteel niet heel veel met seks te maken, meer met mishandeling. Maar dat kan aan mij liggen. Laten we voor nu even uitgaan van een menselijk geslachtsdeel. Of een paard dat fijn vindt? Ik weet het niet. Als we er vanuit gaan dat het paard slechts met een touw aan een boom o.i.d. is vastgebonden (d.w.z., zodat het redelijkerwijs op de plaats blijft maar nog genoeg ruimte heeft om zich te verzetten), zijn we er vrij vlot achter (moeten we wel een representatieve groep paarden hebben voordat het wetenschappelijk enige waarde heeft). En waar blijft het voorzorgbeginsel bij slachterijen, paardrijverenigingen, mishandelde cavia's van kinderen van 5, goudvissen in te kleine kommen, noem maar op? Ik vind dat seks vergeleken met een heleboel andere handelingen een te grote lading krijgt. Ik heb er geen bewijs voor, maar als ik zo naar Discovery Channel kijk heb ik niet de indruk dat de emotionele belevenis van een dier wat dat betreft ook maar enigszins lijkt op die van de mens (enkele soorten daargelaten). Vooralsnog zie ik alleen maar mensen die denken "ieeuw seks met dieren is vies", DUS moet het maar verboden worden. Als de wet zich in alle aspecten zo door emoties liet leiden, dan leefden we in een heel andere maatschappij, maar het is wel een (zorgwekkende) trend die ik zie.
pi_48873247
Als we trouwens de belevingswereld van een dier zo zwaar laten wegen, is het dan niet meer dan redelijk om ze wat meer te betrekken bij het democratische proces? Heeft iemand ooit een paard gevraagd wat hij/zij ervan vindt?
  maandag 30 april 2007 @ 23:44:22 #58
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_48876415
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarschijnlijk is de verhouding tussen een menselijke penis en het achterwerk van een paard niet dezelde als die van een bezemsteel en een menselijk achterwerk.
pi_48883207
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:44 schreef Leshy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is de verhouding tussen een menselijke penis en het achterwerk van een paard niet dezelde als die van een bezemsteel en een menselijk achterwerk.
Het voelt allebei niet zo fijn dunkt me....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:02:45 #60
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_48884676
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het voelt allebei niet zo fijn dunkt me....
Gezien het feit dat een paard een stuk groter geschapen is dan een mens, is een merrie wel iets meer gewend dan een of andere malloot. Je analogie is waarschijnlijk wat accurater als iemand een lucifer in je achterwerk steekt in plaats van een bezemsteel.
pi_48887417
Ja
pi_48887457
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:02 schreef Leshy het volgende:
Je analogie is waarschijnlijk wat accurater als iemand een lucifer in je achterwerk steekt in plaats van een bezemsteel.
Wat mij overigens niet zo fijn lijkt, een lucifer die tegen mijn wil in hardhandig in de anus wordt geplaatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monidique op 01-05-2007 14:02:09 ]
pi_48888370
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteravond zag ik op de televisie een reportage over mensen die seks hebben met dieren. Dit seksuele gedrag wordt bestialiteit genoemd. De programmamaker sprak met enkele personen met deze seksuele voorkeur en met eentje ging hij zelfs 's nachts op pad naar een weiland alwaar de geinterviewde zich wilde vergrijpen aan een merrie. Tussendoor kwamen aan het woord mevrouw Marianne Thieme (PvdD) en de heer Harm-Evert Waalkens (PvdA) die beiden hun mening gaven over dit seksuele gedrag.

Beiden zijn van mening dat het verboden zou moeten worden om seks te hebben met dieren.

Wat vindt u?
Vind de partij voor de Dieren niet dat die beesten ook recht op een lekkere neukbeurt hebben
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:52:50 #64
175999 Campinggasstel
Ja dat werkt wel.
pi_48890051
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat mij overigens niet zo fijn lijkt, een lucifer die tegen mijn wil in hardhandig in de anus wordt geplaatst.
Wat doe je als het tegen jouw wil hardhandig wordt gedaan? Je gaat schoppen en slaan. Weten ze je dan nog steeds vast te houden, dan is het verkrachting/mishandeling. Daarvoor zijn al wetten genoeg, nog een extra verbod is dus niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')