iew. wat heb jij voor ranzige fantasiequote:Op maandag 30 april 2007 14:33 schreef Spyronius het volgende:
Jammer, had het verhaal leuker gevonden als je haar ook nog echt vol gestopt had en haar vader achter je aan gekregen had
En die met z'n vriend naar de hoeren gingquote:Op maandag 30 april 2007 14:46 schreef JopJuh het volgende:
Jij was toch die gast van die slechte seks, ze mag blij zijn met der pappa![]()
idd. Had er gewoon gepakt en daarna gedumpt in de sloot.quote:Op maandag 30 april 2007 14:32 schreef Gelderland het volgende:
pwndmaar had je bijna lekker een geile 15jarige kunnen batsen
Alleen moet ze dan wel worden gehechtquote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef gronk het volgende:
Gewoon de telefoon overnemen en tegen pa zeggen 'je kunt d'r over vijf minuten ophalen'.
Was vroeger zo, is veranderd toen de hele Dutroux affaire speelde in Belgie..quote:Op maandag 30 april 2007 14:35 schreef rasor1 het volgende:
vanaf 12 is toch legaal in nederland? :als zei en haar ouders het goed vinden?
Maareh.. ruk je nog of neuk je al?quote:Op maandag 30 april 2007 14:19 schreef Forza- het volgende:
verhaal
quote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef Forza- het volgende:
OMG.....
Kijk ik een uurtje terug op mijn telefoon. 8 gemiste oproepen en 2 smsjes van jawel....... die meid.
Blijkt dat ik haar mijn nummer heb gegeven en dat haar vader me nu wil spreken![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze zo zat was dat ze niet meer weet waar mijn deur is, anders heb ik een vet probleemDaar gaat mijn leidinggevende baan en goed salaris
![]()
![]()
KUTZOOI
Alcohol![]()
Je lul hing er toch nog niet in?quote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef Forza- het volgende:
OMG.....
Kijk ik een uurtje terug op mijn telefoon. 8 gemiste oproepen en 2 smsjes van jawel....... die meid.
Blijkt dat ik haar mijn nummer heb gegeven en dat haar vader me nu wil spreken![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze zo zat was dat ze niet meer weet waar mijn deur is, anders heb ik een vet probleemDaar gaat mijn leidinggevende baan en goed salaris
![]()
![]()
KUTZOOI
Alcohol![]()
je verhaal wordt steeds geloofwaardiger..quote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef Forza- het volgende:
![]()
![]()
KUTZOOI
quote:Op maandag 30 april 2007 18:21 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
je verhaal wordt steeds geloofwaardiger..
Maikuuul spreekt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Dat meisje liet zich wel erg makkelijk meenemen dan.
Dat betekend dat haar kut al meer dan 3x is doorboord door iemand !!!
Maar je woont niet in Utrecht en je nichtje is niet van die leeftijd ?quote:Op maandag 30 april 2007 18:49 schreef Guusie het volgende:
't had verdomme zo mijn nichtje kunnen zijn..
die was in de kroeg -> kwijt -> pa voor de kroeg -> binnen X minuten was ze er weer
uh allebei wel dus..quote:Op maandag 30 april 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar je woont niet in Utrecht en je nichtje is niet van die leeftijd ?
Zo ja: Zoek TS op. Trim hem in elkaar en zet de beelden op YouTube
even de OP quoten als bewijs voor het OM.quote:Op maandag 30 april 2007 14:19 schreef Forza- het volgende:
Nou nou nou nou nou.......
Net wakker met een vette kater van het Konninginnenacht uithouden in het altijd gezellige Utrecht. Uurtje of 10 gisteravond met een stel vrienden begonnen met het drinken van oranjebitter en meer van dat soort zooi, om vervolgens al biertankend rond een uurtje of 12 het cafe in te duiken.
Uiteraard waren we allemaal geheel in stijl in het Oranje verkleed. (met zulks een leuk Oranje tulpje op mijn hoofd) en we trokken al vrij snel de aandacht van de nodige Chicks en Chiquita's in de plaatselijke kroeg. Maar goed. Beetje sjansen en dansen je kent het wel met zo'n wijfie. Dus na een pils of 30 ik in een jolige bui vragen of ze nog zin had in een Oranjetompoes bij me thuis (had Oranjecondooms met sinaasappelsmaak gekocht en Oranjetompoes was daar mijn verbastering van, wat zij op dat moment niet snapte).
Al gezellig pratend liepen we naar mijn huis toe. En volgens mij had ze na 5 minuten zelf al door dat ik geen tompoezen in huis had. Dus terwijl ik haar al helemaal uitgekleed had en ik nog alleen mijn oranje boxershort op mijn enkels had en bezig was de oranjecondoom over mijn leuter te trekken gaat ineens haar telefoon af. Haar vader, waar ze bleef. Die stond al een kwartier in de auto te wachten schijnbaar bij de uitgaansgelegendheid waar ze bleef......
Dus ik zo vragen hoe oud ze was: 15 !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik er 28 ben :'( :'( :'(
Ik wist niet hoe snel ik alles aan moest trekken en haar buiten te deur heb gezet. Voor hetzelfde geld had ik haar gevuld en had ik dit nu vanuit de bajes kunnen typen....
Klacht: Oranjemeisjes die er ouder uitzien als dat ze werkelijk zijn door het toedoen van schmink en oranje lingerie
je komt er mooi vanaf:P want ze is volgens haar zelf terug naar huis gefietst.. dusja.. kan ik niet zoveel doenquote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef Guusie het volgende:
[..]
uh allebei wel dus..
waar woon je ts?![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 15:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd. Had er gewoon gepakt en daarna gedumpt in de sloot.
OMG iddquote:Op maandag 30 april 2007 14:32 schreef Gelderland het volgende:
pwndmaar had je bijna lekker een geile 15jarige kunnen batsen
15 is niet per definitie illegaal in Nederlandquote:Op maandag 30 april 2007 14:19 schreef Forza- het volgende:
Nou nou nou nou nou.......
Net wakker met een vette kater van het Konninginnenacht uithouden in het altijd gezellige Utrecht. Uurtje of 10 gisteravond met een stel vrienden begonnen met het drinken van oranjebitter en meer van dat soort zooi, om vervolgens al biertankend rond een uurtje of 12 het cafe in te duiken.
Uiteraard waren we allemaal geheel in stijl in het Oranje verkleed. (met zulks een leuk Oranje tulpje op mijn hoofd) en we trokken al vrij snel de aandacht van de nodige Chicks en Chiquita's in de plaatselijke kroeg. Maar goed. Beetje sjansen en dansen je kent het wel met zo'n wijfie. Dus na een pils of 30 ik in een jolige bui vragen of ze nog zin had in een Oranjetompoes bij me thuis (had Oranjecondooms met sinaasappelsmaak gekocht en Oranjetompoes was daar mijn verbastering van, wat zij op dat moment niet snapte).
Al gezellig pratend liepen we naar mijn huis toe. En volgens mij had ze na 5 minuten zelf al door dat ik geen tompoezen in huis had. Dus terwijl ik haar al helemaal uitgekleed had en ik nog alleen mijn oranje boxershort op mijn enkels had en bezig was de oranjecondoom over mijn leuter te trekken gaat ineens haar telefoon af. Haar vader, waar ze bleef. Die stond al een kwartier in de auto te wachten schijnbaar bij de uitgaansgelegendheid waar ze bleef......
Dus ik zo vragen hoe oud ze was: 15 !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik er 28 ben :'( :'( :'(
Ik wist niet hoe snel ik alles aan moest trekken en haar buiten te deur heb gezet. Voor hetzelfde geld had ik haar gevuld en had ik dit nu vanuit de bajes kunnen typen....
Klacht: Oranjemeisjes die er ouder uitzien als dat ze werkelijk zijn door het toedoen van schmink en oranje lingerie
Nee dat had het verhaal smeuiger gemaakt, nu is het zo'n anti climaxquote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iew. wat heb jij voor ranzige fantasie.
*kick*quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef Freezer het volgende:
TS leef je nog of is er met je "gepraat"
De Beursquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
Je moet ook niet naar die kroeg op het Neude gaan(ff naam kwijt). gem leeftijd is daar 16 en er wordt meer over hockey gepraat dan over bier..
![]()
En die heb je eens door dat vliesje geprikt of wat ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef Qunak het volgende:
Had ik tijdens Carnaval. Leuke meid, ook 15.
Leeftijdsverschil boeit mij iks. Maar ja, de maatschappij he.
Nee, ik ben een slaaf van de maatschappij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die heb je eens door dat vliesje geprikt of wat ?
vanaf wanneer wel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:30 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
15 is niet per definitie illegaal in Nederland![]()
Wel als je zelf 28 bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:30 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
15 is niet per definitie illegaal in Nederland![]()
Breezersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Forza- het volgende:
Sorry dat ik jullie niet up-to-date kon houden. Ben de hele week op pad geweest voor mijn werk vandaar.
Afgelopen maandagavond, na 2 uur zwetend in mijn nest gelegen te hebben toch maar besloten om haar te bellen. Bel haar op, was ze gelukkig niet thuis. En het speet haar zo van haar vader, en ik moest maar niet letten op wat hij zei, en ze hield van me (WTF).......
Heb haar toen uitgelegd dat dat toch niet ging werken zo'n groot leeftijdverschil enzo en daarmee was de kous af.... dacht ik.
Tot dinsdagmorgen uurtje of 10 (ik zat inmiddels in Duitsland) een sms in de trend van: Hoi Skatjuh ! Keilief hoe je gisteravond deed. Ik weet ook dat je me leuk vind, maar dat je dacht dat mijn vader achter me stond. Kei lief. Kusjes XxxX
Dus ik weer terugsmsen dat ik het meende. Geloofde ze niet.......
Heeft ze me van dinsdagmorgen tot gisteravond ik gok 70 smsjes gestuurd, waarop ik nog 1x geantwoord heb.
Was het zo zat dat ik vanavond maar met haar heb afgesproken om het uit te praten en het haar face to face te vertellen. Nee niet bij me thuis, maar op een centrale plaats in de stad. Ben benieuwd of ze me eindelijk begrijpen zal.... begin het nu kotsmoe te worden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef SHE het volgende:
, met je leidinggevende baan op de hamburger academie![]()
Ze was niet thuis, waardoor haar vader niet bij haar was en ze vrijuit kon praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef SHE het volgende:
Je belde haar op, en ze was niet thuis, en toch kon ze je vertellen dat het haar speet van haar vader
Je verhaal stinkt
Jij stinkt ook
En je typt als een minderjarige josti, met je leidinggevende baan op de hamburger academie![]()
Ah, doe je voorzichtig met haar tienerhart?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Forza- het volgende:
Sorry dat ik jullie niet up-to-date kon houden. Ben de hele week op pad geweest voor mijn werk vandaar.
Afgelopen maandagavond, na 2 uur zwetend in mijn nest gelegen te hebben toch maar besloten om haar te bellen. Bel haar op, was ze gelukkig niet thuis. En het speet haar zo van haar vader, en ik moest maar niet letten op wat hij zei, en ze hield van me (WTF).......
Heb haar toen uitgelegd dat dat toch niet ging werken zo'n groot leeftijdverschil enzo en daarmee was de kous af.... dacht ik.
Tot dinsdagmorgen uurtje of 10 (ik zat inmiddels in Duitsland) een sms in de trend van: Hoi Skatjuh ! Keilief hoe je gisteravond deed. Ik weet ook dat je me leuk vind, maar dat je dacht dat mijn vader achter me stond. Kei lief. Kusjes XxxX
Heeft ze me van dinsdagmorgen tot gisteravond ik gok 70 smsjes gestuurd, waarop ik nog 1x geantwoord heb.
Was het zo zat dat ik vanavond maar met haar heb afgesproken om het uit te praten en het haar face to face te vertellen. Nee niet bij me thuis, maar op een centrale plaats in de stad. Ben benieuwd of ze me eindelijk begrijpen zal.... begin het nu kotsmoe te worden.
ok tjap nu is het wel leuk geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Forza- het volgende:
maak eens 'n foto van haar, zou dit topic aanzienlijk opleukenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Forza- het volgende:
Het is toch wel iets anders gelopen dan ik had gehoopt gisteravond.
Kom ik daar aan: Heeft ze een strak topje aan met zo'n baggy-broek en dat vind ik zo extreem geil he.
Dus na een Big Mac gegeten te hebben zijn we wat door de stad wezen lopen om het uit te praten. Op een gegeven moment kust ze me op mijn wang... wat doe ik in een reflex, pak ik haar vol op haar bek, eikel dat ik ben.
Uiteindelijk beetje gevingerd en gevoeld, maar verder niks.
Gelukkig heb ik nu al 8 uur geen smsje of telefoontje van haar gehad. Misschien dat dit heeft geholpen ?
Je oma komt op je verjaardag en wilt je feliciteren en geeft je een kus op je wang en wat doe je dan uit reflex.........quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Forza- het volgende:
Kom ik daar aan: Heeft ze een strak topje aan met zo'n baggy-broek en dat vind ik zo extreem geil he.
Dus na een Big Mac gegeten te hebben zijn we wat door de stad wezen lopen om het uit te praten. Op een gegeven moment kust ze me op mijn wang... wat doe ik in een reflex, pak ik haar vol op haar bek, eikel dat ik ben.
Gelukkig heb ik nu al 8 uur geen smsje of telefoontje van haar gehad. Misschien dat dit heeft geholpen ?
Ik denk het niet. Ik denk dat je een stalker hebt gecreeerd en dat haar vader je binnenkort komt meppenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Forza- het volgende:
I like the way you think.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef EsDe het volgende:
[..]
maak eens 'n foto van haar, zou dit topic aanzienlijk opleuken![]()
zullen de peuken zijn geweestquote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef daisy_ducky het volgende:
zag ze er door al dat bier zo oud uit joh?![]()
![]()
Goh wat romantisch! Een Big Macquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Forza- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef SHE het volgende:
En je typt als een minderjarige josti, met je leidinggevende baan op de hamburger academie![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:17 schreef Geerd het volgende:
onz
Ooit gedacht aan modderschip?quote:
En het wás nog geloofwaardigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:16 schreef Forza- het volgende:
ja, wie gaat er nou vingeren en voelen midden in de stad.quote:
die is de pedo aan het uithangen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef DaFan het volgende:
Dit topic vraagt om een update van Forza.
dat tie vroeg zijn bed in is.quote:
straks zit ie vastquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan wachten we toch even netjes.
Alsof je het lang vol houdt met zo'n strak ding om je stok.
zn vriendin moet de volgende dag weer om half 9 op dr school verschijnen, anders moet ze strafcorvee doenquote:
Totdat je in zijn history leest welke andere topics hij heeft geopendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef GemMagic het volgende:
En toen werd TS wakker met de 15 jarige slet nog in de armen geklemd,
niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van TS best wel eens waar kan zijn![]()
intro van de snorkelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef GemMagic het volgende:
niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van TS best wel eens waar kan zijn![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef GemMagic het volgende:
Ja nou ik dus !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja zeg ! Wie sext er nou met meisjes onder de 18 ! schande !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |