abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 april 2007 @ 12:20:08 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48861380
TT: 08:36 - Koninginnedag is aangebroken

De Miljonairs liggen nog rustig te slapen op Koninginnedag. Vandaag staat weer een zonnige dag te wachten voor hun. Sylvia is gisteren vertrokken en dat betekent dat er een Miljonair minder is. Er zal een nieuwe Miljonair het huis intreden, maar wanneer en wie dit is, is voor de Miljonairs nog onbekend. Wat staat de Miljonairs vandaag te wachten?

bron 10

Mocht de nieuwe miljonair vandaag komen dan waarschijnlijk pas vanavond.
Nu zitten Amanda, Natasja en Eric in de kapsalon met Tilly. Brian en Jaap zitten in het kantoor.
Nic en Huub zijn al even uit beeld.

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 41] Upbeat SlowChat Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer? [b]

[ Bericht 3% gewijzigd door Marrije op 30-04-2007 14:54:43 ]
  maandag 30 april 2007 @ 12:24:30 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48861466
Aman:" OMG, heb je de WC gezien aan die kant?"
Natas:" Jaap z'n kant zeker!"
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 30 april 2007 @ 12:24:57 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48861475
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:21 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Als je je echt zorgen maakt om je kind (hoe oud dat kind dan ook is) dan ga je toch niet hulpeloos zitten toekijken aan de zijlijn?? Dan haal je hem dat huis uit.
Ergo: het is niet ernstig genoeg voor ze.
Ik denk dat ze dat ook wel hebben geprobeerd en gisteren tijdens het telefoongesprek hebben ze Brian ook wel duidelijk gemaakt dat ze liever hebben dat ie naar huis komt. Maar ja, ze kunnen moeilijk naar binnen wandelen en hem aan zijn haren meeslepen.
pi_48861481
Maar om mijn laatste zin te herhalen: Brian mag dus wel kwaad worden en dan vanalles doen, maar als Huub dat doet mag dat niet??
pi_48861487
Brian heeft volgens eigen zeggen ook stoute dingen gedaan. Proest, hoe oud is die jongen.
Goedemorgen :W
  maandag 30 april 2007 @ 12:26:15 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48861507
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:25 schreef solara4 het volgende:
Maar om mijn laatste zin te herhalen: Brian mag dus wel kwaad worden en dan vanalles doen, maar als Huub dat doet mag dat niet??
In de ogen van zijn familie heeft Brian niet zoveel gedaan
  maandag 30 april 2007 @ 12:26:38 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48861516
Netty is haar neefje aan het aankleden voor een bezoek aan de Gouden Kooi

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_48861527
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:23 schreef solara4 het volgende:
dus Brian maag wel kwaad worden en vanalles doen, maar als Huub het doet mag het niet.... volg het niet meer hoor
Het is een beetje hetzelfde als voor al die blinde Huub-fans hier, alleen als je het goed bekijkt net even wat minder eng:
Die blinde Huub-fans willen niets fouts zien in wat een onbekende doet, voor hen is het iig nog hun eigen kind/broer, en een hoop mensen hebben nou eenmaal meer begrip voor de misdragingen van een dierbare dan voor diezelfde misdragingen van een vreemde.

Daarbij schat ik Netty in als het type moeder "zo iets doet mijn kind niet"

Lekker snel Marrije
Syl moet winnen!
pi_48861531
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:25 schreef solara4 het volgende:
Maar om mijn laatste zin te herhalen: Brian mag dus wel kwaad worden en dan vanalles doen, maar als Huub dat doet mag dat niet??
jij snapt mamma nettie helemaal!
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  maandag 30 april 2007 @ 12:27:38 #10
127004 maril
Smeetsfan
pi_48861533
Die reactie zijn ook allemaal hetzelfde hier Huub is zo,n lieve jongen en Brain is zo slecht, begint lachwekkend te worden. ze zijn allebei verkeerd bezig. en als het waar is wat Amanda zegt, heeft hij Huub zich ook ten opzichten van haar misdragen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 30 april 2007 @ 12:28:24 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48861550
Ik heb zat Huubfans horen zeggen dat als ze echt de regels aan zouden houden, dat dan zowel Brian als Huub het huis uitgestuurd hadden moeten worden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 30 april 2007 @ 12:28:33 #12
130524 Sonique
occasional streamer
pi_48861555
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef mazaru het volgende:
Netty is haar neefje aan het aankleden voor een bezoek aan de Gouden Kooi

[afbeelding]
Te zeik voor woorden (je kind als munitie gebruiken), maar dat terzijde...
  maandag 30 april 2007 @ 12:29:37 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48861580
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef Sonique het volgende:

[..]

Te zeik voor woorden (je kind als munitie gebruiken), maar dat terzijde...
Hij heeft toch een luier om?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_48861584
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef maril het volgende:
Die reactie zijn ook allemaal hetzelfde hier Huub is zo,n lieve jongen en Brain is zo slecht, begint lachwekkend te worden. ze zijn allebei verkeerd bezig. en als het waar is wat Amanda zegt, heeft hij Huub zich ook ten opzichten van haar misdragen.
Amanda vormde die mening pas nadat Brian heel erg op haar ingepraat had... op het moment zelf had ze niet zo'n moeite met het gedrag van Huub en ging ze daar uitermate gewillig in mee.
Syl moet winnen!
pi_48861587
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]ik praat wat Huub doet ook niet goed, maar het meestal wel een naar aanleiding van iets wat Brain doet.
Brian gaat uit zijn dak als er iets gebeurt ik heb dat bij Huub nog niet 1x gezien, wel als er een aanleiding voor was. Ik weet anders ook niet hoe ik het moet uitleggen

Het is een beetje hetzelfde als voor al die blinde Huub-fans hier, alleen als je het goed bekijkt net even wat minder eng:
Die blinde Huub-fans willen niets fouts zien in wat een onbekende doet, voor hen is het iig nog hun eigen kind/broer, en een hoop mensen hebben nou eenmaal meer begrip voor de misdragingen van een dierbare dan voor diezelfde misdragingen van een vreemde.

Daarbij schat ik Netty in als het type moeder "zo iets doet mijn kind niet"

Lekker snel Marrije
  maandag 30 april 2007 @ 12:30:43 #16
127004 maril
Smeetsfan
pi_48861604
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:29 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Amanda vormde die mening pas nadat Brian heel erg op haar ingepraat had... op het moment zelf had ze niet zo'n moeite met het gedrag van Huub en ging ze daar uitermate gewillig in mee.
NIet waar ze zei dit s,ochtends al en toen was Brain erniet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_48861611
praat wat Huub doet ook niet goed, maar het meestal wel een naar aanleiding van iets wat Brain doet.
Brian gaat uit zijn dak als er iets gebeurt ik heb dat bij Huub nog niet 1x gezien, wel als er een aanleiding voor was. Ik weet anders ook niet hoe ik het moet uitleggen
  maandag 30 april 2007 @ 12:31:40 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_48861620
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef maril het volgende:
Die reactie zijn ook allemaal hetzelfde hier Huub is zo,n lieve jongen en Brain is zo slecht, begint lachwekkend te worden. ze zijn allebei verkeerd bezig. en als het waar is wat Amanda zegt, heeft hij Huub zich ook ten opzichten van haar misdragen.
Grappig dat jij in dit geval uitgaat van Amanda d'r woorden, die ook vaak genoeg heeft aangegeven dat ze niet meer precies weet hoe het allemaal ging. Daarbij heeft iedereen kunnen zien wat Brian bij har deed. Dat ze dat zelf verdringt, is in mijn ogen omdat ze Brian gewoon het liefst terug wilt. De arme ziel.

Btw, Huub gaat inderdaad ook niet vrijuit
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_48861622
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef mazaru het volgende:
Netty is haar neefje aan het aankleden voor een bezoek aan de Gouden Kooi

[afbeelding]


Zelfs de kleur (blauw) is uit!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48861630
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Het is een beetje hetzelfde als voor al die blinde Huub-fans hier, alleen als je het goed bekijkt net even wat minder eng:
Die blinde Huub-fans willen niets fouts zien in wat een onbekende doet, voor hen is het iig nog hun eigen kind/broer, en een hoop mensen hebben nou eenmaal meer begrip voor de misdragingen van een dierbare dan voor diezelfde misdragingen van een vreemde.

Daarbij schat ik Netty in als het type moeder "zo iets doet mijn kind niet"

Lekker snel Marrije
Heel veel Huub fans hebben hier echter gezegd dat het terecht zou zijn dat zowel Brian als Huub naar huis zouden worden gestuurd.

Het gaat hier vooral om dat de Brian fans, waaronder zijn fam., niet willen zien dat Brian ook fout bezig was.
Goedemorgen :W
pi_48861646
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:32 schreef blomst het volgende:

[..]

Heel veel Huub fans hebben hier echter gezegd dat het terecht zou zijn dat zowel Brian als Huub naar huis zouden worden gestuurd.

Het gaat hier vooral om dat de Brian fans, waaronder zijn fam., niet willen zien dat Brian ook fout bezig was.
HEAR HEAR
  maandag 30 april 2007 @ 12:33:33 #22
130524 Sonique
occasional streamer
pi_48861657
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef maril het volgende:
Die reactie zijn ook allemaal hetzelfde hier Huub is zo,n lieve jongen en Brain is zo slecht, begint lachwekkend te worden. ze zijn allebei verkeerd bezig. en als het waar is wat Amanda zegt, heeft hij Huub zich ook ten opzichten van haar misdragen.
Je snapt het niet...

Huub pakt het slim aan, brian niet...

Maar je hebt wel gelijk, ze zijn wat dat betreft allebij slecht...

Maar dan moet je dat zeggen over alle bewoners en niet alleen over bRian en Huub... Ze zitten er allemaal voor één ding in...

En dat is wat Huubook altijd zegt en geen geheim van maakt. Het enige verschil is, is dat de rest te hypokriet is om het toe te geven, maar in weze zijn ze allemaal even slecht als Huub...

Huub doet het alleen 'in the open' wat hem dan weer een graadje 'minder slecht' maakt... Want je weet wat je aan hem hebt. Je ziet het aankomen. De rest is alleen zo dom om dat niet te zien...

Syl zag dit, en is weg gegaan...
  maandag 30 april 2007 @ 12:34:01 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48861671
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef maril het volgende:

[..]

NIet waar ze zei dit s,ochtends al en toen was Brain erniet.
Toen realiseerde ze zich ook "al" dat het uit de hand was gelopen en dat ze haar liefje kwijt zou zijn. Ze had met iedereen seks kunnen hebben behalve met Huub en ze wist dat ze daar gewoon fout zat, hoe dat recht te kletsen: ik wilde niet en hij deed het toch
pi_48861673
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef maril het volgende:

[..]

NIet waar ze zei dit s,ochtends al en toen was Brain erniet.
Maar amanda herinnert zich, gezien haar duidelijke dronkenschap, de situatie niet meer zo helder. 't Is bepaald niet zo dat ze meteen 'nee' begon te roepen; op het moment dat ze 'nee' zei stopte Huub ook
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_48861681
Ik ben Huub-fan maar als ik objectief naar dat filmpje kijk dan hadden ze er beiden uit gemoeten.
Alhoewel de tikjes van Huub minder hard waren dan de kopstoot die hij een week eerder uitdeelde..het was teveel allemaal.
Brian heeft een meisje geduwd/geslagen en bespuugd en haar tand was door haar lip en ze stond 10 seconden gebukt door de pijn..dus hij had er ook uitgemogen.

De reden dat mensen hier Huub leuk vinden is omdat Huub wel zijn fouten ziet en er niet onder uit probeert te komen. Brian, die driegde met het plegen van zelfmoord en alleen al daarom eigenlijk het huis uit moet, ziet nooit izjn eigen fouten..net als die hoer van een moeder van hem die haar zoontje de hemel in prijst.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')