quote:
Dat zal Utrecht dan wel gaan doen, als jij dat zo graag wiltquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef TheGHunter het volgende:
Gelijkspelletje in Utrecht en afmaken in Kerkrade
Alsof Utrecht het makkelijk zal krijgen tegen Rodaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat zal Utrecht dan wel gaan doen, als jij dat zo graag wilt
En nu een samenvatting in mijn ogen, Utrecht had de eerste 20 minuten al op 1-0 moeten komen, lukte niet, toen nam Roda het over wat balbezit betreft, maar uitgespeelde kansen kreeg 't amper tot niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef DarkShine het volgende:
Dit Utrecht moet zaterdag toch met gemakt te pakken zijn.
De eerste wedstrijd is kort samengevat... Een sfeerloze Galgenwaard waar Utrecht wel wou maar niet kon, waar Roda het beste van het spel had maar de trekker niet overhaalde...
Jou neem ik niet eens meer serieus als je alleen over andere teams loopt te zeiken. Kijk zelf ook eens naar je eigen team, jullie kregen bijvoorbeeld in de tweede helft een vrije trap rand zestien, terwijl op TV overrrrrrduidelijk te zien was dat het een schwalbe was waar 'der Lotthar' jaloers op zou zijn....quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef DarkShine het volgende:
Nelisse trouwensDe ene na de andere schwalbe. En na 2 minuten had Utrecht al verder gemoeten met 10 man, als ze bij jullie achterin de bal niet wegslaan breken wij door...
TV heb ik niet meer gezien, overkant veld zie je amper door dat tyfusnet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jou neem ik niet eens meer serieus als je alleen over andere teams loopt te zeiken. Kijk zelf ook eens naar je eigen team, jullie kregen bijvoorbeeld in de tweede helft een vrije trap rand zestien, terwijl op TV overrrrrrduidelijk te zien was dat het een schwalbe was waar 'der Lotthar' jaloers op zou zijn....
Was onterecht, maar zo zaten ze er aan Utrecht-kant ook een paar keer naast (bv met een paar corners). En die lui die wel TV hebben gezien, hadden je ook kunnen vertellen dat je qua schwalbes beter dit kan doen -->quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
TV heb ik niet meer gezien, overkant veld zie je amper door dat tyfusnet.
Als die grens correct vlagt loopt Oper ook 1 op 1 door, onterecht buitenspel (aldus de lui die wel tv gezien hebben)...
Schwalbes vallen normaal, gelukkig, wel mee bij ons...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was onterecht, maar zo zaten ze er aan Utrecht-kant ook een paar keer naast (bv met een paar corners). En die lui die wel TV hebben gezien, hadden je ook kunnen vertellen dat je qua schwalbes beter dit kan doen -->![]()
mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Wegereef floot gewoon slecht in het algemeen.
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Wegereef floot gewoon slecht in het algemeen.
Nee, Utrecht staat bekend om de schwalbesquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Schwalbes vallen normaal, gelukkig, wel mee bij ons...
Hoor je mij niet zeggen, maar wat ik van Nelisse zag keer op keerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, Utrecht staat bekend om de schwalbes![]()
Ik zal maar eens gaan op mijn fietsje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:49 schreef borisz het volgende:
half 8 de aftrap van Roda - Utrecht
kijk eens drie posts boven jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef dramslag het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat ie weggaat na de playoffsRoda had allang op 2-0 moeten staan
Bullshit .... ze zingen regelmatig ... als je dat serieus beweert, dan kijk je zeker niet vanaf het begin...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Oehhh.... de Utrecht supporters krijgen hun monden de 1e keer open
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
kom op roda
Schakel dat kut Utrecht uit
We shall see!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach komt wel goed .... roda maakt het wel af
Goed verdedigd bedoel jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Grote kans weer Oper
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat Roda maar weer eens Europees gaan, die schoppen het meestal verder dan Utrecht.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Dan kan ik mijn Clubcard tenminste nog 's gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een kutdag he:) Schalke
Over loser-reacties gesproken.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
-Edit-
Zeker door de stoere boys van de WSUquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Eilanden het volgende:
Wat een losers bij Roda .... een geblesseerde speler op een brancard bekogelen![]()
Ik denk een minuut of 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef Blupp het volgende:
hoe lang nog????????
Kah dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Scrimmage waarbij Vorm werd aangevallen, was niet duidelijk te zien
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef Blupp het volgende:
spelen we de volgende wedstrijd eerst uit??
ik bedoel de volgende rondequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:13 schreef NickRooz het volgende:
[..]
![]()
De eerste wedstrijd werd thuis gespeeld dit is de tweede wedstrijd die men uit speelt.
Voel je je Ajaciedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Blupp het volgende:
als ze dit nog weggeven.......
Roda is de enige die Europees iets had kunnen makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou we hebben nog altijd Groningen he die Europa in gaan.
quote:Op maandag 30 april 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie worden net zo'n makkie als Heracles.
ja en? Had Roda maar moeten scoren als ze zoveel beter warenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Utrecht heeft gestonken de 2ehelft
ben jij actief op het utregforum?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Utrecht heeft gestonken de 2ehelft
Ik welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ben jij actief op het utregforum?
Een PSV'er actief op een utrecht forum? Dat moet je me even uitleggen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ben jij actief op het utregforum?
dat had die keeper van Roda in Utrecht al na 5 minuten moeten hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef Schimpie het volgende:
Jezus wat was Utrecht slecht, en dan nog verliezen, die Vorm had trouwens al 2 keer geel moeten hebben met dat irritante tijd rekken van die eikel.
Dat zal hij vast niet vinden!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Blupp het volgende:
[..]
dat had die keeper van Roda in Utrecht al na 5 minuten moeten hebben
Op het scoren na had ik gelijk. Jullie kwamen er net aan te pas op een frommelgoal na...quote:
Je wilt toch niet beweren dat Utrecht het verdiend heeft?quote:
Nee, maar dat maakt toch niet uit? Utrecht is verderquote:Op zondag 13 mei 2007 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat Utrecht het verdiend heeft?![]()
Maar die frommelgoal brengt ons wel verder!quote:Op zondag 13 mei 2007 06:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op het scoren na had ik gelijk. Jullie kwamen er net aan te pas op een frommelgoal na...
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt toch niet uit? Utrecht is verder![]()
Knap dat je nu al kan zeggen hoe een team volgend seizoen presteertquote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.
Roda heeft ook echt bewezen dat ze in Europa thuis horenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die teren nog steeds op een wedstrijd uit 2002quote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Roda heeft ook echt bewezen dat ze in Europa thuis horen
Dat zeg ik toch niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Knap dat je nu al kan zeggen hoe een team volgend seizoen presteert
Anyway, want kan het FCU nu schelen of ze wel of niet in Europa horen Moeten ze dan matches expres gaan verliezen ofzo?
er zit daar ook een meisje die talllie heetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een PSV'er actief op een utrecht forum? Dat moet je me even uitleggen hoor.
Krijg je als je je handjes niet van onze spelers en vervolgens van hem kunt afhouden als hij ertussen wilt komen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ging die Atteveld los trouwens zeg, die was ineens vergeten dat ie hoofdtrainer is ipv voetballer ?
Dat ik met de TT een verwijzing maak naar de laatste Europese match zien ze in een domme stad meteen als erop teren schijbaar.quote:
Hoofdtrainers hebben geen emoties?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ging die Atteveld los trouwens zeg, die was ineens vergeten dat ie hoofdtrainer is ipv voetballer ?
Je weet toch dat je niet mag reageren als ze jou ook aanpakken terwijl je alleen maar komt sussen. Kom op Utrecht was daar wel even voorbeeldig hoor, deden totaal niks...quote:
Kan niet zeggen dat ons middenveld er zwakker op geworden is, integendeel zelfs. En met Meeuwis hebben we een verbeterde uitvoering van Gregoor in huis!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:11 schreef Schimpie het volgende:
Had hem graag van Dijk nog tegen de vlakte zien slaan, dat waardeloos stuk vreten.![]()
Je klinkt een beetje zuur en als een slechte verliezer DS.....quote:Op zondag 13 mei 2007 19:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat ik met de TT een verwijzing maak naar de laatste Europese match zien ze in een domme stad meteen als erop teren schijbaar.
Het was dan ook een zure en onterechte nederlaag, maar goed jullie zijn toch verder en daar draait het uiteindelijk om.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje zuur en als een slechte verliezer DS.....
Zeker, dat ligt aan Roda zelf, maar daarom kan het nog wel onterecht zijn. In Utrecht was de wedstrijd redelijk in balans, in Kerkrade was Roda de betere. Utrecht is dus onterecht verder. Maar nogmaals, Utrecht is wel verder en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo onterecht was het niet hoor, Utrecht heeft ook genoeg goede kansen gehad thuis, en uit, dat jullie de meerdere kansen niet afmaken ligt toch echt aan jullie zelf.
Terecht door dus gewoon.
Fijne zomervakantie !
Utrecht had in Kerkrade na 10 minuten al 0-2 voor kunnen, en misschien wel moeten staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker, dat ligt aan Roda zelf, maar daarom kan het nog wel onterecht zijn. In Utrecht was de wedstrijd redelijk in balans, in Kerkrade was Roda de betere. Utrecht is dus onterecht verder. Maar nogmaals, Utrecht is wel verder en daar gaat het uiteindelijk om.![]()
Als je zo verder redeneert dan had het 10-3 of zo moeten worden.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Utrecht had in Kerkrade na 10 minuten al 0-2 voor kunnen, en misschien wel moeten staan.
Maar ik ben het eens met je laatste zin hoor.
Tsja, als je de kansen niet afmaakt dan is degene die dat wel doet toch gewoon de terechte winnaar ?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo verder redeneert dan had het 10-3 of zo moeten worden.
Maar goed, dit wordt een zinloze discussie zo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |