ja en? Had Roda maar moeten scoren als ze zoveel beter warenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Utrecht heeft gestonken de 2ehelft
ben jij actief op het utregforum?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Utrecht heeft gestonken de 2ehelft
Ik welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ben jij actief op het utregforum?
Een PSV'er actief op een utrecht forum? Dat moet je me even uitleggen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ben jij actief op het utregforum?
dat had die keeper van Roda in Utrecht al na 5 minuten moeten hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef Schimpie het volgende:
Jezus wat was Utrecht slecht, en dan nog verliezen, die Vorm had trouwens al 2 keer geel moeten hebben met dat irritante tijd rekken van die eikel.
Dat zal hij vast niet vinden!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Blupp het volgende:
[..]
dat had die keeper van Roda in Utrecht al na 5 minuten moeten hebben
Op het scoren na had ik gelijk. Jullie kwamen er net aan te pas op een frommelgoal na...quote:
Je wilt toch niet beweren dat Utrecht het verdiend heeft?quote:
Nee, maar dat maakt toch niet uit? Utrecht is verderquote:Op zondag 13 mei 2007 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat Utrecht het verdiend heeft?![]()
Maar die frommelgoal brengt ons wel verder!quote:Op zondag 13 mei 2007 06:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op het scoren na had ik gelijk. Jullie kwamen er net aan te pas op een frommelgoal na...
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt toch niet uit? Utrecht is verder![]()
Knap dat je nu al kan zeggen hoe een team volgend seizoen presteertquote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mag hopen dat jullie geen Europees halen, want daar hebben jullie nog minder te zoeken dan Roda, Groningen en Feyenoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |