Toch alleszins mijn rijbewijs aangezien ik 's avonds BOB ben. Stel je voor dat ik tegengehouden word in mijn trouwklerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Je hebt toch helemaal geen portemonnee nodig.
Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen openquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
lijkt mij ook niet... ik neem niets mee.
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen open
Eén van onze kennissen (en een daggast) neemt de foto's, dus dat wordt wat moeilijk (ook al had ik ze idd liever dezelfde avond gegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
een fotobedankje kun je bij deverse fotozaken dezxelfde dag laten drukken
volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
Ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
Dat was ook mijn idee, maar iedereen bekeek me nogal vreemd (trek ik me toch niets van aan, mijn bruiloft weet je welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruid
Totaan de enkels volgens mij, als ik mn hakschoenen aan heb. Of misschien er wel iets overheen..... ik weet het eigenlijk niet eens zo goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef amaranta het volgende:
hoe lang is je jurk diaan??
Net wel of net niet.... maar ik denk dat ik het wel volhou hoor. En anders kunnen ze idd gewoon uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
misschien valt ie wel over je voeten...
Ja dat wil ik eigenlijk ook doen, maar ja..... schiet er steeds bij in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik laat ze 1x in 2 maanden harsen, mn wenkbrouwen dus
Ik zal goed opletten dat ik niet struikelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
misschien valt ie wel over je voeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |