Troel wat ben je prachtigquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind deze persoonlijk mooier:
[afbeelding]
Met dank aan Miss en Mister_D
Wow! Wat zien jullie er geweldig leuk, blij en gelukkig uit!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind deze persoonlijk mooier:
[afbeelding]
Met dandank aan Miss en Mister_D
Niemand van onze 23 genodigden hoeft speciaal kleding aan te schaffen, alle heren hebben wel een pak in de kast hangen, en de dames ook wel iets geschikts. Overigens grijpt (bijna) iedereen wel de gelegenheid aan iets nieuws te kopen, dus dat is dan wel weer (een goed excuus) leuk (voor de dames om te shoppenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb.
Overigens ooit echt meegemaakt: een bruidspaar dat zijn eigen dresscodeterm niet helemaal snapte
Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek wasquote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef bianca en michael het volgende:
En dat laatste is leuk, leg eens uit!
Echt prachtige jurk Troel!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek wasUiteraard hield niet iedereen zich aan de dresscode, dus ze waren verbaasd over de mensen in pak en jurk
terwijl ze dus eigenlijk verbaasd moesten zijn over de mensen in spijkerbroek
![]()
quote:
werkelijk?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
werkelijk?we moeten nog zoveel regelen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |