quote:Op maandag 30 april 2007 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Alves gaat Jaap dollen
Heeft hij heupen dan?quote:Op maandag 30 april 2007 08:19 schreef Urquhart het volgende:
Hopelijk krijgt Klaas-Jan het weer eens op z'n heupen, tegen z'n oude club.
Mwah, als we het halen, moet het zo zijn. En waarom zouden we de voorronde niet doorkomen? Daarna wordt het misschien wel een klein beetje lastigerquote:Op maandag 30 april 2007 10:17 schreef Nywuob het volgende:
Ik hoop dat Heerenveen gaat winnen, maar laat die Champions League-plaats maar naar AZ gaan. Heerenveen komt de voorronde toch niet door.
Het lijkt me niet dat Heerenveen geplaatst is, dus dan moeten ze misschien tegen een club als Arsenal of Liverpool. Dat zou ik toch zonde vinden. Laat dan een andere Nederlandse club maar Champions League spelen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, als we het halen, moet het zo zijn. En waarom zouden we de voorronde niet doorkomen? Daarna wordt het misschien wel een klein beetje lastiger![]()
Nou ik niet, ik eet de gordijnen op als Heerenveen tegen Arsenal zou mogenquote:Op maandag 30 april 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Heerenveen geplaatst is, dus dan moeten ze misschien tegen een club als Arsenal of Liverpool. Dat zou ik toch zonde vinden. Laat dan een andere Nederlandse club maar Champions League spelen.
Dat zou wel een ongelofelijke ervaring zijn natuurlijk, maar dan verliezen ze hoogstwaarschijnlijk en dan is er een CL-ticket verloren gegaan voor het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 30 april 2007 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik eet de gordijnen op als Heerenveen tegen Arsenal zou mogen
Tja, dat risico zit er altijd in, met welke club ook. Kan ik niet zo mee zitten.quote:Op maandag 30 april 2007 10:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat zou wel een ongelofelijke ervaring zijn natuurlijk, maar dan verliezen ze hoogstwaarschijnlijk en dan is er een CL-ticket verloren gegaan voor het Nederlands voetbal.
Jij bent een kenner.quote:Op maandag 30 april 2007 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaap is oud en heeft zo zijn foutjes
Hij maakt echt wel meer foutjes dan vier jaar geleden hoor, dus er zit wel een kern van waarheid in.quote:
Oh, was al snel uitverkocht. Als randstedeling is het soms bijna een dagtaak, die kaartverkoop. Ik heb daar mijn mannetjes voor maren die waren te sloomquote:Op maandag 30 april 2007 10:30 schreef markthemen het volgende:
sch waarom zat jij gister niet int stadion?
Dan heb je te weinig wedstrijden van hem gezien dit seizoen. Hij was een baken van zekerheid achterin dit seizoen. Alex is waarschijnlijk de enige verdediger in de eredivisie door betrouwbaarder was.quote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Hij maakt echt wel meer foutjes dan vier jaar geleden hoor, dus er zit wel een kern van waarheid in.
Dat ontken ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 30 april 2007 10:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig wedstrijden van hem gezien dit seizoen. Hij was een baken van zekerheid achterin dit seizoen. Alex is waarschijnlijk de enige verdediger in de eredivisie door betrouwbaarder was.
Lijkt mij ook, maar of ie onder controle te houden is.quote:Op maandag 30 april 2007 11:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Alves onder controle houden en Ajax red het wel denk ik.
Dan scoort Nilsson toch lekker. Of Hansson, of Breuer of Hansson of Pranjic, of Bradley of.........quote:Op maandag 30 april 2007 11:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Alves onder controle houden en Ajax red het wel denk ik.
Alves is een mietje, heeft nog nauwelijks geel gehad volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef dramslag het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dan Stam en Alves met elkaar op de vuist gaan en beide met rood mogen douchen.
Nou niet overdrijven SCHquote:Op maandag 30 april 2007 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan scoort Nilsson toch lekker. Of Hansson, of Breuer of Hansson of Pranjic, of Bradley of.........![]()
Heerlijk als iedereen zich concentreert op Alves.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 30 april 2007 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik eet de gordijnen op als Heerenveen tegen Arsenal zou mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |