quote:Op maandag 30 april 2007 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Alves gaat Jaap dollen
Heeft hij heupen dan?quote:Op maandag 30 april 2007 08:19 schreef Urquhart het volgende:
Hopelijk krijgt Klaas-Jan het weer eens op z'n heupen, tegen z'n oude club.
Mwah, als we het halen, moet het zo zijn. En waarom zouden we de voorronde niet doorkomen? Daarna wordt het misschien wel een klein beetje lastigerquote:Op maandag 30 april 2007 10:17 schreef Nywuob het volgende:
Ik hoop dat Heerenveen gaat winnen, maar laat die Champions League-plaats maar naar AZ gaan. Heerenveen komt de voorronde toch niet door.
Het lijkt me niet dat Heerenveen geplaatst is, dus dan moeten ze misschien tegen een club als Arsenal of Liverpool. Dat zou ik toch zonde vinden. Laat dan een andere Nederlandse club maar Champions League spelen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, als we het halen, moet het zo zijn. En waarom zouden we de voorronde niet doorkomen? Daarna wordt het misschien wel een klein beetje lastiger![]()
Nou ik niet, ik eet de gordijnen op als Heerenveen tegen Arsenal zou mogenquote:Op maandag 30 april 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Heerenveen geplaatst is, dus dan moeten ze misschien tegen een club als Arsenal of Liverpool. Dat zou ik toch zonde vinden. Laat dan een andere Nederlandse club maar Champions League spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |