Ah, ga je dan ook expes typefouten maken? Dat is schattig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben drnoken.
Ik ben dronken heel schattig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Ah, ga je dan ook expes typefouten maken? Dat is schattig.
Oeh, was dit een subtiele hint?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ze uitgelubberd zijn mag dat welquote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Sterf, uitgelubberde kut!
Ik houd niet van dronken mensen. Alleen als ik het zelf ben. Maar jij bent het, en dus ben ik het niet. Dús.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben drnoken.
Dan hoef je nog niet te sterven. Dat is namelijk zondequote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn kut is trouwens niet uitgelubberd. Bij een windvlaag wappert er nog niets, en dat lijkt me een goed teken.
Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef JamesBrowny het volgende:
Dat hij het is, wil niet automatisch zeggen dat jij het niet bent, waar komt die dus vandaan?
Heb je al iemand voor die foto?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen echt als objecten hè?quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet te sterven. Dat is namelijk zonde
Je hebt helemaal gelijk, waar was ik met mijn gedachten.quote:
Ik doe alsof.quote:Op zondag 29 april 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen echt als objecten hè?
Oh. Is dat nou cool?quote:
Nee, ik heb ze liever wat opgewarmdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |