*Reinout Oerlemans heeft weer een nieuwe klus in handen. Na zijn succesvolle producties Sterren dansen op het ijs, Jensen, Groeten uit de Rimboe en So you wanna be a popstar, gaat hij zich nu bezig houden met een nieuwe reeks afleveringen van Flodder. 'Natuurlijk neem ik een gigantisch risico. De kans is natuurlijk aanwezig dat de nieuwe cast totaal niet aanslaat bij de kijkers en dat het een grote flop wordt. Maar is er natuurlijk ook een kans dat het een doorslaand succes wordt. En daar gaan we maar even vanuit. Bovendien, als het ook echt een succes wordt is het misschien wel mogelijk om alle RTL-comedies nieuw leven in te blazen. Denk hierbij aan de Vlaamse pot, Mijn dochter en ik en Samsam. Dat zou toch helemaal top zijn?
* Goed nieuws voor de fans van Flodder; de serie wordt binnenkort nieuw leven in geblazen. RTL begint namelijk over een paar weken met de opnames van een nieuwe reeks! Momenteel worden er audities gehouden voor rollen als Johnny en Kees Flodder en er gaan zelfs geruchten dat een oud-GTSTacteur een rol zal krijgen in het vernieuwde Flodder. Dat belooft wat, dus ga zeker kijken. Want dit wil je gewoon niét missen..
Bron: gtstcourant
Ik heb hier gemengde gevoelens bij.
Aan de ene kant heb ik best wel zin in nieuwe afleveringen van flodder na al die herhalingen, maar hoe willen ze ooit tatjana als dochter Kees vervangen? en wie kan nou de rol van ma flodder goed neerzetten?
En ik vind het een beetje respectloos voor Coen van Vrijberghe de Coningh.
DE HELE CAST IS EIGELIJK ONVERVANGBAAR (op toet en henkie na)
[ Bericht 4% gewijzigd door JOO op 01-05-2007 14:27:49 ]