Huub Stapel komt eerst !quote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef JOO het volgende:
*de rol van ma flodder goed neerzetten?
En ik vind het een beetje respectloos voor Coen van Vrijberghe de Coningh.
quote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef JOO het volgende:
Bron: gtstcourant
Huub had meer stijl; te veel eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef JOO het volgende:
SevenWonders: Huub Stapel komt eerst !
Ik bedoel eerder dat door Coen het typetje johhny een groter succes werd door de manier van hoe hij het speelde, net zoals bij Kees (m).
en sowieso is alles anders he. met nieuwe technologie, straattaal en andere acteurs.quote:
Net als The Office, overigens.quote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Flodder dat vinden mensen leuk die eigenlijk naar zichzelf kijken
Ik zou dat ook willen zien. Maar ik vrees protesten uit een bepaalde hoekquote:Op maandag 30 april 2007 08:59 schreef Foo_niks het volgende:
waarom geen marokkaanse familie Flodder met bv. Najib Amhali en Touriya Haoud ?
ken Ali B. ook nog scooters jatte en loverboy uithangen .
Schapen neuken en de buurt die de moskee affikt ,ik zou kijken
Daar hoef je niet eens een dure serie van te maken.quote:Op maandag 30 april 2007 08:59 schreef Foo_niks het volgende:
waarom geen marokkaanse familie Flodder met bv. Najib Amhali en Touriya Haoud ?
ken Ali B. ook nog scooters jatte en loverboy uithangen .
Schapen neuken en de buurt die de moskee affikt ,ik zou kijken
En leen je toezichtscamera's uit de stadquote:Op maandag 30 april 2007 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een dure serie van te maken.
Hang gewoon webcams op bij een willekeurig marokkaans gezin en je hebt hetzelfde resultaat.
Met de oude cast wordt het al nietsquote:Op maandag 30 april 2007 12:04 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God!
de originele serie was leuk maar dit kan nooit wat worden tenzij ze het met de originele cast doen. Laat maar lekker waaien, zou ik zeggen
Helaas niet inderdaadquote:Op maandag 30 april 2007 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met de oude cast wordt het al niets![]()
Huub gaf het karakter nog wat diepte. Maar dat is dan ook een meesterlijke acteur. Ik ben het wel met je eensquote:Op maandag 30 april 2007 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vond de film sjonnie veel leuker (huub). Maar zo te lezen sta ik daar redelijk alleen in.
Nou ja, eerst maar eens zien voordat ik ga roepen dat het niks is.
Dat is omdat hij naar verluidt incest heeft gepleegd met de vrouw van Victor Reinier. Toen ze nog een klein meisje was dus, he.quote:Op maandag 30 april 2007 08:21 schreef JOO het volgende:
Maas wil niets te maken hebben met zijn oude zakenpartner Geels.'
Huub Stapel als Sjonnie ging prima maar de 'eerste' Kees was echt slechtquote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef SunChaser het volgende:
Sjonnie/Huub Stapel vond ik beter dan Vrijberghe de Koning, net als broer Kees, de eerste was leuker.
De eerste Kees en Sjonnie waren meer normale mensen in een ongewone situatie. De tv-serie cast was meer een karikatuur van Huub Stapel en Rene van t Hof. In de serie had je ook van die gare bijfiguren, die vrienden van Johnny. En Tatjana ging niet meer naakt. Maar Olga is een mooie opvolger als ik mag meebeslissenquote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Huub Stapel als Sjonnie ging prima maar de 'eerste' Kees was echt slecht
De tweede kees, Stefan de Walle, is echt vele malen beter
Dan heeft de hele serie weinig zin meer. Kees loopt toch alleen maar zijn broer achterna.quote:Op maandag 30 april 2007 19:05 schreef RedFever007 het volgende:
Maar mocht er een nieuwe serie komen, welke Kees en Sjonnie zouden het dan moeten wordenof de rol van Sjonnie sowieso maar schrappen als soort van eerbetoon aan Coen van Vrijberghe de Coningh?
Opaquote:Op maandag 30 april 2007 19:09 schreef Godlike02 het volgende:
Dat zijn voor mij echt Huub, tatjana en Nelly (en OPA!!!)
quote:Op maandag 30 april 2007 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
Mjah ik deed maar een suggestie he![]()
Ikzelf ben er ook geen voorstander van
[..]
Opa![]()
En Ma Flodder natuurlijk![]()
quote:Opa Flodder
In de eerste film wordt opa Flodder vertolkt door Jan Willem Hees. Hoewel hij die film niet overleeft (hij wordt doodgereden door een (gele Blauwe Engel) stoptrein) keert hij in de derde film en televisieserie toch terug, maar dan gespeeld door Herman Passchier. Beide acteurs zijn inmiddels overleden.
Opa is gepensioneerd. Hij is gekleed in een uniform van de spoorwegen en zit in een rolstoel. Hij is gek van treinen en bezit veel speelgoed in de vorm van rails, wagons, elektrische locomotieven en andere accessoires.
Opa zoekt regelmatig ontspanning bij een overweg om tot rust te komen. Hij kan niet praten en communiceert door middel van een conducteursfluitje en een seinbord. Opa wordt behandeld als een stuk vuilnis, zo moet hij bijvoorbeeld eten proeven om te kijken of het nog vers is, dienen als wasrek of als proefkonijn bij de meest gevaarlijke testjes. De Flodders zien hem als vreemdeling, omdat hij van niemand familie is. Opa is ooit meegekomen met een tante en sindsdien is hij gebleven. Overigens is dit niet in de film of serie verwerkt.
En ruzie krijgen met rolf wouters toch?quote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Het beste aan Flodder waren de dagdromen van Broer Kees: naakte wijven op de tennisbaan. Die in Flodder twee bevatte helaas lelijke negerinnen met bossen schaamhaar
Ik vond die douche scene in de kleedkamer destijds echtquote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Het beste aan Flodder waren de dagdromen van Broer Kees: naakte wijven op de tennisbaan. Die in Flodder twee bevatte helaas lelijke negerinnen met bossen schaamhaar
Ik vind er wel een goede opvolger, heeft waarschijnlijk net als tatjana een accent, staat in de playboy en heeft grotequote:
Was dat niet Schatjes? Of Police Academy 1?quote:Op maandag 30 april 2007 19:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vond die douche scene in de kleedkamer destijds echt![]()
![]()
Dat zat toch in de film right?
Nee er was zeker weten een scene dat kees door een raampje naar douchende tennisters stond te kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat niet Schatjes? Of Police Academy 1?
oi die ken ik nogquote:Op maandag 30 april 2007 19:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee er was zeker weten een scene dat kees door een raampje naar douchende tennisters stond te kijken![]()
quote:
Da's niet waar. Ik herinner me die eerste film nog wel en daar vertelde Ma Flodder geloof ik wel een keer de historie van opa.quote:Opa zoekt regelmatig ontspanning bij een overweg om tot rust te komen. Hij kan niet praten en communiceert door middel van een conducteursfluitje en een seinbord. Opa wordt behandeld als een stuk vuilnis, zo moet hij bijvoorbeeld eten proeven om te kijken of het nog vers is, dienen als wasrek of als proefkonijn bij de meest gevaarlijke testjes. De Flodders zien hem als vreemdeling, omdat hij van niemand familie is. Opa is ooit meegekomen met een tante en sindsdien is hij gebleven. Overigens is dit niet in de film of serie verwerkt.
Dan kan je wikipedia even aanpassenquote:Op maandag 30 april 2007 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Da's niet waar. Ik herinner me die eerste film nog wel en daar vertelde Ma Flodder geloof ik wel een keer de historie van opa.
Dat was in de derde film inderdaad. Hij leunt dan zo over het klapraam heen dat het haakje breekt hij in de in de douche in valtquote:Op maandag 30 april 2007 19:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee er was zeker weten een scene dat kees door een raampje naar douchende tennisters stond te kijken![]()
Kan me niet voorstellen dat die er zijnquote:Op maandag 30 april 2007 21:15 schreef Staafje het volgende:
Ik vind de serie echt geweldig, ik kijk bijna iedere dag naar de oude afleveringen, naar mijn idee zou het echt nep worden met nieuwe acteurs. Misschien is het wel leuk voor mensen die de oude serie nog nooit gezien hebben.
En het moet ook nog is lekker ouderwets blijvenquote:Op maandag 30 april 2007 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er dan toch al een nieuwe serie komt, kan het bijna niet zijn zonder een Johnnie. Dat karakter levert enorm vele verhaallijnen aan, met al die zaakjes waarmee ie bezig is.
de nieuwe Kees moet gewoon een mix van beide wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
De eerste kees vind ik ook beter.
Het is een viezer mannetje.
De 2de is te makkelijk en oerdom.
Maar de 2de Kees is wel makkelijker te gebruiken omdat hij juist zo easy is neergezet
In de tv serie bedoel je ?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub Stapel is natuurlijk Johnny, Tatjana is Kees en Nelly Frijda is Ma Flodder. Maar wie weet vinden ze drie acteurs die het net zo goed kunnen. Het is het proberen waard.
http://www.lpiweb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=820quote:Op maandag 30 april 2007 07:27 schreef bob1234 het volgende:
Nou hier zit ik echt niet op te wachten, maar als het goed was hoorde ik laatst bij rtl boulevard.
Dat ze nogal problemen met de rechten hebben, dus hopelijk krijgen ze die niet en laten ze het gewoon met rust.
Hahaha, die (smeer)Kees zie je nu ook echt over alquote:Op maandag 30 april 2007 14:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
De nieuwe Kees is al bekend:
[afbeelding]
de naam komt iig al overeen![]()
Ehm, dat lijkt me een totaal verkeerde keuze. Sowieso hoop ik dan dat ze geen overbekende koppen gaan casten voor die hoofdrollen. Natuurlijk wel leuk als gastoptredens, zoals met die oude serie ook wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef Weakling het volgende:
Kees (v) vervangen is nog het eenvoudigste ... Georgina Verbaan
Is het niet juist andersom?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Dizer het volgende:
Je hebt Hennie en je hebt Kareltje. Kareltje is die kleine met weinig haar... en Hennie is die grote met wat langer haar..
Je haalt ze door elkaar. Hennie is juist dat pooierige type met ketting, snorretje en die ouwe Mercedes. Kareltje die met lang haar, leren jas en hoedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Dizer het volgende:
Je hebt Hennie en je hebt Kareltje. Kareltje is die kleine met weinig haar... en Hennie is die grote met wat langer haar..
Nou sunnie... is hij veroordeelt... want anders kun je er zo weer een column aan wagen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is omdat hij naar verluidt incest heeft gepleegd met de vrouw van Victor Reinier. Toen ze nog een klein meisje was dus, he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |