En dat doe je dan maar niet als laatste redmiddel omdat? 0-2 is niets. 1-2, 2-2 of zelfs 3-2 ook niet, maar 0-3 wel!quote:Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat dat een weekje eerder behoorlijk misging misschien?![]()
Erg dom dus van Ten Cate, want zoveel dreiging kwam er niet van Willem II vandaan om aanvallers voor middenvelders/verdedigers te wisselen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tjah dat was een probleem gister, Ajax stond constant virtueel bovenaan dus ze konden niet alles op de aanval gooien, te groot risico. PSV en AZ wel dus.
Toen PSV 5-1 scoorde waren De Mul en Babel al gewisseld, en had je alleen een Manu nog op de bank zitten. (of was die gebleseerd?)
Ik ben al terug.quote:Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom trug als je er iets vanaf weet.
Was je er wel bij, want die frustratie kwamen door die smerige Willem II supporters.quote:
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Was je er wel bij, want die frustratie kwamen door die smerige Willem II supporters.
Wat zijn dat?quote:Op maandag 30 april 2007 15:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.
Kun jij het mij vertellen?quote:
je bent niet de enigequote:Op maandag 30 april 2007 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme, baal er nog steeds van
Ik ook. Hij maakt steeds minder fouten en steeds meer passes komen aan.quote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Johnny Heitinga. Ik vind hem steeds beter worden.
Nee klopt, had ik ook last van..quote:Op maandag 30 april 2007 15:54 schreef BigFire het volgende:
wat is er met ajax.nl? werkt al sinds gisteravond niet.
van der Wiel speelde ook geweldig tegen WillemIIquote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Johnny Heitinga. Ik vind hem steeds beter worden.
Er is niks verbouwd. Het was gewoon een teringzooi. Maar goed dat heb je gewoon als er een grote groep ergens gaat zuipenquote:Op maandag 30 april 2007 15:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.
Hij blijft een held voor dat moment in '95. Maar van zijn clubliefde is niet veel meer over zo te zien, helaas.quote:
Wat had ie dan moeten doen? Doen alsof hij niet blij is met het kampioenschap van de club waar hij voor speelt?quote:
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij blijft een held voor dat moment in '95. Maar van zijn clubliefde is niet veel meer over zo te zien, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |