En dat doe je dan maar niet als laatste redmiddel omdat? 0-2 is niets. 1-2, 2-2 of zelfs 3-2 ook niet, maar 0-3 wel!quote:Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat dat een weekje eerder behoorlijk misging misschien?![]()
Erg dom dus van Ten Cate, want zoveel dreiging kwam er niet van Willem II vandaan om aanvallers voor middenvelders/verdedigers te wisselen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tjah dat was een probleem gister, Ajax stond constant virtueel bovenaan dus ze konden niet alles op de aanval gooien, te groot risico. PSV en AZ wel dus.
Toen PSV 5-1 scoorde waren De Mul en Babel al gewisseld, en had je alleen een Manu nog op de bank zitten. (of was die gebleseerd?)
Ik ben al terug.quote:Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom trug als je er iets vanaf weet.
Was je er wel bij, want die frustratie kwamen door die smerige Willem II supporters.quote:
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Was je er wel bij, want die frustratie kwamen door die smerige Willem II supporters.
Wat zijn dat?quote:Op maandag 30 april 2007 15:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.
Kun jij het mij vertellen?quote:
je bent niet de enigequote:Op maandag 30 april 2007 15:26 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme, baal er nog steeds van
Ik ook. Hij maakt steeds minder fouten en steeds meer passes komen aan.quote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Johnny Heitinga. Ik vind hem steeds beter worden.
Nee klopt, had ik ook last van..quote:Op maandag 30 april 2007 15:54 schreef BigFire het volgende:
wat is er met ajax.nl? werkt al sinds gisteravond niet.
van der Wiel speelde ook geweldig tegen WillemIIquote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Johnny Heitinga. Ik vind hem steeds beter worden.
Er is niks verbouwd. Het was gewoon een teringzooi. Maar goed dat heb je gewoon als er een grote groep ergens gaat zuipenquote:Op maandag 30 april 2007 15:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat meer over die Ajaxieden die zonder kaartje het stadion probeerde binnen te komen en dat niet voor elkaar kregen en dus maar het clubhuis van een hockeyclub gingen verbouwen.
Hij blijft een held voor dat moment in '95. Maar van zijn clubliefde is niet veel meer over zo te zien, helaas.quote:
Wat had ie dan moeten doen? Doen alsof hij niet blij is met het kampioenschap van de club waar hij voor speelt?quote:
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij blijft een held voor dat moment in '95. Maar van zijn clubliefde is niet veel meer over zo te zien, helaas.
quote:
ophoeren, 95 vergeet ik niet meer nee maar dit ook nietquote:
Ach kom nou, alle voetballers zijn broodvoetballers. Zelfs Davids en Stam.... Dat die terug gekomen zijn, is ook alleen omdat Ajax ze een goed bod deed. Dit soort gezever is zo'n onzin... Alsof jij voordat je met pensioen gaat, weer gaat vakkenvullen...quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij blijft een held voor dat moment in '95. Maar van zijn clubliefde is niet veel meer over zo te zien, helaas.
Niet naar PSV gaan?quote:Op maandag 30 april 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Doen alsof hij niet blij is met het kampioenschap van de club waar hij voor speelt?![]()
Inderdaad. Maar jij vraagt het nu naar aanleiding van deze beelden. Aangezien hij al naar PSV is gegaan, kan je hem dit ook niet kwalijk nemen. Het is logisch dat hij blij is.quote:
Wat had hij anders moeten doen, stoppen met voetbal?quote:
Yup, was leuk. Maar de frustratie blijft, ook al wordt het wel minder. Als PSV nu gewoon de beste was geweest, dan had ik er vrede mee kunnen hebben. Of als AZ 'gewoon' 0-3 had gewonnen. Nu overheerst het gevoel dat de gelukkigste heeft gewonnen. Daarmee zeg ik niet per se dat PSV niet de beste is, maar zo voelt het. Maar ik geloof dat we de laatste twintig (inclusief beker) wedstrijden er slechts twee verloren hebben, na de winterstop hebben we het gewoon gedaan zoals het hoort. Qua wedstrijden/punten.quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
ophoeren, 95 vergeet ik niet meer nee maar dit ook niet
Mokum was wel gezellig vandaag
Ja.quote:Op maandag 30 april 2007 21:22 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Wat had hij anders moeten doen, stoppen met voetbal?
Wat een onzin, de afgelopen 2 jaar wás PSV de beste, maar liepen jullie alleen maar te zeiken op het type voetbal dat ze speelden.quote:Op maandag 30 april 2007 21:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Yup, was leuk. Maar de frustratie blijft, ook al wordt het wel minder. Als PSV nu gewoon de beste was geweest, dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
De beste wordt kampioen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 30 april 2007 21:25 schreef kevin6188 het volgende:
Als PSV nu gewoon de beste was geweest, dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
De afgelopen twee jaar betekent niet 2006/2007. En verder snappen jullie best wat ik bedoel, niet zo kortzichtig.quote:Op maandag 30 april 2007 21:28 schreef g4st het volgende:
[..]
Wat een onzin, de afgelopen 2 jaar wás PSV de beste, maar liepen jullie alleen maar te zeiken op het type voetbal dat ze speelden.
Ja logisch dat hij blij wasquote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef Roi het volgende:
Wat een gezeik over Kluivert. Hij was net als iedereen daar blij met de zinderende ontknoping.
Jonge 1-5 klopt krijgen in eigen huis en dan op doelsaldo winnen.quote:Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie![]()
AZ laat het gewoon zelf liggen op het moment dat het er op aankomt, ze hebben 3 punten minder dan Ajax en PSV, maar volgens jou hadden ze kampioen moeten zijn.
En doordat heel Willem II een hekel aan Ten Cate kreeg door zijn oerdomme uitspraken... En nu?quote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef Camplo het volgende:
En dan in de laatste wedstrijd op doelsaldo winnen omdat Aad de Mos een hekel aan Ten Cate heeft, met z'n tyfuskop.
Mijn god, jij gaat echt voor de titel van über-loser-jood is het niet?quote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge 1-5 klopt krijgen in eigen huis en dan op doelsaldo winnen.
Om maar eens iets onrechtvaardig te noemen.
Thuis verliezen van AZ. En wij krijgen daar een goal tegen genaaid.
En dan in de laatste wedstrijd op doelsaldo winnen omdat Aad de Mos een hekel aan Ten Cate heeft, met z'n tyfuskop.
Ach jonge kom op zeg.. hij had daar in een hoekje moeten gaan zitten en niets moeten doen.. Alsjeblieft zeg..quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad, waar was Ajax toen Kluivert terug naar Nederland wou? Hij heeft gewoon veel voor Ajax betekend en wou bij PSV zijn laatste kans grijpen, dat is niet gelukt maar gun zo'n jongen gewoon een waardig einde van zijn carriere....quote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach jonge kom op zeg.. hij had daar in een hoekje moeten gaan zitten en niets moeten doen.. Alsjeblieft zeg..
Kluivert is en blijft gewoon Patje
Ik ben eerder benieuwd naar komend seizoen. Heb het al eerder gezegd: Ajax krijgt weer een '95 elftal als ze het huidige team kunnen consolideren en kunnen verbeteren, maar dan moeten er geen gekke dingen gedaan worden. Er zijn veel ruwe diamanten die nog wat geslepen moeten worden en een paar over het paard getilde spelers die weer met hun benen op de grond gezet moeten worden (Bij Sneijder lijkt dat inmiddels gelijkt te zijn) en dan gaat Ajax weer heel wat voorstellen....quote:Op maandag 30 april 2007 22:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat kramen sommige mensen hier toch weer een hoop crap uit zeg.. Wees reeel en zeg gewoon eerlijk dat WIJ op de belangrijke momenten de punten hebben laten liggen.. Natuurlijk is het ontzettend ontzettend onzettend zuur dat je die 0-3 niet maakt.. maar over het gehele seizoen gezien is dit gewoon het reeele beeld van ons aller ajax 2006-2007..
Uithuilen.. koppen dezelfde kant op.. de beker en de playoffs zijn de doelen!AJAX!
Nou Ajax was er wel degelijk, maar heeft die interesse eigenlijk nooit concreet gemaakt vanwege het op stoom zijn van KJH.. Daarom heeft Patje voor psv gekozen.. Het zal me niet verbazen als hij uiteindelijk toch naar huis komtquote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, waar was Ajax toen Kluivert terug naar Nederland wou? Hij heeft gewoon veel voor Ajax betekend en wou bij PSV zijn laatste kans grijpen, dat is niet gelukt maar gun zo'n jongen gewoon een waardig einde van zijn carriere....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |