abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 10:52:23 #151
148059 Pritt
Atheïst
pi_48859703
Ik heb me er ondertussen ook bij neergelegd maar nogsteeds weinig trek om Koningendag te vieren in Mokum.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 30 april 2007 @ 10:52:51 #152
144213 Adidah
Het was wraak
pi_48859710
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:49 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Maar als Ajax een fantastisch seizoen had gespeeld en ze waren 1 doelpunt te kort gekomen was ik pas echt ziek geweest. Ik kan er redelijk vrede mee hebben nu omdat Ajax gewoon een bagger seizoen heeft gespeeld.
Eindelijk een gelijksgezinde. Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Natuurlijk is het een grote teleurstelling dat het net niet gelukt is. Maar wees realistisch. Zo goed was Ajax dit seizoen niet. Het was al een wonder op zich dat het nog een gooi naar de titel mocht doen. Om een lang verhaal kort te houden – ik zou nu niet in de schoenen van een AZ supporter willen staan.
pi_48859937
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dat heeft Henk helemaal niet gezegd.
Hij zei dat ze kampioen zouden worden, als je er vanuit gaat dat AZ wint, zou het ieg 6-0 moeten worden. Dan verliest AZ en lukt het niet eens om 3-0 te maken.

Ik ben het met Speed eens. PSV is misschien ook niet helemaal de terechte kampioen maar als buitenstaander kan ik er nog wel mee leven dat Cocu en Alex en Gomes e.d. met die schaal staan. Daar had ik met Emanuelson en Babel en Stekelenburg en Huntelaar een heel ander gevoel over gehad.
pi_48860093
Ja ja ja je kan er alle bespiegelingen op los laten, dat we het niet verdienen en blaat. Maar godverdomme heb je dan niet even de realiteitszin dat het hard aan komt ondanks alles dat je geen kampioen wordt op 1 doelpunt? Je bent ook geen buitenstaander, want je hebt meer iets tegen Ajax dan dat je tegen psv hebt trouwens...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48860101
En waarom ben ik in godesnaam oranje...
In Southern Sun
  maandag 30 april 2007 @ 11:15:26 #156
80382 manny
30 is best veel
pi_48860120
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat je vandaag in een feeststemming bent.

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_48860215
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
Ik snap niet waarom juliie er zo ziek van zijn. Jullie hebben gezien het seizoen geen aanspraak mogen maken op de titel, Ajax heeft nooit de klasse getoond om er echt voor te gaan. En dat was gisteren ook zo. Misschien volgend jaar. Maar voor dit seizoen was het echt beschamend geweest als jullie nu met de schaal stonden.
We winnen 4-1 uit bij Twente, 5-1 uit bij psv en 4-1 thuis van fnoord, AZ hadden we normaal gesproken ook gewoon gewonnen. Bullshit dus. psv verdient het nog minder dan Ajax gezien de 2e seizoenshelft, dan had AZ gewoon kampioen moeten worden.
  maandag 30 april 2007 @ 11:26:53 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48860370
Whahahahaha! Wat een dag jongens....

Groeten aan die bonjovi.
  maandag 30 april 2007 @ 11:29:35 #159
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_48860421
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 30 april 2007 @ 11:30:57 #160
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_48860445
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

We winnen 4-1 uit bij Twente, 5-1 uit bij psv en 4-1 thuis van fnoord, AZ hadden we normaal gesproken ook gewoon gewonnen. Bullshit dus. psv verdient het nog minder dan Ajax gezien de 2e seizoenshelft, dan had AZ gewoon kampioen moeten worden.
Maar in wedstrijden die er om gaan laat Ajax het grandioos liggen, en weet PSV zich nog eenmaal op te laden. Terechte kampioen dus.
pi_48860682
Belachelijk om te zeggen dat het PSV het veel meer verdiend dan Ajax, op wat is dat gebasseerd? Omdat PSV de eerste seizoenshelft bovenaan heeft gestaan? Omdat het elf punten meer had? Betekent dus dat Ajax in de tweede seizoenshelft precies hetzelfde heeft gedaan, ook elf punten meer gehaald dan PSV. En Ajax heeft in de tweede seizoenshelft de meeste punten van iedereen gehaald.

Dit is het kampioenschap geworden van het punten verspelen tegen de kleintjes. Ajax heeft onderling de meeste punten gehaald van iedereen (tegen PSV, AZ, Feyenoord en Twente).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48860721
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar in wedstrijden die er om gaan laat Ajax het grandioos liggen, en weet PSV zich nog eenmaal op te laden. Terechte kampioen dus.
Ik durf de stelling aan dat psv had verloren van het Willem II van gisteren.
In Southern Sun
  maandag 30 april 2007 @ 11:45:44 #163
68638 Zwansen
pi_48860745
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik durf de stelling aan dat psv had verloren van het Willem II van gisteren.
Hoezo?

Boven dat Vitesse niet echt veel deed, speelde PSV echt goed hoor.
  maandag 30 april 2007 @ 11:46:42 #164
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48860764
Als Ajax thuis tegen Vitesse had gespeeld en PSV uit tegen Willem II was Ajax kampioen geworden. Ik durf zelfs te beweren dat als de laatste 2 competitieronden waren omgedraaid, dat Ajax dan ook had gewonnen (of AZ).
Dus Ajax eerst uit tegen Willem II en laatste thuis tegen Sparta.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_48860776
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:45 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hoezo?

Boven dat Vitesse niet echt veel deed, speelde PSV echt goed hoor.
Nou, ook meer gericht op het feit dat het een uitwedstrijd was. WII speelde weliswaar niet echt goed, maar deed tenminste nog wat. Vitesse liet zich gewoon slachten in Eindhoven...
In Southern Sun
  maandag 30 april 2007 @ 11:49:56 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48860809
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:46 schreef Damzkieee het volgende:
Als Ajax thuis tegen Vitesse had gespeeld en PSV uit tegen Willem II was Ajax kampioen geworden. Ik durf zelfs te beweren dat als de laatste 2 competitieronden waren omgedraaid, dat Ajax dan ook had gewonnen (of AZ).
Dus Ajax eerst uit tegen Willem II en laatste thuis tegen Sparta.
als als als
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_48860890
Inderdaad, hebben we geen fuck aan. Op naar de playoffs, dat is de realiteit. Overigens denk ik niet dat ik die wedstrijden ga bezoeken, zeker niet na gisteren, of ze moeten het gratis maken (right )

Misschien een uitwedstrijdje nog..
  maandag 30 april 2007 @ 11:55:45 #168
82589 S-Two
barba macacu
pi_48860940
Het blijft kut . Zo fucking close..
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 30 april 2007 @ 12:01:27 #169
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_48861048
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:42 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk om te zeggen dat het PSV het veel meer verdiend dan Ajax, op wat is dat gebasseerd? Omdat PSV de eerste seizoenshelft bovenaan heeft gestaan? Omdat het elf punten meer had? Betekent dus dat Ajax in de tweede seizoenshelft precies hetzelfde heeft gedaan, ook elf punten meer gehaald dan PSV. En Ajax heeft in de tweede seizoenshelft de meeste punten van iedereen gehaald.

Dit is het kampioenschap geworden van het punten verspelen tegen de kleintjes. Ajax heeft onderling de meeste punten gehaald van iedereen (tegen PSV, AZ, Feyenoord en Twente).
Precies. En volgens mij vergeet iedereen hier dat Ajax dit jaar uit van Feyenoord + PSV + Heerenveen + Twente + Utrecht + Groningen heeft gewonnen, en met een normale scheidsrechter ook uit van AZ had gewonnen. Op Twente na allemaal wedstrijden die vorig seizoen werden verloren. Het is pijnlijk om op 1 doelpunt na het kampioenschap mis te lopen. Maar in tegenstelling tot de vorige 2 seizoenen deed Ajax dit jaar mee t/m de laatste min van de competitie met voetbal die veel beter verteerbaar was dan de afgelopen seizoenen. Daarbij genomen staat er een elftal waar verschrikkelijk veel potentie in zit, en die nog lang niet aan z'n top zit. Nee hoe verschrikkelijk teleurgesteld ik ook ben, als ik zie uit wat voor dal Ajax is gekomen en waar Ajax nu staat, kan ik niet anders zeggen dat ik de toekomst zonnig in zie.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_48861106
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Precies. En volgens mij vergeet iedereen hier dat Ajax dit jaar uit van Feyenoord + PSV + Heerenveen + Twente + Utrecht + Groningen heeft gewonnen, en met een normale scheidsrechter ook uit van AZ had gewonnen. Op Twente na allemaal wedstrijden die vorig seizoen werden verloren. Het is pijnlijk om op 1 doelpunt na het kampioenschap mis te lopen. Maar in tegenstelling tot de vorige 2 seizoenen deed Ajax dit jaar mee t/m de laatste min van de competitie met voetbal die veel beter verteerbaar was dan de afgelopen seizoenen. Daarbij genomen staat er een elftal waar verschrikkelijk veel potentie in zit, en die nog lang niet aan z'n top zit. Nee hoe verschrikkelijk teleurgesteld ik ook ben, als ik zie uit wat voor dal Ajax is gekomen en waar Ajax nu staat, kan ik niet anders zeggen dat ik de toekomst zonnig in zie.
Totdat dadelijk de CL wordt gemist en er een aantal spelers vertrekken (oa Sneijder) en dat er dus door het missen van de CL weinig geld is en we weer een jaar kunnen gaan opbouwen
Koning.
pi_48861222
Tja daar is van Geel voor om te zorgen dat we niet van die klote opbouwjaren krijgen daar hebben we de laatste 10 jaar wel genoeg van gehad.

Mensen die zeggen dat andere ploegen meer recht hadden op het kampioenschap
pi_48861261
Al dat gezeur welke club het kampioensschap zou verdiene, pffffffffffff.
Na 33 speelrondes hadden 3 clubs 72 punten, dus kom niet met de onzin dat Ajax het ergens heeft laten liggen, of PSV met een slechte 2de seizoenshelft, en dat dus AZ het verdiend heeft. Alle drie de clubs hebben evenveel punten laten liggen, en zijn dus even goed, of even slecht. En waar die punten zijn gemorst, doet er niet toe.
pi_48861297
Het was gisteren een loterij en de gelukkigste heeft gewonnen. Willem 2 en Excelsior hebben hun sportieve plicht gedaan en PSV had als voordeel dat het de laatste wedstrijd thuis speelde met het publiek 100% achter zich (gesteund door de tussenstanden elders). Op zich kan ik er mee leven dat PSV kampioen is geworden, het zal een afsluiting zijn van een mooie periode. De komende jaren zullen Ajax en AZ de toonaangevende clubs gaan worden in Nederland.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_48861336
de kater komt later.. tering ben er ziek van..... had allemaal zoooo mooi geweest:

- vrij gehad, geen play-offs
- CL gespeeld: leuke wedstrijden, veel inkomensten, nieuwe spelers die eerder willen komen, spelers die eerder willen blijven

ow ow ow, wat hebben we 't weer laten liggen
Haleloeja
pi_48861372
quote:
Op maandag 30 april 2007 04:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dit seizoen is het steeds net niet, Ajax laat het altijd liggen als het er om gaat, die CL-voorronde en beker kunnen wel eens een heel lastig verhaal worden. Om eerlijk te zijn, ik reken er niet op, op geen van beide.
Bij AZ zijn we ook goed in het laten liggen op de belangrijke momenten dus die beker kan nog spannend worden. Het is daar meer een kwestie van wie laat het die dag het minste liggen en die wint dan die beker.
pi_48861384
Zit niet zo te zeiken man. Boeren zijn zwaar onterecht kampioen geworden en AZ had het moeten wezen.

Klaar.

Met dat slappe spel dat wij soms aan de dag hebben gelegd tegen de kleintjes.
Als je die wedstrijden gewonnen had, hadden we een shitload punten erbij gehad.
JOHNNY HEITINGA
pi_48861405
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
Ik snap niet waarom juliie er zo ziek van zijn. Jullie hebben gezien het seizoen geen aanspraak mogen maken op de titel, Ajax heeft nooit de klasse getoond om er echt voor te gaan. En dat was gisteren ook zo. Misschien volgend jaar. Maar voor dit seizoen was het echt beschamend geweest als jullie nu met de schaal stonden.
geen klasse getoond? PSV heeft 'maar' 22 punten de 2e seizoenshelft.. dát is beschamend.. Ajax heeft klasse getoond in wedstrijden tegen Groninge uit, Twente uit, Feyenoord uit, PSV uit, Utrecht uit... Tegen de kleintjes minder, maar in grote wedstrijden stond Ajax er wel..

en dan geen kampioen worden op 1 fucking goaltje die teringlijers van Vites ook hé.... hun sportieve plicht niet nagekomen
Haleloeja
  maandag 30 april 2007 @ 12:21:49 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48861418
de finale word nog spannend
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_48861437
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
Zit niet zo te zeiken man. Boeren zijn zwaar onterecht kampioen geworden en AZ had het moeten wezen.

Klaar.

Met dat slappe spel dat wij soms aan de dag hebben gelegd tegen de kleintjes.
Als je die wedstrijden gewonnen had, hadden we een shitload punten erbij gehad.
Waarom onterrecht? Alle drie de clubs hadden evenveel punten. Dus alledrie hadden evenveel recht om kampioen te worden.
  maandag 30 april 2007 @ 12:25:46 #180
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48861494
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:21 schreef Houniet het volgende:
Daar word geen reet aan, word een wedstrijd met 2 aangeslagen teams.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 30 april 2007 @ 12:26:37 #181
68638 Zwansen
pi_48861515
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou, ook meer gericht op het feit dat het een uitwedstrijd was. WII speelde weliswaar niet echt goed, maar deed tenminste nog wat. Vitesse liet zich gewoon slachten in Eindhoven...
PSV slacht Vitesse thuis wel vaker af.
pi_48861538
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:42 schreef RayMania het volgende:

Subjectief. Laat FC Twente eruit, pak de echte top 3, en PSV heeft het beste onderlinge resultaat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48861582
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

PSV slacht Vitesse thuis wel vaker af.
Dat valt best mee.
Wat een contrast trouwens met de wedstrijd in het Gelredome, waar Vitesse veel beter was .
pi_48861596
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Subjectief. Laat FC Twente eruit, pak de echte top 3, en PSV heeft het beste onderlinge resultaat.
Waarom Twente eruit laten? Die konden tot vijf wedstrijden voor het einde ook kampioen worden hoor.
pi_48861601
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk die frustratie

AZ laat het gewoon zelf liggen op het moment dat het er op aankomt, ze hebben 3 punten minder dan Ajax en PSV, maar volgens jou hadden ze kampioen moeten zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48861649
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom Twente eruit laten? Die konden tot vijf wedstrijden voor het einde ook kampioen worden hoor.
Wat ik wilde zeggen is, je kan dat soort statistieken altijd wel in je voordeel laten draaien, als je wilt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48861800
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:33 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik wilde zeggen is, je kan dat soort statistieken altijd wel in je voordeel laten draaien, als je wilt.
Precies, en de enige statistiek die iets betekent is deze:

1. PSV 34-75 (+50) (75-25)

Maar iedereen mag van mij verder statistieken verdraaien tot ze een ons wegen als dat ze helpt om hun rol als de grote verliezer goed te praten, het verandert namelijk helemaal niks aan het feit dat PSV de winner is en Ajax en AZ de losers .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48861922
Wat een KUTzooi
pi_48861958
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:

kan ik toch nog ergens om lachen
pi_48861976
Sportieve reactie van ten Cate gisteren, erg mooi!
  maandag 30 april 2007 @ 12:52:06 #191
144213 Adidah
Het was wraak
pi_48861995
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:51 schreef ruud.nl het volgende:
En van Gaal liet zich helaas weer eens kennen. Kop op Henk. De dennenappel is voor ons.
pi_48862051
jammer sjonnie
pi_48862071
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:52 schreef Adidah het volgende:

[..]

En van Gaal liet zich helaas weer eens kennen. Kop op Henk. De dennenappel is voor ons.
Dat vond ik ook wel weer mooi, maar dan op een andere manier!
Maar ik kan hem wel begrijpen, je gaat toch ook niet praktisch op bevel je niet zo geliefde tegenstander feliciteren als je net op zo'n manier de titel hebt verspeeld.
pi_48862106
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:51 schreef ruud.nl het volgende:
Idd, zo kan het dus ook Louis...
pi_48862114
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:21 schreef Houniet het volgende:
Heb liever voorronde CL

geile avatar heb je man die chicks.....ergens filmpje van?
pi_48862490
1 vraagje: Waarom haalde ten Cate gister in de laatste 20 minuten (toen PSV bovenaan stond) niet verdedigers eruit voor aanvallers en ging het vol op de aanval spelen?
pi_48862556
Willem II - Ajax is trouwens de komende jaren een verplichte buscombi dankzij jullie eigen "fans".
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_48862791
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef Nielz. het volgende:
1 vraagje: Waarom haalde ten Cate gister in de laatste 20 minuten (toen PSV bovenaan stond) niet verdedigers eruit voor aanvallers en ging het vol op de aanval spelen?
Omdat dat een weekje eerder behoorlijk misging misschien?
  maandag 30 april 2007 @ 13:32:54 #199
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48862793
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:21 schreef existenz het volgende:
Willem II - Ajax is trouwens de komende jaren een verplichte buscombi dankzij jullie eigen "fans".
Kom trug als je er iets vanaf weet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48862880
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef Nielz. het volgende:
Tjah dat was een probleem gister, Ajax stond constant virtueel bovenaan dus ze konden niet alles op de aanval gooien, te groot risico. PSV en AZ wel dus.

Toen PSV 5-1 scoorde waren De Mul en Babel al gewisseld, en had je alleen een Manu nog op de bank zitten. (of was die gebleseerd?)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')