dat vrees ik ook, en ik zie ook nog wel Sneijder en Hunterlaar vertrekken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef jna het volgende:
Als we geen CL halen zie ik echt veeeel spelers vertrekken en nog minder komen
Nee, wij hadden de buit gelukkig tegen jullie aartsrivalen en feyenoord 2 al gepaktquote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]Thanks.
Gelukkig speelden jullie nergens meer om.
Yepquote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Het scheelt in ieder geval al behoorlijk dat we van Geel hebben, ik heb er vertrouwen in dat hij in staat is om een behoorlijke selectie te creëren. Probleem is dat het echt noodzakelijk is om C.L. te halen....ik zie het ze nog niet 1,2,3 doen jammer genoeg.
Ze zijn ook goed bezigquote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef denthemen het volgende:
kijk naar onze laatste reeks, laatste 8 wedstrijden hebben we 22 punten gehaalt, dat is gewoon zéér goed! we zijn op de goeie weg! Maar zoiets als vandaag, zo lijkt het alsof we slecht bezig zijn
Tegen Ajax in de playoffs maak je geen kans.quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef SCH het volgende:
Bij Heerenveen is iedereen blij om Ajax te treffen. Weet niet of dat terecht is maar onze balans tegen Ajax is beter dan tegen de andere clubs en Ajax ligt ons ook wel. Voor ons ligt er niet zo veel druk op natuurlijk.
* SCH heeft er zin an
Buiten die mensen uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef Adidah het volgende:
Ach, waarom niet. Sommige komen toch alleen maar om dingen te slopen.
Wie weet.quote:Op zondag 29 april 2007 23:38 schreef Damzkieee het volgende:
Heerenveen krijgt op de bips van Ajax denkik.
En toch scoort Alves dan nog 2 xquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef Adidah het volgende:
Jaap gaat Alves alle hoeken van het veld laten zien.
nou je het zegt ja. zo had ik het nog niet bekeken. daar was ik 2 weken echt ziek van. totaal chaggereinig. ik heb het zelfde gevoel nu als toen die avond. toen verdiende we het, nu hadden we de kans....quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....
en hunterlaar en sneijder 5 keer samenquote:
da's dan net te weinig he, als nilsson en hansson en pranjic en yilidrim en hanssen en bradley er ook allemaal nog 1 in leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |