quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik het wel een beetje in m'n broek voor H'veen. Die wedstrijd van ons thuis laatst tegen jullie...![]()
13 meiquote:Op zondag 29 april 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wanneer is de wedstrijd in de Arena eigenlijk.
SCHone broek mee Radegast![]()
Dacht de 12de. 13de.quote:Op zondag 29 april 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wanneer is de wedstrijd in de Arena eigenlijk.
SCHone broek mee Radegast![]()
na morgen de knop om hoe moeilijk dat ook is, en dan AZ te grazen nemen. We hebben nog wel iets goed te maken tegen ze.quote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Na vandaag weet ik wel dat Ajax de CL haalt en de beker wint.
AZ is van slag.
Of zou Ajax dat ook zijn ? maar ik denk het niet
laat van gaal maar eerst naar z'n eigen ploeg kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef Wooldoor het volgende:
*van Gaal modus
Het ligt er maar aan hoe ten Cate dit gaat managen of de beker en play offs tot een goede afloop te laten eindigen.
nee denk het niet.., Twente laat het de laatste weken wel liggen.quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Twente van de 4 de meeste kans maakt eigenlijk.
Twente komt tekortquote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Twente van de 4 de meeste kans maakt eigenlijk.
De KNVB beker winnen met een buitenspel doelpunt zou wel een goede wraakactie zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef WEST het volgende:
[..]
na morgen de knop om hoe moeilijk dat ook is, en dan AZ te grazen nemen. We hebben nog wel iets goed te maken tegen ze.
Ten cate zou ook zo wel zijn dingen roepen, maar Ajax zie ik liever in de CL voor de punten.quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef Wooldoor het volgende:
*van Gaal modus
Het ligt er maar aan hoe ten Cate dit gaat managen of de beker en play offs tot een goede afloop te laten eindigen.
nee hoor, die scoren niet we hebben stam en heitinga nog met vermaelenquote:Op zondag 29 april 2007 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
da's dan net te weinig he, als nilsson en hansson en pranjic en yilidrim en hanssen en bradley er ook allemaal nog 1 in leggen![]()
ja die kan veel leren van jaap stamquote:Op maandag 30 april 2007 00:22 schreef Wooldoor het volgende:
en van der Wiel niet te vergeten jongen maakt een zeer goede indruk volgend seizoen gewoon standaard bij het eerste halen.
Als je had opgelet speelde er niemand bij Willem II die ook maar enige band had met Ajax (Ze waren allemaal geblesseerd maar tochquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.
hangt van de wedstrijd in heerenveen af..quote:Op zondag 29 april 2007 23:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
13 mei
Gaan hier veel mensen naar de play offs?
Ik denk niet dat ik ga
Als het al op de seizoenskaart zat ging ik denk ik wel..
Ik heb zeker een uur niets anders kunnen zeggen dan ongelovelijk. hoe kan dit..quote:Op maandag 30 april 2007 02:55 schreef rundin het volgende:
Alles wat ik te zeggen heb is;
Eén doelpunt![]()
Dit seizoen is het steeds net niet, Ajax laat het altijd liggen als het er om gaat, die CL-voorronde en beker kunnen wel eens een heel lastig verhaal worden. Om eerlijk te zijn, ik reken er niet op, op geen van beide.quote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Na vandaag weet ik wel dat Ajax de CL haalt en de beker wint.
AZ is van slag.
Of zou Ajax dat ook zijn ? maar ik denk het niet
Optiefen. De beker blijft maar lekker in Amsterdam.quote:Op maandag 30 april 2007 04:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit seizoen is het steeds net niet, Ajax laat het altijd liggen als het er om gaat, die CL-voorronde en beker kunnen wel eens een heel lastig verhaal worden. Om eerlijk te zijn, ik reken er niet op, op geen van beide.
Helemaal mee ens. Ik heb al eerder gezegd dat als Ajax kampioen zou worden het schaamrood op mn kaken zou staan. Tis alleen wel heel zuur dat die Lampies weer kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 30 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
Ik snap niet waarom juliie er zo ziek van zijn. Jullie hebben gezien het seizoen geen aanspraak mogen maken op de titel, Ajax heeft nooit de klasse getoond om er echt voor te gaan. En dat was gisteren ook zo. Misschien volgend jaar. Maar voor dit seizoen was het echt beschamend geweest als jullie nu met de schaal stonden.
2e seizoenshelft gemist?quote:Op maandag 30 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
Ik snap niet waarom juliie er zo ziek van zijn. Jullie hebben gezien het seizoen geen aanspraak mogen maken op de titel, Ajax heeft nooit de klasse getoond om er echt voor te gaan. En dat was gisteren ook zo. Misschien volgend jaar. Maar voor dit seizoen was het echt beschamend geweest als jullie nu met de schaal stonden.
Nee hoor, vrij gemakkelijk met 0-1 gewonnen in de Arenaquote:
Dat geldt toch ook voor PSV en AZ dan... die hebben evenveel punten. ALs je supprter bent en je verliest het kampioenschap op 1 punt dan ben je ziek.quote:Op maandag 30 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
we hebben 33 op 42 gehaald, geen slecht gemiddelde hoorquote:Op maandag 30 april 2007 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, vrij gemakkelijk met 0-1 gewonnen in de Arena![]()
Het ging toen wat beter maar je kunt onmogelijk zeggen dat er toen veel flair uitstraalde.
En zo is het. Dat je dan een kwartier voor tijd virtueel eerste staat maakt het extra treurig.quote:Op maandag 30 april 2007 10:18 schreef manny het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor PSV en AZ dan... die hebben evenveel punten. ALs je supprter bent en je verliest het kampioenschap op 1 doelpunt dan ben je ziek.
En ja in die spelersgroep zit een soort makheid, lafheid, sneuheid die er voor zorgt dat ze elke keer net niet dat stapje extra doen om te zorgen dat succes halen. Daar schaam ik me ook voor; maar dat doet niets af aan het feit dat ik ze heel erg graag kampioen had zien worden.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:45 schreef existenz het volgende:
En het is een volstaand feit dat Willem II heel veel halve supporters heeft. Supporters die het allemaal geen fuck kan schelen of stiekem toch voor 1 vd 3 grote zijn.
quote:Op maandag 30 april 2007 01:16 schreef toma het volgende:
Ik stond de hele wedstrijd in de Kingside maar stond 100 keer liever in t uitvak.. het wordt voor mij nu pas duidelijk. Er is gvd maar één club waar ik nu nog maar iets om geef en dat is AJAX
Nee wat het echt treurig maakt is dat Ajax een misstap van AZ nodig had. AZ maakt die misstap en profiteerd er niet van. Voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En zo is het. Dat je dan een kwartier voor tijd virtueel eerste staat maakt het extra treurig.
Misschien dacht Henk dat uit doelpunten dubbel telde bij een gelijke stand in punten?quote:Op maandag 30 april 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
Als Henk zegt dat je wel even met 6-0 gaat winnen en je hebt ineens aan 3-0 genoeg, en dat lukt dan al niet.....
Dat heeft Henk helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 30 april 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
Als Henk zegt dat je wel even met 6-0 gaat winnen en je hebt ineens aan 3-0 genoeg, en dat lukt dan al niet.....
Dun lijntje tussen arrogantie en zelfverzekerd zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
Ergens heb je wel gelijk natuurlijk want echt verdiend zou het niet zijn als Ajax kampioen geworden zou zijn. Maar verdiend of niet, als je er zo dichtbij bent dan maakt het helemaal niets meer uit of dat nou kwam door een misstap van een ander. Voor mij niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee wat het echt treurig maakt is dat Ajax een misstap van AZ nodig had. AZ maakt die misstap en profiteerd er niet van. Voor de zoveelste keer dit seizoen.![]()
Nee zeker niet. Maar als Ajax een fantastisch seizoen had gespeeld en ze waren 1 doelpunt te kort gekomen was ik pas echt ziek geweest. Ik kan er redelijk vrede mee hebben nu omdat Ajax gewoon een bagger seizoen heeft gespeeld.quote:Op maandag 30 april 2007 10:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk natuurlijk want echt verdiend zou het niet zijn als Ajax kampioen geworden zou zijn. Maar verdiend of niet, als je er zo dichtbij bent dan maakt het helemaal niets meer uit of dat nou kwam door een misstap van een ander. Voor mij niet in ieder geval.
PSV had nota bene diezelfde misstap van AZ nodig. Denk je dat ze daardoor minder stonden te juichen die middag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |