quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Spier om je middenrif te beheersen?
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
ah daar is de echte geschiedkundigequote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah daar is de echte geschiedkundige![]()
Die zit in italiëquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?
ben even vraag verzinnen
Tja het is idd moeilijk een pc te bemachtigen in een derde wereld land.quote:
En een paar maanden terug nog in Amerika, die heeft me een mooi leventje lijkt me zoquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Leonidas en Darius
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, Darius moet Xerxes zijn
Mee eensquote:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijkenquote:
Heb ik gezien, ik wist het antwoord ook.quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef DiviFilius het volgende:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijken
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doelde op twee vragen geleden.... ik weet dat ik het nogal omslachtig beschreef, maar genegeerd worden is niet leuk![]()
Mee eens, erg vreemd dat dat antwoord niet is goedgerekendquote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |